apuva, miten saa loput raskauskilot pois!?!

painoin ennen raskautta 73kg ja raskauden aikana tuli 20kg ja 10kg lähti nopeesti. mutta jäi 82 kiloon ja on pysynyt siinä kohta 1, 1/2 vuotta.
olen vielä kotona. en jaksa mitään pointseja laskea.. ulkona olen pojankaa 1-2kertaa päivässä; kävellään rattaidenkaa aika paljon ja käyn 2-3 kertaa jumpassa viikossa. enkä syö herkkuja kun lauantaisin. normaalia koti ruokaa. syön n.4-5 kertaa päivässä. nälässä ei voi olla kun tulee kiukku ja huomaus. mutta ei vaan tipu!!!! rupee v....taa!!
vatsa on ihan löysä lölly ja kun ovulaatio alkaa n.2viikkoa ennen menkkoja niin turvotus alkaa. sitten näytän siltä että olisin 5kk:lla raskaana aina 2viikkoa kuusta.

olisko vinkkejä muilta ketkä kokenut vastaavaa??????

vai pitääkö vaan luovuttaa ja olla pupu pullero koko loppu ikänsä :'(
olen yrittänyt etten ajattele asiaa, että laihdun sitten kun laihdun. käyn jumpassa, syön monta pientä ateriaa päivässä, käyn pojankaa ulkona touhottomassa ja herkkua/namia lauantaisin. lähtökohdat on hyvät mutta ahistaa jos ei kesään mennessä paino ole edes 80kg.

onko jotkut hormoonit vielä sekasin vai aineenvaihdunta, mene ja tiedä
nyt tarttis saa tukea joltain kohtalo toverilta :(
 
no mä kyllä vähentäsin noita ateria määriä... siis 4-5 ruokaa päivässä? siis onko siihen laskettu aamiainen lounas päivällinen välipala ja ilta pala vai syötkö 4-5 lämmintä ruokaa päivässä? :eek: nooh kuitenkin vähennä kaloreita kuin salaa... juuston siivu pois leivän päältä vaalee leipä tummaan, valkoinen riisi täysjyvä riisiin, maito rasvattomaan, jugurtit rasvattomiin, paljon kasviksia ha hedelmiä ne täyttää vatsaa mutta ei lihota.
 
minäkään en
Hei! Minulla sama homma, en onnistu laihtumaan! Näillä syömisillä olisin joskus ennen lapsen saantia laihtunut huimaa vauhtia, mutta nyt en millään! Minulle tuli myös 20 kiloa raskauden aikana, ja 10 niistä jäljellä. meiltä ei kaapista löydy karkkia, jätskiä, pipareita tai minkään sortin leivonnaisia. Syön aamupalan, välipalan, sitten joskus 5-6 välillä lämpimän ruoan ja illemmalla vielä jotain iltapalaa. Limsoja tai mehuja en juo, vaan vettä janoon ja ruoan kanssa maitoa. Leipää en mussuta paljoa, ehkä 3 viipaletta/pvä. Vauva on jo puolivuotias, ja ihmiset varmaan ajattelevat että mitä tuo oikein meinaa kun suurinpiirtein lihoo vaan. Tosiaan tuntuu että vatsaa turvottaa ihan hillittömästi. Ja 2 viikkoa ennen kuukautisten alkua turpoan possuksi, siis turpoan ihan kaikkialta. (+ siihen vielä muut PMS-oireet). Olo on aika epätoivoinen. Moni varmaan luulee että oikeasti mässäilen jatkuvasti, kun valitan sitä että paino ei putoa.
 

Yhteistyössä