Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Kyse ei ole siitä että haluaisin lapsen sen takia. Ymmärrän että tuo kuulosti huonolta :D Mieheni on vain hieman lapsenmielinen jossain asioissa eikä hänen elämässään ole paljoa asioita mitkä hänelle merkitsee. Ns. elämän potkima mies. Haluan että hän saa sisältöä elämälleen. Lähinä tuolla tarkoitin sitä ettei mies mene enää just niinkuin haluaa vain joutuu miettimään myös muita.
Molemmat haluamme lasta yhdessä :)
 
Millinkäinen
Aadaz oletteko miehesi kanssa keskustelleet siitä miten asioiden pitäisi muuttua lapsen myötä? Liian usein vain näkee tapahtuvan niin, että nainen uskoo toisen muuttuvan lapsen myötä ja miehet valitettavasti ovat lähes yhtä usein sen verran lapsenomaisia, etteivät näe tarvetta muuttaa käytöstään/toimintaansa, vaikka vastuu kasvaa.. :( enkä väitä, että näin olisi teidän kohdallanne (enhän tunne teitä), mutta luulen, että asioista kannattais keskustella jo etukäteen, sen sijaan että odottaa kaiken vain tapahtuvan.. enkä millään pahalla tarkoita henkilökohtaisesti tätä, vaan yleispätevänä ohjeena :)
 
Ollaan me :) Itse pelkäsin samaa kun tästä kääröasiasta alettiin puhua mutta sen verran tärkeä asia jälkikasvu miehelleni on ettei hän pilaisi mitään kun on uneelmaansa ehkäpä saavuttamassa :) Hyvä että sain herätettyä keskustelua :LOL:
 
Aadaz, muakin vähän pelotti keskustelu vauvasta ja siitä miten se muuttaa elämää. Mies soittaa bändissä, treenailee mahollisimman usein bändinsä kanssa, nautiskelee alkoa välillä ihan kiitettävästi ja on luonteeltaan vähän sellanen rempsee, ettei kaikki oo niin justiinsa. Onneks toi on nyt sen sisäistäny, et treeneihin ei sit lähetäkkään vapaapäivinä ihan samalla tavalla, kun nyt :p Ja jos meinaa treeneihin haluta päivän varoajalla, niin kyllä nousee talossa mekkala. Nytkin niistä saa välillä napista, et onko siellä treeniksellä pakko kokoajan olla soittelemassa ja ottamassas kaljaa :D
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 8.3. Aurinkoista Naistenpäviää! :flower:

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


haaveilija93....kp87/28-29..........19v..........yk3(ya 10/-12).......1.lapsi
kinuzki............kp54/??.................22v............yk1...............1.lapsi
Ansku-89........kp47/31................23v.........yk2(ya1/13).......1.lapsi
MaailmaOnMeidän..kp45/28.........22v................yk9..............2.lapsi
Melody89........kp40/29-39(87).......23v..........yk8(ya2/12).....1.lapsi
pantera...........kp35/27-33...........20v.............yk7..............1.lapsi
Caro...............kp35/31-41............20v..........yk8(3/2012)...........1.lapsi
Mamiksi.......... kp35/29..................21v.............yk9............1.lapsi
~Pähkinä........ kp34/28................21v...............yk1............1.lapsi

Kp 21-30


Nuttis.............kp29/29-30..............20v............yk7................1.lapsi
tarana.............kp27/26-28..........25v............yk12...............1.lapsi
Mojito...........kp27/35...............26v..........yk13(ya12/11).......1.lapsi

Kp 11->20


Iippari.............kp20/27-30................21v.............yk3..............2.lapsi
millinkäinen......kp19/25-40.........22v........yk12(ya4/12).........1.lapsi
Laurushka.........kp19/29............. 22v.......yk~3-6...........1.lapsi
Miwwi..............kp18/30-36..........22v.......yk2(10)(ya2/12)......1.lapsi
Henksuliini93...kp17/28-30.............19v..........yk9..............1.lapsi
sinsa..............kp14/30....................20v...........yk3.............1.lapsi
lilja. ...........kp12/30-33..................23v..............yk2............1.lapsi
Lauramom ......kp11/30-35...............19v.........yk4........... 2.lapsi

Kp 1-10


Anlii...............kp10/27-30(54).........23v........yk18(ya3/2011)......1.lapsi
Alexandra89.....kp9/28-30..............23v........yk3.................1.lapsi
Grill................kp7/29-32...........22v........yk18(ya09/11)..........1.lapsi
Divinee............kp7/??............... 24v.............yk5...........1.lapsi
memsie...........kp3/37-38..........22v..........yk12(ya3/12)........2.lapsi
Nyu...............kp??/27................24v........yk5......................1.lapsi
Aadaz...........kp??/??.................21v...........yk1..................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki..........dpo.......jännäpäivä
Millinkäinen......dpo4.......31.3.
Melody89.........dpo2.......20.3.
Caro...............dpo1........21.3.


Mukana menossa
-es-, Nemppis, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, maijac, -90, Ole luonani aina, Nenni88, Leva, nnela



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo
Supermassive
piupiuu
Mona Lisa
Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu)
josmu
icy
Miramei
verppu
Kyyneltenhymy
susupala

MAALISKUU
tipunen8
Minnah88
hensq



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013


Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
haaveissa oma pieni (Odotusblogi Pamsku)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Ei niin yksinkertaista (Odotusblogi Taru_)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Yritysblogi Alexandra89)

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Täälähän on käyty aktiivista keskustelua niin tisseistä kun miehistäkin :D GooD!

Kävin eilen hakemassa terot apteekista, otin nyt vaan sen 1kk pakkauksen, jos selviäisin sillä reseptille jäi kuitenkin vielä 2kk jos on tarve..
Jos se kroppa heräis helposti jos riittäis se pikkunen tökkäsy et on aika herätä. :)

Sen viime lauantaisen illan jälkeen mulla on esiintyny epämäärästä vatsakipua aika tasasin väliajoin, syömisen jälkeen ja jos pistää yhtään verkkareita tiukemmat housut jalkaan niin alkaa semmonen jomotus, sitä on vaikee selittää kun se ei oo vihlontaa eikä se keskity yhteen paikkaan vaan koko mahan alueelle! Ilmaa on mahassa usein, mutta vaikka ei olisi niin silti kipuilee.. :s Ärsyttävää, mainitsin lekurille tästä kun hän reseptin kuittasin mulle puhelimessa niin sano vaan että kroppa on outo, syö terot se helpottaa.. Niin kai sitten.
Samoin mulla tulee aika usein seuraavan pari tuntia syömisen jälkeen semmosta pulautteluu, että neste nousee kurkkuun mutta ei tuu ylös asti.. Tosi hämärä tää mun kroppa taas kerran. Ja limaa limaa limaa riittäää -.- Koko tän 3kk melkee limaillu koko ajan :D
Ihottumalle en oo löytäny syytä, en usko, että se on toi teidän ehottama Valkojäkälä, koska mulla on joulukuun lopussa otettu kolposkopia eikä siinä havaittu mitään.. Plus se ei todellakaan oo noin ällöttävän näkönen mitä google antaa tosta valkojäkälästä! Enemmänkin semmosia pieniä punasia näppyjä mitä tulee josksu sheivaamisen jälkeenkin ja sitten kun on kutissu niin unissani raapinu ne verille ja sitte kirvelee nii perkeleesti! mutta en oo missää vaiheessa huomannu niitä näppylöitä ennen kun rupesi kirvelemään, otin salaman kanssa kuvan niin siinä näkyi selkeesti!

Oma napa oma napa!

Mites kaikilla muilla menee? Ei oo hirveen aurinkoinen päivä näköjään tästäkään tulossa, pilveä ainakin meillä täälä :/ Ehkä vklp sitten kirkastuu :)

Mukavaa perjantaita kaikille ! :)
 
Hopeakissa sait kyyneleet mun silmiin kun luin sun blogin testejä, oon vaan niin vilpittömän onnellinen sun puolesta (sekä toki kaikkien muidenkin plussanneiden) kirjotat niin ihanasti! Plus noi sun sarjakuvat<3 En varmaan edes vielä ymmärrä mitä kaikkea ootte käyny läpi koko teidän odotuksen odotuksen aikana! Kaikki te pidempään täälä pyörineet, meillä hommat on vielä niin alussa, ettei epätoivo ole päässy valtamaan mieltä. Hyvää on hyvä odottaa. Niin ne tuppaa sanomaan. Onnea odotukseen, toivottavasti odottaminen oli sen arvoista<3
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
Vau haaveilija! Kirjoitit tosi kauniisti, kiitos! :) (Vaikka ei nyt ihan suoraan ollutkaan mulle suunnattu.)

Niin kyselit myös mitä muille kuuluu. Mitäs tänne, ehkä jotain pientä voisi tehdä viikonloppuna, ei ainakaan vielä mitään suunnitelmia ole. Meillä tuli aamulla vielä lunta alas, mutta tuossa puolen päivän aikaan aurinko ilmoitti itsestään ja nyt on tosi kiva ilma! :)
 
No mie sain perus ruusupuskan, niiko aina, en valita, ihanan perinteinen mies mulla :D

Ja täällä pk-seudulla oli aamulla iiiiihana aurinko taivaalla ja pikkupakkasta, ja klo 14 jälkeen alko tajuton lumimyrsky kun salama kirkkaalta taivaalta! siis ihan kreisi!

Ja kuten oon ehkä joskus ennenkin mainunnu, niin meillä oli mies joka on "painostanu" mua vauvakuumeilemaan jo melkeen pari vuotta. Kuumeeseen mukaan se sai mut aika lailla vuosi sitten :)
kellään muulla näin päin? :p

Voisin mennä piinailijoihin!! tänään dpo2 ja jännäpäivä hmmm.. 20.3. vaikkapa.
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Melody89 meilläkin lähti miehen ideasta :D Itse olen kyllä aina tiennyt haluavani lapset nuorena ja pienillä ikäeroilla mutta oltiin oltu alle puoli vuotta yhdessä kun tuli ensimmäistä kertaa puheeksi hänen aloitteestaan (okei, mulla oli TOSI säännölliset kuukautiset myöhässä ja mainitsin siitä). Sanoi että haluaa kanssani perheen ja elämän eikä ole aiemmin tuntenut kenenkään kanssa niin <3 posket punottaa ihan kun muistelenkin tuota :) sen jälkeen alkoikin näitä riskivahinkoja sattua ja nyt kuumeilen ihan todenteolla ensimmäisen kkm:n jälkeen :D

Mua ei kyllä huomioitu naistenpäivää ajatellen mitenkään. Kaivoi mulle kyllä juotavaa ja särkylääkettä kun olen kipeänä että kai se on ne arjen pikku teot sitten ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Haaveilija93 Kiitos kauniista sanoistasi, sait vuorostaan niillä minut kyyneliin! <3 Osa meistä tosiaan joutuu kulkemaan vähemmän tai enemmän pidemmän ja kivisemmän tien. Ja todellakin, kaikki ne kyyneleet, surut ja unettomat yöt saivat nyt viimein merkityksen. Olen etuoikeutettu, kuten jokainen raskaanaoleva, että saan odottaa viimein pientä lasta tulevaksi. <3

Seurailen edelleen taustalla jännitellen teidän jokaisen tilanteita. Sydämeni pohjasta toivon, että plussan jokainen raskautta toivova saisi. :heart:

- Hopeakissa ja Murunen 9+2 <3
 
Melody: No meillä mies otti ekana tän vauva-asian puheeksi. Mä en ollut asiaa sen kummemmin ajatellut, kun olin koko ajan siinä uskossa että hoidan koulun eka loppuun. Mutta kun "asia oli nostettu pöydälle", mulle nousi ekaa kertaa elämässäni se vauvakuume. Eikä siinä sitten enää ehkäisyn kanssa mentykään kuin n. 2 kk. :)
 
pantera
Aadaz, muakin vähän pelotti keskustelu vauvasta ja siitä miten se muuttaa elämää. Mies soittaa bändissä, treenailee mahollisimman usein bändinsä kanssa, nautiskelee alkoa välillä ihan kiitettävästi ja on luonteeltaan vähän sellanen rempsee, ettei kaikki oo niin justiinsa. Onneks toi on nyt sen sisäistäny, et treeneihin ei sit lähetäkkään vapaapäivinä ihan samalla tavalla, kun nyt Ja jos meinaa treeneihin haluta päivän varoajalla, niin kyllä nousee talossa mekkala. Nytkin niistä saa välillä napista, et onko siellä treeniksellä pakko kokoajan olla soittelemassa ja ottamassas kaljaa
Juu no tuo minun on mies on samanlainen. Menee ja tulee miten lystää ja on ollut ennen mua niin kauan sinkkuna ettei oikein sisäistä vieläkään että pitäs vähän ajatella muakin.. Mut kaipa tää tästä kun jossain kohtaa mulla kiehahtaa niin kyl tuo pelästyy kun vaan saisin sanotuksi ettei mun tarvi tuollaista kestää :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea hensq plussasta! :flower:

laurushka :wave:

Ja aurinkoista naistenpäivää kaikille! :cool: vaikkei enää paistakaan...

Sit vähän ei-niin-hyviä kuulumisia täältä suunnalta. Kohta varmaan edessä siirtyminen tuonne lapsettomuuspuolelle... :ashamed: Tällä hetkellä mä tunnen itseni enemmän 26-vuotiaaksi lapsettomaksi kuin kakskymppiseksi toiveilijaksi.
Meillähän oli reilu kuukausi sitten se eka julkisenpuolen tutkimuskäynti. Mä olen ollut nyt kovin ahdistunut tästä kaikesta epätietoisuudesta ja epämääräisestä infosta tuloksia ja jatkoa ja kaikkea kohtaan. Mies sitten mun oloa helpottaakseen jatkoi selvittämistä ja sai kun saikin venkslattua sinne jollekin lääkärille soittoajan. Mikä oli jo tiedossakin, niin simppanäyte ylipäänsä oli kovin pieni... ja ja, siittiöitä millissä oli alle viitearvon. Onneksi kuitenkin hyvin liikkuviakin siittiöitä oli, mitään prosentteja lääkäri ei sanonut, eikä mies tajunnut kysellä. Uusi näyte pitää viedä muutaman viikon päästä, kun tuon yhden pienen näytteen perusteella ei kuulemma voi vielä tehdä mitään tuomiota. Ja ei tilanne kuulemma "niin huolestuttava ole" tai jotain. Mutta kyllä vähän sellainen fiilis tässä on, että luomuraskaus olis varmaan aika epätödennäköinen, kun tähän vielä lisätään mun menneet kierto-, vuoto- ja ovishäikät... :'(
Nyt vaan odotellaan sitten. Mullakin varmaan siirtyy se aukiolotutkimus myöhemmäksi... En tiiä, toinen hoitaja puhuu toista ja toinen toista ja ylipäänsähän kukaanhan ei meille ole mitään ilmoittanut mistään. Mies tämänkin simppa- asian selvitti ihan oma-aloitteisesti ja kärsivällisesti itse, vaikka edelliskerrallakin sai vaan kuulla valitusta kun selvitti asiaa. Huoh.
No ei kai auta kun ajatella positiivisesti, kuitenkin meillä on monta miljoonaa siittiötä ja niitä hyvin liikkuviakin ja mulla kohtu ja munasarjat hyvässä kuosissa. Ehkä me vielä joskus pieni saadaan, vaatii se sitten enemmän tai vähemmän hoitoja. Täällä ollaan valmiina.

Oisin vielä huhuillut sua tarana
Muistelin, että tekin saitte vähän heikommat simppatestin tulokset ja eikö sullakin ollut ovishäikkää tms? Ja oliko teilläkin helmikuussa eka julkisenpuolen aika?
Oisin kysellyt mitä teille kuuluu ja millainen jatko edessä...?
 
tulipa mieleen että minkä ikäisiä kumppaneita teillä on? varsinkin niillä joiden miehet ovat alkaneet ehdotella? Itsehän olen piakkoin jo 23 ja sulhasehdokas 27 :)

Sillä kun kaverit lisääntyy niin luulen että alkaa "biologinen kello" herättelemään vaikka väittää ettei ole mitään sellaista vaan johtuu vain minun olemassa olostani :D
 
laurushka: Mulla mies 36 v. ja on ollut kyllä huomattavasti minua "valmiimpi" lapsen hankintaan, johtuen varmasti osittain myös siitä, että hänellä on jo yksi lapsi edellisestä suhteestaan ja ex-vaimon kanssa ongelmia lapsettomuuden kanssa. Minulle vauvakuume iski ihan yks kaks yllättäen, vaikken kuvitellut koskaan edes lasta haluavani.
 
Alexandra89 lueskelinkin sun blogisi eilen läpi (kyllä kaikki kirjoitukset :DD)! Tykkäsin sun tavasta kirjoittaa! Mahtavuutta ;)

huh ku ois mahdollista hypätä ajassa pari viikkoa eteenpäin niin ei tarvitsisi jännittää ja olisi testaukset testattu ja varmistettukin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Alexandra89
Ei näy tätiä... Välillä jotain kipuilua alavatsalla, mutta ei paljon uskalla iloita. Pisin kierto oli vissiin 37pv tän yrityksen aikana, joten siihen asti odotellaan, ainakin. Eikä kyllä oo testejäkään, pari päivää sitten vasta lähti Kiinasta tilaus valumaan tänne päin :D
 
Odottajista takasin tänne kuumeilijoihin. Eilen alko keskenmeno joten..

verppu...........kp2/28..................23v..............4............1.lapsi

Toinen keskenmeno 4kk sisään. Pidetään pari kk taukoo yrittämisestä että keho ja mieli palautuu kunnolla. Olin ihan paniikissa kun se plussa tuli ja pelkäsin kauheesti, no pelot kävi toteen. Saa nähdä miten ens kerralla käy. Kuinka hysteerinen sitä sitten on..
 

Yhteistyössä