Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Supermassive minä kyllä nään tuossa tuossa viivan.. En vaan kuvasta nää onko väriä?!

Miramei juu, kyllä luin, mutta taisin unohtaa kirjoittaa mitään takaisin. Katsoin vaan tuota siun testiä väärinpäin, eli sekoitin kontrolli- ja testiviivan..
Edelleen oudot olot täällä. Oikealle pistää koko ajan, ja valkkarin mukana punaista. Ovistestiin vaan haamua lykkää.. Täytyy vaan odotella, mut tätä oloa ei voi kuvitella, kun 24/7 jomotus koko ajan.. Laskin laskurilla ovispäivän jos kierto olis saman 31pvää, niin ovulaation pitäis tapahtua 13 pvä, mutta mistäs tätä tietää kun toinen luomukierto vasta menossa..
 
Supermassive jos tuli testiajalla niin kyllä tuo taitaa tummentumaan lähteä lähipäivinä :)

Mamiksi teretulemast!:wave:

Minnah onko sun luteriaalivaihe todella niin pitkä kuin 18 päivää? Normaalisti siis se on sen 12-16päivää. Mulla se on aina 14 ja 15. alkaa vuoto. Jos laskee tuolla tavallisimmalla eli 14päivällä, sun ovis tapahtuis 31-14=kp17. Kaikki laskurit ei oo kovin luetettavia kuin sille 28 päivän kierrolle. Kannattee satsata kunnon testeihin tai opetella tunnistamaan kehon merkit.
Kaikki kuukautiskierrosta | Kutri.net
"--Toisaalta on epistä, ettei naisille opeteta että ovulaatio on poikkeuksetta 10-16 päivää ENNEN seuraavia kuukautisia ja (olosuhteista riippuen) 8 vrk — useita kuukausia edellisten kuukautisten jälkeen. Kuinka moni nainen on yrittänyt turhaan tulla raskaaksi kuukautiskierron 14. päivä, vaikka hänen ovulaationsa on oikeasti päiviä tai jopa viikkoja myöhemmin? Tai päiviä aikaisemmin? Tai kuinka moni on tullut raskaaksi koska on luottanut ns. rytmimenetelmään ja välttänyt seksiä 14. päivän tienoilla, mutta harrastanut sitä viikkoa myöhemmin (kun nainen on ollut niin himokkaalla tuulellakin…), luullen olevansa “kuivilla”."

luomupimu: Ovulaation tunnistaminen
 
kiitos Miramei: oon täällä sillon tällöin aikasemminki kirjotellut, oon vaan ollu tuolla taustalla enemmän lueskelemassa :) ensimmäistä haveillaan ja nyt odotetaan helmikuuta jolloin aika lapsettomuuspolille kunnalliselle. Pco epäily mulla taustalla, miestä ei oo testattu En ovuloi luonnollisesti joka kk eli varmaan clomit saan avuksi. Töissä molemmat ollaan ja elämä hyvällä mallilla, pieni puuttuu vaan <3
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei
Tervetulloo uusille! :wave:

Hyvältä vaikuttaa supermassive... ;)

Itse asun Helsingissä :) olen myös asunut maalla päin, mutta kuitenkin aina ihan pk-seudun kupeessa. Opiskelut ja työt sitten tuoneet ihan tänne, ei tiedetä vielä oikeen missä tulevaisuudessa haluttais asua, toisaalta "maalaiselämä" omakotitalossa himottaisi kovasti, mutta toisaalta mä niin rakastan Helsinkiä :)
 
tarana ja mamiksi tervetuloa! :wave:

supermassive oikein paljon viivan vahvistumisia!! :) Kyllä siinä haamu näkyy.

Mulle voi päivittää kp1/30, yk 6. Antaa kierron nyt olla vielä ton 30, kun se on sen ollu yleensä.
 
Tervetuloa uusille :flower:

Supermassive varovaiset onnittelut sinne suuntaan, toivottavasti viiva jatkaa vahvistumistaan ;)

Miramei kiitos oikeasti paljon ohjeistuksesta. On ihana kun kokeneemmat jaksaa neuvoa ja varsinkin kyseenalaistaa asioita.. On itselle outoa miettiä ovista, kun ennen oon 15 vuotiaasta lähtien aina syönyt pillereitä ilman mitään taukoja, niin ei oo tarvinnu miettiä mitään sellasia. :) Tuo laskuri minkä laitoit, niin antoi ovispäivän la-su, mutta JIPPIII!!! aamulla sain vahvan viivan. Ei ehkä ihan plussa, mutta lähes, ja toivon että huomenna viiva olisi vielä vahvempi. Laitan kuvan vielä tänne kunhan ehdin teidän arvioitavaksi ;)
Mitä lie se aiempi vahva viiva tarkoittanut, mutta nyt uskon että oikea ovis, kun laskureiden mukaankin olis, ja en usko että olis niin lyhyt kierto ollu..
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei
Minnah ihan vain sen vuoksi, että itsehän yritimme monta kuukautta väärään aikaa ja kun sen viimein tajusin, olin repiä hiukset päästä :D Nuo laskurit antaa aina arviota, mutta siinä vaiheessa jos on suht säännöllinen kierto ja tietää luteriaalivaiheen pituuden niin tuolla ainakin saa melko varman tuloksen. Ja tosiaan, jos menkat on myöhässä (eikä raskaana) niin johtuu siitä, että ovis on ollut myöhässä.

Supermassive onnitteluita! :flower: Kyllähän se siitä tummuu ja digi sanoo "raskaana", eiks niin? ;)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 11.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


susupala..........kp64/38-40............23v............yk2(3)..........1.lapsi
Nenni88..........kp44/28...............24v...........yk4................2.lapsi
piupiuu...........kp40/29(38)..................22v.........yk4............1.lapsi
Caro...............kp36/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi

Kp 21-30


Mona Lisa.........kp31/28-40............22v............yk2................2.lapsi
Supemassive...kp28/10-30.........20v..............yk2...............2.lapsi
millinkäinen......kp27/25-40.............22v.............yk10.............1.lapsi
Miramei......... ..kp26/38-40(58)....24v.........yk5(11)............1.lapsi
Leva................kp26/33................23v..............yk6.............1.lapsi
tarana............kp22/27-28..........25v............yk10...............1.lapsi

Kp 11->20


nnela.............kp19/29-34................22v............yk4...............1.lapsi
Minnah88........kp16/31...............24v...........yk2...............1.lapsi
Henksuliini93....kp15/28-30.............19v..........yk7..............1.lapsi
Grill................kp13/25-32.............22v........yk16.................1.lapsi
Melody89........kp13/29-39........... 23v............yk8.............1.lapsi
Anlii...............kp12/27-30(54).........23v...........yk16.........1.lapsi
Alexandra89.....kp11/28-35...............23v..........yk1.............1.lapsi
memsie..........kp11/31-38..........22v.........yk10.................2.lapsi

Kp 1-10


Hopeakissa.....kp10/28-38(107)............24v.........yk10...........1.lapsi
Mamiksi.......... kp8/29.........................21v..........yk8............1.lapsi
sinsa................kp16/30....................20v...........yk1...........1.lapsi
Nuttis..............kp2/30..............20v............yk6................1.lapsi
pantera...........kp2/27-33...........19v.............yk6..............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
piupiuu.........dpo10........15.1
Caro.............dpo9........15.1
pantera.........dpo7........17.1
MonaLisa.......dpo4........20.1
Miramei.........dpo2.......23.1
Minnah..........dpo-1......27.1


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90 Ole luonani aina



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Miwwi, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo




Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Supermassive onnittelut!!! ja vahvistumisia, saiskos kuvia testeistä? :) :flower:


(.) Valkkaria lorahtelee edelleen ja välillä menkkamaisia tuntemuksia alavatsalla, tätiä odottelen tulevaksi tässä lähipäivinä :ashamed:
Piinailen kuitenkin niin kauan kunnes täti yllättää :)
 
Piupiuu eikös se niin ole että toivo elää niin kauan kunnes täti kurvaa kunnolla paikalle.. ;)
Äitini kertoi minulle, että minua odottaessa oli tullut muka "kuukautiset" ja niiden jälkeen aiti luuli raskautuneensa, mutta ultrassa oli selvinnyt että kohdussa makailee viikkoja isompi mötkö, eli niukka vuoto ei välttämättä enteile tätiä, vaan äitinkin oli raskautunut jo aiemmista, ja nämä niin luullut kuukautiset oli jotain muuta vuotoa..
 
Minnah niinhän se menee :) ihmetyttää toi runsas valkkari, ollut oikeastaan oviksesta lähtien kokoajan.. sellaista liukasta muttei kuitenkaan kovin paksua. Ennakoisikohan tätiä vai jopa plussaa? ;)

muoks. kädet täristen kirjoittelen,tein äsken r-testin ja haamua näyttää :heart:
Ei pitäny viel testata, mut tuli semmonen fiilis että nyt on pakko. :D
 
Viimeksi muokattu:
piupiuu jee! viivalle vahvistumisia. Taidetaan saada oikea plussakuu ;)

Minnah mun mielestä tuo on niin plussa kuin tuolla testillä voi saada! Peitonheilutteluun siis!!
Vertaahan tähän kuvaan, jonka aikaisemmin laitoin "jonkun muun kuvana":
Aijaa.com - 9787984
Sun viiva on taatusti vahvempi kuin tuo ja sekin on plussa, koska digi niin sanoo!!

Pahoittelut Panteralle :(
 

Yhteistyössä