Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Jouluvaloasiaan kans. Olisin tykännyt pitää koko talven yli ikkunassa olevia valoja, mutta kani ei ollut samaa mieltä ja nakersi eilen niiden johdon melkein poikki joten pimeni ikkuna.. :D Onneksi ei saanut sähköiskua. Kutsun kans ite niitä ennemmin talvivaloiksi!


ON: Oikeanpuoleiset alavatsakivut kovenee, tuntuu kun ois jotain ylimäärästä tuolla. Välillä tuntuvat vasemmallakin, mutta huomattavasti enemmän oikealla. Viime kierrossa oli sama, mutta siinä kaverina oli menkkamaisia vatsakipuja myös, nyt ei :saint:
Selkäkivutkin katosi kun en päästänyt kylmää viimaa pyöräillessä enää alaselkään (pitkäselkäisenä kaikki takit liian lyhyitä :ashamed:) joten täytyy alennusmyynneistä käydä etsimässä jotain pidempää takkia.

Mitä uudenvuodensuunnitelmia teillä on?
Omat suunnitelmani kuvastuvat pitkälti tässä hymiössä: :snotty: :D

muoks: Grill pidän sulle peukkuja :) ja muillekkin!!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on taas vuosisadan sota käynnissä miehen kanssa. Eilen jo nakkasin sille kihlasormuksen takasin, että pidä hyvänäs!! :'(
Liekkö nyt alkaa keho huomaamaan, että ilman pillereitä mennään, ja oon kyllä tosi herkillä ja mielialat vaihtelee kokoajan. Eilen olin niin suuttunut että silmissä sumeni ja sitten pyörryin lopulta..
Ei mitään maata kaatavaa syytä riitaan, mutta jotenki päässä ne vaan tuntuu taas niin maailman lopulta ja kaikki tuntuu olevan pielessä.. : /

Jos nää luomut menkat saa tällasta aikaan, niin vähän äkkiä sais se plussa tulla tikkuun..
No ehkäpä tämä tästä tasoittuu..

On muuten ollut niin niukka vuoto, että ei oo ikinä ollut. Huomenna varmasti loppuu, ja päästään ovista odottelemaan, ja toivottavasti hyödyntämäänkin, jos ehditään sopia ennen sitä.. Oon aika pitkävihainen :whistle:

Meillä kans jouluvaloja nimitetään talvivaloiksi, kun meillä niitä on pitkin pihaa sen takia että näkee. Meillä ei vielä ole ehditty ulkovaloja asentamaan. Ikkunoissa ei tänä vuonna ole mitään, ainoastaan sitten kuusessa latvatähti ja kynttilät. Kuusi pysyy niin kauan sisällä kun alkaa karista. Rakastan havun tuoksua, ja mistäpä kukaan näkee vaikka meillä olisi kuusi vielä kesälläkin sisällä.. =)
Eli meillä kaikki valot on niin pitkään kunnes alkaa päivät pidentyä huomattavasti. Mutta sepä tuskin ketään haittaa kun naapurit on vajaan kilometrin päässä, täällä maalla ei ole ihan niin justiinsa :D

-es- voi itku! Onneksi nyky lääketiede on ihmeellinen ja pystyy vaikka mihin. Tosin koville se varmasti ottaa kuulla että vikaa on löytynyt. Pitkä ja raastava odotus on teillä edessä, voimia kovin että jaksatte :hug:

uudenvuoden suunnitelmia Ne tais mennä mönkään tän maailman sodan takia, mut jos tänään rauha saadaan jotenkin aikaiseksi, niin äidin luo olis tarkoitus mennä :)
 
Mojito: Meijät laitettiin joulukuun alussa jonoon kunnallisen lapsettomuuspolille ja helmikuun loppuun saati aika. Toisaalta meillä ei oo vielä sitä vuotta täynnä niin sen vuoksi vasta silloin on aika. Meki ollaan sitä mietitty et jos kävis tekee sen simppatutkimuksen alta pois samalla ku odottelee aikaa..
 
  • Tykkää
Reactions: Mojito
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 30.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


-90.................kp58/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Skeggo............kp57/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Ole luonani aina..kp54/28.............24v............yk1................3.lapsi
susupala..........kp52/38-40............23v............yk2(3)..........1.lapsi
Melody89.........kp41/29-36........... 23v............yk7.............1.lapsi
memsie...........kp37/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi
Nenni88..........kp32/28...............24v...........yk4................2.lapsi

Kp 21-30


Anlii................kp29/27-30(54)..........23v.........yk15............1.lapsi
piupiuu...........kp28/29(38)..................22v.........yk4............1.lapsi
Hopeakissa.....kp27/28-38(107)............24v.........yk9...........1.lapsi
Caro...............kp24/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
Nuttis..............kp22/30..............20v............yk5................1.lapsi

Kp 11->20


Mona Lisa.........kp19/28-40............22v............yk2................2.lapsi
millinkäinen......kp15/25-40.............22v.............yk10.............1.lapsi
Miramei......... ..kp14/38-40(58)....24v.........yk5(11)............1.lapsi
Leva................kp14/33................23v..............yk6.............1.lapsi
pantera...........kp14/27-33...........19v.............yk5..............1.lapsi

Kp 1-10


nnela.............kp7/29................22v............yk4...............1.lapsi
Minnah88........kp4/31...............24v...........yk2...............1.lapsi
Henksuliini93....kp3/28-30.............19v..........yk7..............1.lapsi
Grill................kp1/25-32.............22v........yk16.................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Hopeakissa...dpo5.........?

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Miwwi, Taru_

TAMMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Grill minäkin jo uskoin, että siellä olisi tärpännyt! :hug: Tsemppiä hurjasti seuraavaan kiertoon.

ON: bongailut aloitettu. Aika tummia viivoja päiviin verrattuna. Normaalisti ovis siis kp25-32, testeistä päätellen clomin avulla voisi tulla jo ennen kp20.
Aijaa.com - ovista odotellessa
Jännää! :popcorn:

Minnah toivottavasti sota laantuu tai pääsette suloiseen sovintoon ;) Mulla taas hermot oli kokoajan kireällä silloin kun söin pillereitä.. ja nyt tas clomien kanssa olen entistä kiivaampi. Hormoonit ei sovi mulle :D

memsie minä olen pöljyyksissäni perehtynyt ehkä jo liikaakin. Mies sanookin, että olen lukenut itseni kohta lääkäriksi tämän asian ympäriltä :D En vaan osaa lopettaa, kun haluan tietää kaiken perinpohjaisesti!!
 
jaksamista ja tsemppiä Grill :hug: mullakin oli jo kovat toiveet sun puolesta!:flower:


omaanapaaaa: gynelle aika varattu! taas..

kp siis tänään 40/29-36 eikä plussaa tai tätiä näy :whistle: hieman rasittavaa!


hei kaikki ketkä käyttää clomeja! saako niihin reseptiä ihan omalta gyneltä (yksityinen) vai täytyykö niiden toivossa hakeutua ihan lapsettomuusklinikalle tms?? ja onko ne kamalan kalliita?
: /

kiitos ja hyvää uuttavuotta kaikille!!=)
 
Melody mun gyne ois määrännyt mut sen mielestä piti ensin tehdä mulle aukiolotutukimus ja tutkia miehen simpat, jotta en popsi pillereitä turhaan. Ja siinä vaiheessa, ennen kuin kerkesi niitä määrätä, hän kirjoitti lähetteen naikkarille. Naikkari teki sitten ko tutkimukset ja määräsi clomit. Ilmeisesti normaalit lääkärit eivät voi edes määrätä clomeja nykyään, kun apteekissa varmistivat, että clomit määrännyt lääkäri on naistenpolilla töissä :O
Halvemmaksi tietty tulee julkisella puolella, kun seurantaultria pitää olla joka kierrolle, ettei synny vitosia tms. Itse riskillä aloitin clomit jo tähän kiertoon, vaikka naikkari oli juuri tämän viikon kiinni kun olisi pitänyt ultrata enkä saanut yksityisellekkään aikaa :D Toivottavasti ei kovin montaa munista synny. :whistle: Tietty myös sen takia pitäs ultrata, jotta annosta voitas tarvittaessa lisätä. Uskalsin kuitenkin aloittaa, kun en usko että suurta annosta tarvitsen, kun oon kerran kahesti raskautunut tänä vuonna enkä usko että meillä niin huono tuuri voi olla että neloset tms pukkaa :D Jos kahteen clomikiertoon ei tärppää niin sitten päästään inssiin, kun miehellä on vasta-aineita simpoissa (eli takertuvat osin toisiinsa). Hyvälaatuisia simppoja on kuitenkin tarpeeksi, joten voi onnistua ilmankin. Tulipa monimutkainen kirjoitus, toivottavasti löytyy se punainen lanka sinullekkin saakka :D
Niin ja julkisella käynnit maksaa vajaa 30€ kerta plus lääkkeet. Tuo 20 clomin paketti tais olla jotain 63€. Ja sitte en tiiä mitä lisäkuluja inssistä tai irrotuspiikeistä voi tulla.. Meillä inssi menee naikkarin lähetteellä yksityiselle, koska naikkarimme ei tee inssejä. Sen vuoksi lykkäsimme inssiin menoa, vaikka olisimme päässeet sinne hetikin. Inssi tehdään noin 300km päässä.
 
Grill Voi itku. :( Toivottavasti pian olisi kuitenkin jo teidänkin vuoro! :hug:

Melody Mulle taas määrättiin clomit heti, ku soitin neuvolaan aikaa, ku oli vuosi lähenemässä tuloksetonta yritystä. Kun ultasi munassarjat ja kohdun, ei löytänyt kuin pikkuisen rakkulaisuutta toisesta munasarjasta, joten kaikki oli ok. Mulla oli sillon jo lähes 100 kiertopäivää kasassa, joten hyvin todennäköisesti ovuloimattomuus on se ongelma, tuumasi lääkäri. Lisäksi kävin verekokeissa ja sokerirasituksessa, että sai sieltäkin tietää, ettei ollut vikaa arvoissa. Joten clomifen 50mg 1 tabl kierron 3-7 päivä, määräsi lääkäri. Ja tosiaan neuvola-käynnit ovat ilmaisia, samoin laboratorio-ajat, joten periaatteessa pelkät lääkkeet maksoi minulla. Seurantaa katsotaan parin kierron jälkeen, jos en ole raskaaksi tullut. Miehelle lääkäri määräsi samalla lähetteen siemenneste-analyysiin, missä hän ei vielä ole käynyt, kun välimatkaa aika reippaasti (130km). Ja tosiaan hintaa clomeilla on täällä suunnalla Suomea 67e/20 tabl. paketti. Nyt on ensimmäinen clomikierto minulla ja sain ensimmäistä kertaa lähestulkoon oikean ovisplussan! Testit loppuivat kriittisellä hetkellä, mutta oon lähes 98% varma oviksesta jo tuntojenkin perusteella. :)

miramei Testit tummuu, jee! ;)
 
Hopeakissa itsehän soitin lääkärille, et aloitanko kuurin, jos en saa seurantaultraa niin sanoi, ettei suosittele.. Aloitin kuitenkin. Juuri tuon sopivan annostuksen vuoksi, limakalvon paksuuden, clomien toimivuuden vuoksi ja siksikin, että clomeja saa vain 6 kiertoa syödä putkeen. Aika hurjaa, että sinulle ei tehty perustutkimuksia ensin. Minulle ei kyllä määrätty sokerirasitusta, mutta ilmeisesti eivät epäilleet, että sokeriarvoissa ois häikkää. Muuten kaikki tehtiin perusteellisesti: verikokeet, aukiolotutkimus ja miehen simpatkin kahesti tutkittiin. Turhaan sitä nimittäin syö hormooneja, joista ainakin minulle ikäviä sivuvaikutuksia (kuumat aallot, ärtyisyys, mahakivut), jos ei esim röörit oo auki tai miehellä simppoja. Aukkari tehtiin, vaikka olen todistetusti raskautunut normaalisti viime keväänä!
Toki sinulla on jo niin pitkä tuo kierto ollut, että hyvä, jos saat sen kuriin! Tsempit, että plussais eikä ihan neloset ois sullakaan tilauksessa! ;)
 
miramei Tais kyllä se lääkäri olla mulla niin "ammattitoitonen" omasta mielestään, ettei edes ajatellu mittään aukkari-hommia. :LOL: Hassu mies kyllä oli, mutta täytyy nyt toivoa, että paikat auki olis. Olihan hällä sen 30v kokemus, mutta silti. Ehkä mun pitäis pyytää se, jollei nyt parissa kierrossa napsaha kaksi viivaa testiin? Ja tuo simppa-testiin meno on ollu jotenki niin kynnys miehelle. Toki sinne on tammikuussa aika varattava, jos ei nyt tärppi käy. Harmittaa niin, ku mulle täytyy hankkia ekat silmälasit (koulussa en näe takarivistä tekstejä ollenkaan ja pää aina kippeenä) ja eilen yllätys yllätys miehen lasit putosivat ehkä sen sadannen kerran ja tällä kertaa linssi irtosi.. Rahaa siis palaa heti ensi viikolla. Hällä niin huono näkö, ettei puhettakaan, että pärjäis. Eikö se simppa-testi oo siitä 100e paikkeilla? Ja tosiaan, neloset olis jo melkonen paukku. :D
 
Ja voishan tässä ommaaki nappaa sen verran, että nännit on kyllä kipiät ollu jo siitä oletetusta oviksesta saakka. Nyt siis on luultavasti DPO 6, mutta tuo 5 on oikeen ok tuolla, kaiken varalta. :) Mittään muuta finnien lisäksi ei olekkaan mainittavaksi. Ei nippailuja eikä mittään.

Arvatkaa kuka on alkanu tänään vessassa tutkimaan joka kerta vessapaperia, josko vaaleanpunaista vilahtaisi. ;) Ja yleensäkkin tunnostelen koko ajan. Ärsyttävää! Kumpa aika tosiaan kuluis nopsaan. : /
 
Apua!!

Aloin tekemään ihan huvin vuoksi ovistestejä muutama päivä sitten ja päivittäin niitä tehnyt 1-2 kpl. Siis ihan vaan huvikseen.. Ensin sain haamun,sitten joka päivä näytti ihan vaan hieman vahvempaa viivaa ja nyt yllätyksekseni kp 28 pärähti tasavahvat viiivat! Voiko olla mahdollista että ovulaatio olisi nyt vasta tulossa? Tiettyhän se ovis voi tulla minä kp:nä tahansa mutta silti ihmetyttää.. :)
Kipuillut tosiaan olen jo toista viikkoa.
Tulipas sekava fiilis :D Koskaan ennen en ole tikutellut ovista niin aika mahtava ajoitus kyllä kun ihan sattumalta aloin tikuttamaan vaikka oletin oviksen jo menneen....

Tarkottaako tämä siis sitä että kierto venähtää pitkäksi?? pillereiden lopetuksen jälkeen 1. ja 2. kierto oli 29pv ja 3. oli sitten jo 38pv..
 
Viimeksi muokattu:
Hopeakissa simppatesti yksityisen lähetteellä maksoi reilu 50e ja julkisella puolella oli mun mielestä ilmainen. Eli jos kunnalliselta lähete niin musta sen ei pitäs maksaa muutako vaivan.
Mies oli meillä sitä mieltä, että täytyy hänenkin kantaa kortensa kekoon, vaikkei se niin mukavaa ollutkaan se testin antaminen. Yksityinen silloin että "nyt sun täytyy kysyä suostuuko mies simppatestiin" ku minä meinasin jo maksaa sen :LOL: ihmettelin, että miksi ei, minäkinhän joudun tekemään vaikka mitä tämän projektin eteen ja mies myöntyi heti kun soitin, vaihtoehdoista ei edes keskusteltu. Mut se on taivahan tosi, että turhaan minä vetäisin hormooneita hullunlailla jos miehellä ei ois nuijapäitä minua siittämään! Sitten ois muita keinoja, joita vois alkaa koittamaan, IVF:t ja ICSI:t. Mulle aukkarista taas naikkarin gyne sano että tämä on varotoimenpiteen varotoimenpide ja uskoo, että kaikki on kuin pitää, kun kohdunsisäisesti olen raskautunut.
Onpa teillä huonoa tuuria ollu silmälasien kanssa :O eikö kotivakuutus korvais?

piupiuu minä keväällä raskauduin kp32 oviksesta :D Mahdollistahan tuo siis on. Mulla kestää aina oviksesta 14 päivää ja 15. päivä alkaa vuoto. Mahdollista on myös, että ovistesti reagoi raskauteen. :attn:
 
Jep, HYVIN varovaisesti toivon että johtuisi raskaudesta mutta silti pidän todennäköisempänä ovista. Ainut mikä ihmetyttää on se, kun oviskivut on alkaneet joka kierrossa noin puolivälissä ja nämäkin on kestäny jo 1½ viikkoa ainakin.. Noh,ei auta kun pupuilla ja odottaa ;) pakko varmaan jatkaa tikuttelua ja katsoa alkaako haalenemaan.. :) Joillakin käsittääkseni LH kohoaa loppukierrosta, että olisikohan tämä nyt sitä..
 
piupiuu Hyötykäyttöön vaan, ihan kaiken varalta. Vaikka tiedä, jos jo tärppi olisi käynyt.. ;)

miramei Me saatiin siis miehellä lähete neuvolasta, mutta se pitäis mennä Ouluun asti antamaan yksityiselle. Vaikuttaako se lähete hintaa-alentavasti aina? Vaikka miten päin olis lähetteen ja näytteenanto paikan osalta? Kyllä mies sinne varmasti mieluusti menee. Tai no niin mieluusti, ku nyt siinä tilanteessa on mahdollista. :D Ja totta se on, että mitä sitä hormoneja turhaan napsimaan, jos vika olisikin miehessä. Tämä ensimmäinen clomi-kierto haluttiin kokeilla, kun joka tapauksessa tammmikuulle näytteenanto on menossa rahanki puolesta. Jokainen kuukausi kun tuntuu olevan niin tuskaisen odotuksen takana! :| Ja nuista silmälaseista: niin nolo kun se on myöntääkkin, niin meillä on kotivakuutus tulossa (sekin) vasta tammikuulla. :ashamed: Se on niin jääny, ku syksyllä tähän muutettiin vasta. Noh, tyhmyydestä sakotetaan. :D
 
Sota ohi, ja rauha palannut tälle pitäjälle. Onneksi :p
Jotenkin taas kevyempi olo kun viime yö keskusteltiin kaikennäköisistä asioista mitkä olleet mielen päällä..


Piupiuu eihän sitä tiedä jos vaikka olisi jo tärppi käynyt, mutta eihän niistä petipuuhista ikinä haittaakaan ole.. :D



Tuli tuossa muuten mieleeni sellainen kysymys, että miten te pidempään tai miksei vähemmänkin aikaa yrittäneet koette seksin (tai miksi kukakin sitä toimintaa haluaa nimittää) yrittämisen myötä? Siis onko teillä ns "spontaania seksiä" eli että ette mieti onko nyt oikea aika, onko tästä mitään hyötyä tms. Eilen miehen kanssa tästä puhuttiin, ja mies kovasti pelkäsi että alkaako meidän seksielämä tämän myötä latistua tai tylsistyä.. Sanoinkin miehelle, että ei todellakaan, mutta en sitä kiellä etteikö oviksen aikaan sillä mielin puuhailla että tärppi kävisi.. Mutta ei mies kyllä tiedä edes milloin se ovis on, ihan vain sen takia, ettei se miettisi näitä =)

Hyvää Uutta Vuotta kaikille, ja oikein voimakkaita plussa tuulia ensi vuodelle!
 
Hopeakissa mun mielestä kyllä on aina ilmaista julkisella, vaikka menis lähetteellä yksityiselle. Sairaalahan se maksaa, kun tilaa yksityiseltä palveluita, joita itsellä ei ole. Kansalaisille kuitenkin pitää tasapuolisesti, alueesta riippumatta tarjota hoitoja. Ei mekään jouduta mitään extraa maksamaan inssiin, vaikka tehdään yksityisellä kun meidän sairaala ei niitä tee. Tietenkin mahdolliset lääkkeet, irrotuspiikit jne.

Minnah meillä menee sponttaanisti, mutta itte ehottelen etenkin oviksen aikaan mut en silti sano että OVIS on käsillä, ehottelen muutenkin ja kerron sitten jälkikäteen. Viikon tauko tädin aikaan on tuskaa! Sanoin kyllä clomia aloittaessa että tässä kuussa voitas olla paljon sängyssä ku en viitti turhaan napsia hormooneja :D Normisti menee about joka toinen/kolmas päivä.

piupiuu maailman tylsin sanonta: aika näyttää :D Tiedän ettei jaksais oottaa!!
 
Simppa-asiaan piti vielä todeta mistä täällä jutskailitte, että joo en mäkään usko että se kenellekään miehelle mikään mukava juttu on, mutta mulle ainakin gyne sanoi samaa, että mies kannattaisi kanssa tässä vaiheessa tutkia, että tietää sitten senkin puolen, ennen kun pidemmälle mennään hoidoissa... Onneksi oma mies sanoi hoitavansa sen heti kun lähete tulee, lähinnä sitä vähän huvitti vaan ajatus, sellaiset oli virnistykset :LOL:

minnah88 mun mielestä meillä on jopa seksielämä parantunut tän yrittämisen aikana, ainakin lisääntyi silloiseen tilanteeseen. Ja kun käytettiin kumia ehkäisynä lopuksi, niin sekin ero vielä nykyiseen! Sitä en tietenkään kiellä, ettenkö ajattelisi tätä "hyöty" asiaa ja välillä mieskin kyselee ovis-jutuista ja silloin kun oon sitä tikutellut, niin oon puhunut siitä ääneenkin... Mutta musta meillä menee onneksi sillä saralla hyvin ja n.2-3 kertaa viikossa pupuillaan varmaan keskimäärin, mut onneksi aika spontaanisti kuitenkin, joskus voi olla vaan kerran viikossa, joskus useampi päivä peräkkäinkin. Ja hei arvatkaa vaan oliko tuskaa kun mulla oli viimeksi ne 14 päivän menkat!? :D
 
Minnah Meillä menee spontaanisti ja oviksen aikaan ei oteta mitään sellaista pakkoa et nyt on pakko... Oviksen aikoihin kylläkin minua huvittaa normaalia PALJON enemmän... :saint:

on: täytyy nyt koittaa varmistella, flunssa tosin vettää olon aika tukalaksi.. miks just nyt! Yli puoleen vuoteen en ole minkäänlaista flunssaa sairastanut,niin just nyt.. :LOL:

En jaksa ainakaan vielä uskoa tärppiin, vaikka onkin ollut tosi omituinen olo viimeaikoina.. Vieläkin ihmetyttää toi ovisplussa! :D Tuli niin puun takaa.
 
No hyvä sitten että muitakin Joulu/talvivalojen käyttäjiä joulun jälkeenkin löytyy. Taitaa olla vaan ton mun miehen kotkotuksia se että pitää jo ottaa pois, kun ei erityisemmin niistä pidä.. :D

Minnah meillä ei vielä oo vaikuttanu juurikaan seksielämään mitenkään tää yrittäminen mitenkään. Ehkä oviksen aikoihin itse ehdottelen enemmän.. En ensin miehelle sanonut koska ovulaatioajat on mutta nyt mies jo osaa päätellä koska on ne ajat käsillä.. Ovistestien ostoista, ehdottelusta yms. :)

ON: Itsellä isku pari päivää sitten kauhee flunssa ja tossa oli vähän kuumettakin eilen.. Onko muita flunssan saaneita kuin minä ja piupiuu? jonka edellisestä kirjoituksesta katselin olevan myös flunssassa :) Täällä päin ei ole ollut nyt mitään flunssaa liikkeellä niin ihmettelen että mistä tää nyt yhtäkkiä tuli :|
 
Olen taas jotenkin hirveen sekaisin vaikka kaiken olenkin lukenut. Jotain varmasti unohdan tai en vaan osaa kommentoida.

Flunssan kärsin tuossa juuri kivasti joulun ajan. Alkoi sunnuntaina ja loppui aika tarkkaan perjantaina. Mutta pääsin onneksi vähällä. Vain yöunet kärsi, muuten olo ihan suht' hyvä. :)

Simppatestiin mun mies meni ihan "mielellään". Se nyt on kuitenkin helppo tapa sulkea jotain edes pois. Sikäli mikäli käy niin hyvä tuuri, että sillä tosiaan voi poissulkea jotain. Sanoi ettei se mikään kovin mukava tilanne ole, mutta kyllä sen aina pakosta uudestaankin tekisi.

Meillä mies on nykyään jo pelottavan hyvin perillä minun kierron vaiheesta ja siinä samalla myös oviksesta. Itse yllätyn usein kun mies toteaa jotain tyyliin "pian voitkin jo tehdä raskaustestin eikös vaan?". :D

ON: Mulle tuli taas ihan hirvee "hääkuume". Ei ole muutakaan, mistä innostuisi tällä hetkellä. : / Voi kun tuo mies jo soisi mulle jonkun päivän, mutta se nyt kitkuttaa sitä "lukkoon lyömistä" niin kauan kuin vaan pystyy... :kieh:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 31.12.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


-90.................kp59/??.................22v..........yk1.................1.lapsi
Skeggo............kp58/39.................20v............yk4..............1.lapsi
Ole luonani aina..kp55/28.............24v............yk1................3.lapsi
susupala..........kp53/38-40............23v............yk2(3)..........1.lapsi
memsie...........kp38/31-37..........22v.........yk9.................2.lapsi
Nenni88..........kp33/28...............24v...........yk4................2.lapsi

Kp 21-30


piupiuu...........kp29/29(38)..................22v.........yk4............1.lapsi
Hopeakissa.....kp28/28-38(107)............24v.........yk9...........1.lapsi
Caro...............kp25/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
Nuttis..............kp23/30..............20v............yk5................1.lapsi

Kp 11->20


Mona Lisa.........kp20/28-40............22v............yk2................2.lapsi
millinkäinen......kp16/25-40.............22v.............yk10.............1.lapsi
Miramei......... ..kp15/38-40(58)....24v.........yk5(11)............1.lapsi
Leva................kp15/33................23v..............yk6.............1.lapsi
pantera...........kp15/27-33...........19v.............yk5..............1.lapsi

Kp 1-10


nnela.............kp8/29................22v............yk4...............1.lapsi
Minnah88........kp5/31...............24v...........yk2...............1.lapsi
Henksuliini93....kp4/28-30.............19v..........yk7..............1.lapsi
Grill................kp2/25-32.............22v........yk16.................1.lapsi
Melody89.........kp2/29-39........... 23v............yk8.............1.lapsi
Anlii................kp1/27-30(54)..........23v.........yk16............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Hopeakissa...dpo6.........?

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Miwwi, Taru_

TAMMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Kivut loppui yhtäkkiä, mutta ovisliuskan testiviiva on päivän toisesta pissasta tikutettuna reilusti tummempi kun kontrolliviiva.. aikaisempina päivinä aamulla tikutettu näyttää haaleampaa kuin iltapissasta..
kokeillaas saanko kuvan näkymään,laatu on huono koska kännykän kamera....

Aijaa.com - 11513228
 

Yhteistyössä