Hakutulokset

  1. P

    Haavat ja arvet

    Meillä kummatkin lapset tuntuvat olevan alttiita kaikenlaisille kolhuille ja naarmuille. Oiskos vinkkejä miten haavat sais hoidettua mahdollisimman hyvin, ettei jäis pahoja arpia? Esimerkiksi onko olemassa jokin hyvä voide? Tympiää kun kumpikin on vielä sellaisia, että arpia jää herkästi...
  2. P

    vauvan pään muoto

    meidän vauvalla on ollut alusta lähtien hieman littana takaraivo. Pää on symmetrinen ja edestä katsottuna pyöreä mutta sivupriofiilista jokseenkin litteä. 2kk neuvolassa siihen kiinnitettiin huomiota ja nyt lääkäri pani meille lähetteen lastenlinnaan. :'( Vauvamme pää on kasvanut normaalisti...
  3. P

    30-kymppis lahja miehelle?

    Siinähän se kysymys jo tulikin... Mitä siis ostaisi 30v isoveljelle lahjaksi? Mitä tuon ikäiset miehet haluais?
  4. P

    apuva, miten saa loput raskauskilot pois!?!

    painoin ennen raskautta 73kg ja raskauden aikana tuli 20kg ja 10kg lähti nopeesti. mutta jäi 82 kiloon ja on pysynyt siinä kohta 1, 1/2 vuotta. olen vielä kotona. en jaksa mitään pointseja laskea.. ulkona olen pojankaa 1-2kertaa päivässä; kävellään rattaidenkaa aika paljon ja käyn 2-3 kertaa...
  5. P

    Sittenkinkö reumaa?

    Aiemmin kirjoittelin palstalle ja kyselin onko kellään puhjennut reuma raskausaikana... Itselläni oireet hyvin reuman kaltaiset! Varsinkin yöaikaan nivelkipua sormissa, turvottaa, pistelee, puutuu ym... Edes wc-paperia hätinä sai otettua! Sormia tutkittiin raskausaikana, mutta kaikki lääkärit...
  6. P

    Vauva ei nuku öisin...

    Onko muilla vastaavaa, että vauva valvottaa yöt? Poika on nyt 9 päivän ikäinen ja tuntuu, että rytmi ikäänkuin väärinpäin! Nukkuu päivät ja yöllä 5-6 tuntia hereillä kerrallaan! Ei edes välttämättä itke, eli ei vatsavaivoja, ei nälkä ym... Tapittelee vaan silmillään ja seurailee... Päivisin ei...
  7. P

    Reuman puhkeaminen raskausaikana

    Täällä on nyt runsaasti keskusteltu reumasta, mutta onko ketään kenellä olisi nivelreuma puhjennut raskausaikana? Itse pelkään kuollakseni, että minulla on, vaikkakin lääkärit vähättelevät asiaa ja laittavat kipuni täysin raskauden piikkiin! Itselläni siis nyt kaksi kuukautta sormet turvonneet...
  8. P

    Lohjalta äitiä?

    Heippa! Ehtisikö Lohjalta kukaan äiti kirjoittelemaan ja vaihtamaan ajatuksia lapsista, pitkästä parisuhteesta, miehestä, työstä jne.? Ystäviähän ei koskaan ole liikaa =) Terveisin Pirpana pirpana78@netti.fi
  9. P

    Hirmu huono omatunto yhdestä konvehdista..

    Mulla on hirmu masis. Damn. Meitin kuopuksella on todettu kaikki perusruoka-allergiat RASTeissa ja olen puolisen vuotta ollut välttämisruokavaliolla itse, koska olen ajatellut rintamaitoa hälle tarjota yksivuotiaaksi asti. No kohta puoliin on tuo aika täynnä ja dieetti on sujunut suht...
  10. P

    Lumijoelta/lähikunnista?

    Heipsan! Kavereita kaikenlaiseen menoon: grillaileen, harrastuksiin, kyläilyyn ja pippaloimaankin kaipailevat äiti vm.-79, isä vm-81 ja lapset: poika 3v. ja tyttö 2v.! Lumijoelta ja lähikunnista olevat: Kirjoitelkaa, niin tutustutaan! =O) unikuu79@jippii.fi
  11. P

    Lääkkeet ja mieliala?

    Moi! Clomeista en tiedä, mutta onko kellään tuntunut siltä, että Puregonit ja Menopur-pistokset vaikuttaisivat mielialaan? Itse en ensimmäisillä kierroksilla (keväällä) ainakaan huomannut tälläista vaikutusta, mutta en tiedä, onko syynä kaamos vai lääkkeet, mutta tämä syksy on ollut tosi...
  12. P

    hormonikierukka

    Onko kellään, jolla on ollut hormonikierukka, tullut reilumpaa vuotoa. Minulla on ollut kaksi vuotta kierukka ja vähäistä tiputtelua kuukautisten aikaan. Nyt kuitenkin alkoi hieman reilumpi vuoto. En usko,että kierukka olisi irronnut, mutta onko ketään, jolla olisi ollut samanlaista. [i] :(
  13. P

    Mikä on liimakorva?

    Kertokeehan tietäväiset! Liittyykö siihen aina tulehdus...näkeekö sen het ku lekuri kurkkaa korvaan - meän pojalla on kova vaikun eritys ja viime korvatulehduksen hoidon jälkeen puheen kehitys lähti huimaan nousuun...ja siis sitä ennen piti korva huuhdella...Liittyykö nämä liimakorvaan - lääkäri...
  14. P

    Astma-oireet

    Minkä ikäisinä teidän lapsilla on todettu astma? Juuri tulin 1/2-vuotiaan kanssa spiralta... Ja pitäisi kohta mennä vielä uudelleen :(
  15. P

    Pirkanmaalaisille

    groups.yahoo.com/group/pirkanmaanpirpanat löytyy mammaseuraa tän alueen äideistä! terveppätulloo mukaan!

Yhteistyössä