Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Hopeakissalle tsempitykset uuteen kiertoon! Malttamaton olen minäkin, mutta oon kyllä kuullut, että useimmiten 3. clomikierto on SE kierto :) Täälläkin päin käytetään tuota hanskaa ;)

Melody mukavaa ja kiihkeää lomaa teille ;) grrr
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 3.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Ole luonani aina..kp58/28.............24v............yk1................3.lapsi
susupala..........kp56/38-40............23v............yk2(3)..........1.lapsi
Nenni88..........kp36/28...............24v...........yk4................2.lapsi
piupiuu...........kp32/29(38)..................22v.........yk4............1.lapsi

Kp 21-30


Caro...............kp28/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
Nuttis..............kp26/30..............20v............yk5................1.lapsi
Mona Lisa.........kp23/28-40............22v............yk2................2.lapsi

Kp 11->20


millinkäinen......kp19/25-40.............22v.............yk10.............1.lapsi
Miramei......... ..kp18/38-40(58)....24v.........yk5(11)............1.lapsi
Leva................kp18/33................23v..............yk6.............1.lapsi
pantera...........kp18/27-33...........19v.............yk5..............1.lapsi
nnela.............kp11/29-34................22v............yk4...............1.lapsi

Kp 1-10


Minnah88........kp8/31...............24v...........yk2...............1.lapsi
Henksuliini93....kp7/28-30.............19v..........yk7..............1.lapsi
Grill................kp5/25-32.............22v........yk16.................1.lapsi
Melody89.........kp5/29-39........... 23v............yk8.............1.lapsi
Anlii................kp4/27-30(54)..........23v.........yk16............1.lapsi
memsie...........kp3/31-38..........22v.........yk10.................2.lapsi
Hopeakissa.....kp2/28-38(107)............24v.........yk10...........1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Caro.............dpo-1........17.1


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Skeggo



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Miwwi, Taru_

TAMMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Noniin, kp 18, follit ultrattu. Johtofolli oli 13,3mm eli aika pieni ja limis vain 4,8mm eli ohut Voikohan moiseen edes kiinnittyä? Ensi viikolla verikoe, onko ovista tapahtunut. Jos ei, niin gynen mielestä ensi kierto 2tabl/päivä 3-7.
 
Pahoittelut kaikille uusiin kiertoihin joutunrille :( :hug:

Miramei harmi, ettei uutiset ollut paremmat :( On kuitenkin hyvä, että asia tarkastettiin ja uusia suunnitelmia tehtiin. Kyllä se siitä :)

ON: Kävin lääkärissä ennen joulua endo-epäilyn takia, ja olikin onneksi hyvä lääkäri. Kävin siinä sitten kaikenlaisissa testeissä, jotta mun lähete gynepolille käsiteltäis. Kaikki oli ok ja sainkin ajan polille maaliskuuhun. Onneksi, sillä lääkäri sano, että ei välttämättä ota mua sinne näin "epävarmoin" perustein.
 
Miramei: Niin... Ei kai nuokaan mitat mitään mahdottomuuksia ole, mutta kai aika harvinaisia. : / Joku paremmin tietävä korjatkoot! Tsemppi on silti hirmuinen!! =)

Nuttis: Eli siellä polilla sitten vasta tutkivat sitä endoa tarkemmin vai? Hyvä nyt kuitenkin ettei ainakaan vielä löytynyt mitään vakavaa! :)
 
Clomittaret tiesivät kertoa, että limis kasvaa ovikseen saakka ja 1-3mm/päivässä kasvaa follit (folli irtoaa ollessa 18-22mm), joten voi se ovis jonkusen päivän päästä olla käsillä ja limiskin hitusen vahvempi silloin. Luin jostain, että 4mm on ihan minimipaksuus, jolla raskaus voi alkaa. Hieman on toivoa, kun kuitenkin se yksi folli löyty :) Ja onhan esim kp 21-23 ovis aikaisempi kuin se kp 32 ovis, josta keväällä raskauduin ;)
 
Mulla tänään pärähti plussa ovulaatio testiin, vaikka luulin oviksen jo olleen. Taitaa tää kierto nyt venyy pitkäks jos kerran ovis on nyt vasta.. Noh, mut voi vaikka siirtää piinailijoihin eli olisko se sit DPO -1 tänään? :) Jännäpäiväksi vois laittaa 17.1

Punaruskeaa vuotoa/limaa tullut taas aamulla.. Voiko ovulaation aikana olla jotain ovisvuotoja, siis muitakin kun limoja? Onko muilla kokemuksia tälläsestä? Jotenki vaikuttaa ihmeelliseltä tää
 
Hyvää uutta vuotta kaikille, toivotaan että tästä tulisi hieno vuosi ja saataisi kaikki plussat tänä vuonna! =)

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille! :hug: ja Anlii onnea avioliiton satamaan purjehtimisesta! :flower:

Caro ootko tehnyt nyt ollenkaan raskaustestiä mielenkiinnosta...? Tuli vaan mieleen, että joillainhan ovistesti on näyttänyt plussaa, jos on raskautunut, jos kerran luulitkin, että ovis olisi jo ollut.... Ja jos tuo vuoto olis jotain kiinnittymisvuotoa... Mutta joo kunhan vaan pohdin, en mä näistä mitään tiedä :D
Itsellä ei onneksi ole ollut mitään välivuotoja koskaan, se tästä vielä puuttuisi.

Mitäköhän vielä... Ainakin omanapaisesti voisin kertoa, että soittelin tänään yksityiselle ja jätin soittopyyntöä sille gynelle, jolla olen nyt käynyt. Mun yllätykseksi vastaanotosta sanottiin, että hän soittaa mulle vielä tänään ja jo tuntia myöhemmin puhelin pirahti. Olin juuri kaupan parkkihallissa liukuportaissa ja hämilläni kipitin vähän sivumpaan ja yritin jotain saada keskusteltua tilanteesta. Joka tapauksessa hän laittoi lähetteen nyt julkiselle puolelle tutkimuksiin, aika tulee meille sitten postissa, voi mennä se 3kk :|
Siinä häslingissä, en vaan tajunnut kysyä hänen mielipidettään kannattaako jatkaa vielä teroja... Ehkä mä nyt ainakin vielä yhden kierron...

Mut ainakin taas askel eteenpäin! =) meidän uuden vuoden toive on, että saisimme tänä vuonna vauvan tai, että vähintäänkin tulisin raskaaksi ja uuden vuoden lupaus, että teemme kaikkemme sen eteen. Ja toi jälkimmäinen tuli mun oman rakkaan suusta :heart:

Teittekö te uuden vuoden lupauksia?
 
Mojito kyllä joo tänään tein r-testin myös, eikä siinä ollut mitään. Ajattelin itsekin et jos nyt olis ollutkin lyhyempi kierto mitä mulla normisti on nyt ollut, mut ei.. Mutta tänään oon selaillut tuolla googlen ihmeellisessä maailmassa ja sieltä löysin jonkun sivun jossa kerrottiin että joillekkin ovulaatiokin voi tollasta tuhruttelua tehdä, mut tiedä siitä sitte :) Varmaan tikuttelen o-testeillä vielä ja katson alkaako tuo viiva valenemaan tosta jos vaalenee niin mitä luultavimmin on sit ovis ollut :)

Uudenvuoden lupauksista en luvannut mitään. Mulla noi lupaukset " nyt laihdutan vähän", "käyn kuntosalilla aina keskiviikkoisin ja perjantaisin ja lenkillä joka päivä" on kestänyt sen ekan kuukauden jos sitäkään :)
 
Caro okei, mielenkiintoista =)
Ja mulla on ihan sama tuollaisten uuden vuoden lupauksien kanssa... siksipä en mitään sellaista tehnytkään :D

Mulle riittää nyt se lupaukseksi, että kumpikin mieheni kanssa ollaan tosissamme ja samalla aaltopituudella tässä vauva-asiassa ja valmiina siihen mitä tutkimukset sitten joskus aikanaan tuovatkaan tullessaan.
 
Tervehdys naiset! Mä oon edelleen käyny lukemassa teidän juttuja päivittäin, tosin eilen tais olla ensimmäinen välipäivä tässä vuoden sisällä :D

Nyt plussia kehiin naiset! Tuolla kakskymppisistä plussanneiden puolella on niin hiljaista :D

Mirkulle mä pidän kovasti peukkuja pystyssä! Mullahan oli folliultrassa limis 3mm ja suurin folli oli 8mm ja siitä kierrosta plussasin, eli tuo sun tulos ei oo ollenkaan mikään huono! ;)

Anlii onnea rouviintumisesta! :flower: Millaset häät teillä oli?

Ja caro ja piupiu raskaustestiä kehiin!! ;)

Omia kuulumisia: 14.12 meillä oli ultra ja sieltä löytyi pieni lapsi :heart: Sydämen syke nähtiin ja jäätiin odottelemaan ekaa neuvolaa. Eka neuvola on ollut 21.12, ja nyt tänään kuultiin kotidopplerilla vauvan sydänäänet ja liikkeet (sydän löi n. 180 krt/min) ja viikkoja on nyt kasassa 9+0, eli 10. viikko lähti käyntiin! Hurjan nopsasti menee aika!
NP-ultra on 18.1, jolloin nähdään sitten ekaa kertaa ihan ihmisen näköinen lapsi! :heart:
Väsymys on ollut valtaisaa nyt viimeisen viikon aikana. Mun kroppa alkaa muistuttamaan Pamela Andersonia ja oksentamassakin olen "saanut" käydä.

Rakkain terkuin Pamsku ja Eino rv9+0
 
Miramei Jaa, hanska-tyyli sielläkin suunnalla. ;) Ja tosiaan, kuten Pamskunkin kohdalla, voi sullekkin käydä mitä vaan. Koskaan ei tiedä. Ja mielellään mulle se 3. kiertokin passais, voi ku olis ihanaa! Jospa. :)

Grill Lyhyt tosiaan oli, mutta toisaalta, onneksi ei ainakaan venyny. Oon jo onnistunu saamaan ajatukset positiivisemmaksi! :)

Ja niin, meillä ei tehty uudenvuoden lupauksia tänä vuonna. Yleisesti kyllä kokeillaan muuttaa elämäntyyliä paremmaksi/terveellisemmäksi.

ON: Mulla ei näin alkukierrosta oo oikeen mittään sen kummempaa sanottavaa, mutta tosiaan huomenna eka clomi ja tästä se taas lähtee. Tosiaan, jos täältä löytyy uteliaita tai romantiikannälkäisiä lukijoita (jotka jaksaa lukea pitkähkön tarinan), niin tervetuloa lukemaan Meidän Rakkaustarinamme tuolta blogin puolelta. :heart:
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti: Meidän Rakkaustarinamme

Mulle on tulossa kaveri viikonlopuksi, joten taukoilen ens viikon puolelle asti. Ihanaa viikonloppua! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miramei
Mä kävin täällä esittäytymässä mutta vaivuin hiljaisuuteen kun stressailin gynekäyntiäni, mutta täällä ollaan taas :) mut voisi laittaa listaan Supemassive, 20-vuotias, yk2, kp 15/10-30 ja 2. lapsi haaveissa :) sain tänään primolut kuurin kun kierto tosiaan on mitä on ja ovulaatiota ei ehdi tapahtua... Jos kesään mennessä ei tärppää näillä, siirrytään clomeihin. Tietäisikö joku mitä eroa teroluteilla ja primoluteilla on?
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 4.1.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Ole luonani aina..kp59/28.............24v............yk1................3.lapsi
susupala..........kp57/38-40............23v............yk2(3)..........1.lapsi
Nenni88..........kp37/28...............24v...........yk4................2.lapsi
piupiuu...........kp33/29(38)..................22v.........yk4............1.lapsi

Kp 21-30


Caro...............kp29/31-41............20v..........yk7..................1.lapsi
Nuttis..............kp27/30..............20v............yk5................1.lapsi
Mona Lisa.........kp24/28-40............22v............yk2................2.lapsi

Kp 11->20


millinkäinen......kp20/25-40.............22v.............yk10.............1.lapsi
Miramei......... ..kp19/38-40(58)....24v.........yk5(11)............1.lapsi
Leva................kp19/33................23v..............yk6.............1.lapsi
pantera...........kp19/27-33...........19v.............yk5..............1.lapsi
Supemassive...kp 15/10-30.........20v..............yk2...............2.lapsi
nnela.............kp12/29-34................22v............yk4...............1.lapsi

Kp 1-10


Minnah88........kp9/31...............24v...........yk2...............1.lapsi
Henksuliini93....kp8/28-30.............19v..........yk7..............1.lapsi
Grill................kp6/25-32.............22v........yk16.................1.lapsi
Melody89.........kp6/29-39........... 23v............yk8.............1.lapsi
Anlii................kp5/27-30(54)..........23v.........yk16............1.lapsi
memsie...........kp4/31-38..........22v.........yk10.................2.lapsi
Hopeakissa.....kp3/28-38(107)............24v.........yk10...........1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Caro.............dpo0........17.1


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haid89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, lumihiutale92, maijac, -90, Skeggo



Plussanneet




2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Miwwi, Taru_

TAMMIKUU




Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa listoille Supermassive =)


Tein tänään ekan ovistestin kun limat saapui ja vähän on nippaillut. Ei vielä ihan plussa, mutta aika tumma viiva jo, joten tästä kierrosta kai on odotettavissa lyhyempi.. Toivottavasti tämä testaaminen ei vaan saa ihan hämilleen, jos se ovisplussa ei tuukkaan hetikohtahuomenna :whistle:

Ja Hopeakissan rakkaustarina oli ihana.. =) Meillon vaan ihan tavallinen.
Tulikin muuten mieleen, että kun miehen tapasin, niin ajattelin että, no jos tästä jutusta tulee jotain, niin eipä paljon ole jälkipolvelle kerrottavaa. :LOL: No kai meilläkin on romanttinen rakkaustarina, jos löytyy joku joka osaa asian kertoa romanttisesti :p
 
Viimeksi muokattu:
Kuulostaa mielenkiintoiselta noi kumihanskajutut... :LOL:

ON: Voi eih, menkkamaiset masukivut alkoi just... dpo5.. saa nähdä miten käy.. :D
Jospa ei täti tulis ihan vielä, jäis luteaalivaihe niin kamalan lyhyeksi.
Edelleen flunssa ärhäkkänä,viikonloppu menee taas peiton alla. Mieheen ei oo onneksi vieläkään tarttunut. *koputtaa puuta*

Miten te muut toiveilijat vietätte viikonloput? Välttelettekö alkoholin käyttöä vai elättekö ihan normaalia elämää?


Itsellä kuumeilun myötä (joka alkoi jo parisen vuotta sitten) vähentynyt alkoholin käyttö ja rilluttelu, ei mitenkään tarkoituksella. Jotenkin enää ei jaksa rillutella LÄHESKÄÄN joka viikonloppu. Joskus tietenkin mukava lähteä, mutta mielummin vietän viikonloput ihan kotosalla ilman krapulaa :) Yleensä kerran kuussa käyn jossain, ellei ole mitään erityisiä juhlapäiviä, kuten synttäreitä tai tupareita.. :)
Myös mies 23v rauhoittunut yrityksen aikana kummasti ;)


muoks. tarkemmin mietin niin ei kyllä tule käytyä viihteellä varmaan edes joka kuukausi silleen että joisin enemmän kuin pari..... :)
 
Viimeksi muokattu:
piupiuu todellakin rauhoittunut jo pari vuotta ennen yritystäkin. Juhlin ehkä 2-4 kertaa vuodessa silleen että alkoholia menee enemmän kuin lasillinen ja baarissa tulee käytyä. Viintä ja viskiä juon muutenvainkin :)
 
Minä en ikinä ole ollut mikään alkoholin suurkuluttaja. Juon siiderin saunan jälkeen ehkä kerran viikkoon (joskus kaksi viikkoon ja joskus en ollenkaan), ja aina kun käyn baarissa, niin olen siellä aina selvinpäin (1-3krt vuoteen).

Isä on tuurijuoppo ja ukki alkanut viime vuosina juomaan niin, että alkoholistiksi voi jo sanoa. Lisäksi toinen mummo ollut aina rappiojuoppo ja isäni isä oli eläessään myös alkoholisti johon sitten kuolikin.. Kaiken tämän nähneenä päätin jo lapsena että alkoholi ei mahdu minun eikä tulevan miehenikään elämään. Vuonna 2006 olin ensimmäisen kerran humalassa kun olimme Saksassa lukioaikaan oppilasvaihdossa 10pvää, ja nyt pikkujouluina joku terästi boolia vähän liikaa, niin tulin yllättäen humalaan kolmesta lasista :LOL: Eli 24 vuoden aikana kaksi kertaa ollut humalassa :p
Minun raskautumista ei ainakaan kukaan siis juomisen lopettamisesta pysty arvaamaan.. :D


Ja voi hitto tätä näppyjen määrää naamassa. Häviääkö ne sitten kun kehon hormoonit tasaantuu noiden pillereiden jälkeen, vai pitääkö näistä kärsiä aina kun ei pillereitä popsi?! :stick:
 
Viimeksi muokattu:
Heh, en tiedä mitä oikein sekoilin aiemmin, olin viikon jäljessä kierrossa :D kp onkin nyt 5.1. 22/10-30 :D

Alkoholista, join kuukautisten aikana, koska en halua herättää huomiota juomattomuudella ystävien kanssa, mutta huomiseksi pitäisi keksiä joku syy olla juomatta kun meille on tulossa ystäviä viettämään iltaa...

Mulla on pari päivää nippaillut oudosti mahaa ja selkä ja alavatsa välillä jomottelee. Ja nyt on koko päivän ollut todella huono olo. Voi kun nä oiskin jotain oireita... Mut tuskin vielä tässä kohtaa edes voisi olla mitään jos olisikin raskaana.
 
Kone oli huolloSSA joten tänne oli mahdoton tulla kirjoittelemaan. Onnea kaikille plussanneille, ja pahoittelut niille jotka kohtasivat tädin. Täällä plussattiin tänään. vähän ylläri oli kun kierto meni omasta mielestä vähän harakoille, mutta toivottavsti pysyy nyt mukana loppuun asti.! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Grill

Yhteistyössä