hormonikierukka

Onko kellään, jolla on ollut hormonikierukka, tullut reilumpaa vuotoa. Minulla on ollut kaksi vuotta kierukka ja vähäistä tiputtelua kuukautisten aikaan. Nyt kuitenkin alkoi hieman reilumpi vuoto. En usko,että kierukka olisi irronnut, mutta onko ketään, jolla olisi ollut samanlaista.

:(
 
vaikka en tänne kuulukkaan ni vastaan silti...
mulla ei ole varsinaisia menkkoja tullu koko sinä aikana mitä tää kierukka on ollut, nyt yli vuoden.
mulle tuli sellanen mieleen, että voisko olla vaan kyse keskeytyneestä raskaudeta? kierukan toimintahan loppukädessä perustuu siihen, ettei alkion anneta kiinnittyä kohdun seinämään, ja pakkohan sen on silloin ulos tulla. tosta reilusta vuodosta en tiedä, mut mulla on kaks kertaa käyny noin, että vähäisen vuodon saattelemana tulee alkio ulos.
ja toisaalta se, ettei menkkoja ole ennen tullut, ei sulje sitä pois että ne vaikka vaan kerran siinä viiden vuoden aikana päättää tulla.
voithan aina soittaa ensineuvoon tai gynekologille jos vähänkin arveluttaa, tai käydä tarkistuttamassa tilanteen.
 
maukunen

Hei, pirpana.Mullakin ollut samanlaista hormonikierukan kans.
Mulle laitettiin se 2003 maaliskuussa.
Vuoto loppui ensin kokonaan sit välillä vähän tiputtelua ja nyt tänä kesänä muutaman kerran reilumpaa vuotoa, uskon kuitenkin sen johtuvan kovasta stressistä joka minua on viime ajat vaivannut. :heart: :heart:
 
Hei, maukunen. Kävitkö lääkärissä noiden vuotojen takia? Itse en ole varannut aikaa, kun ajattelin odotella seuraavaan kiertoon. Eihän hormonikierukan aikana pitäisi vuotoja olla, mutta ilmeisesti tämäkin mahdollista on. Kiitos sinulle vastauksestasi. =)
 

Yhteistyössä