V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hyvästi e***. Toivottavasti päätös pitää.Hyvästi kaikille- EA
hyvää yötä tietenkin.?????
Hyi vai Hyh?
'Hyvästi kaikille- EA'
Sinne minne tuuli tuuli kuljettaa ja nenä näyttää.Hyvästi kaikille- EA
Huomenta sinulle sivusta.
Pikkuinen e astumassa
sivuun anoilusta? Näinkö?
ʕ º ᴥ ºʔ ▼・ᴥ・▼ (・(ェ)・)
Hyvää huomenta
ja luovuutta palstataukoosi!
Olet fiksu nainen.
Kiitos teksteistäsi, e.
Tervetuloa takaisin
koska tahansa niin päätät.
['HY' > lyhenne: hyvää yötä.
Tämähän on truismi].
E
Tämä ei muuten koskenut niitä keskipäivällä olleita juttuja. En kirjoittele siellä mitään pitkiä vihaviestejä.Tyyppi, jota häiritsee. Ehkä siksi toiset välillä laittaa "ei multa" koska he sanoivat jotain muutakin toisissa kommenteissa ja kommentit oikeasti sekoittuvat toisiinsa kun ne tulevat perättäin.
Näky olevan lukittuna vauvan sivu.Joku oli laittanut
'pahaa huomenta
kaivatulle.' Epäilen
pilailuksi. E
Huoli-ilmoitus tehdään jos on huolissaan ja asioiden parantamiseksi ei huonontamiseksi ei elämän pilaamiseksi ei kostoksi niihin ei laiteta valheita, olkinukkeja eikä kunnianloukkauksia.Sori et vitsillä pyysin tekemään..
Miksi toit tämän esiin nyt? Miksi selaat vanhoja keskusteluja? - SivultaHuoli-ilmoitus tehdään jos on huolissaan ja asioiden parantamiseksi ei huonontamiseksi ei elämän pilaamiseksi ei kostoksi niihin ei laiteta valheita, olkinukkeja eikä kunnianloukkauksia.
Sori että olen hyvä keittiöpsygologi ja osaan nähdä tätä käsin kuka on kukakin, sori että oon näin fiksu ja filmaattinen, sori kun mua ja mun huumori ei ymmärretä, sori ny vaan sori sori sori sori sori sori oon vaan nainen sori sori sori sori sori soriSori et vitsillä pyysin tekemään..
'Moi nimeni on Jyri. Ninä ja kaverini Janne haluamme kertoa, että töihin meneminen ja elämäänsä sisällön hankkiminen ja ns miehistyminen on paaaaljon parempi harrastus kuin paskan ulostaminen palstalla.'
'Sori että olen hyvä keittiöpsygologi ja osaan nähdä tätä käsin kuka on kukakin, sori että oon näin fiksu ja filmaattinen, sori kun mua ja mun huumori ei ymmärretä, sori ny vaan sori sori sori sori sori sori oon vaan nainen sori sori sori sori sori sori'
Sen sijaan tämä oli. eHei, ja älkää oikeasti huolestuko läheistenne puolesta. Ette voi tietää kuka se toinen on ja yölläkin tänne tulee monilta ihmisiltä viestejä.
Hieno ajatus. Ehkä sellainen löytyy ja sellaisia ihmisiä.Hyvä ympäristö on sellainen, jossa ihmisiä kohdellaan tavalla, mikä ei aja heitä pois.
Ajatus aamuun.