Lääkkeet ja mieliala?

Moi!

Clomeista en tiedä, mutta onko kellään tuntunut siltä, että Puregonit ja Menopur-pistokset vaikuttaisivat mielialaan?

Itse en ensimmäisillä kierroksilla (keväällä) ainakaan huomannut tälläista vaikutusta, mutta en tiedä, onko syynä kaamos vai lääkkeet, mutta tämä syksy on ollut tosi rankkaa. Olen pistänyt syyskuusta lähtien Puregonia ja nyt marraskuussa sekä Puregonin, Menopurin + Orgalutranin yhdistelmää, ja olo on ollut välillä suorastaan "sekopäinen".

Havahduin tähän, koska heti kun lopetin pistokset, taivas tuntui yllättäen kirkastuvan ja olo keveni - selkeästi!
 
Hei. Minulla on ollut käytössä nyt Menopuria ja Synarela-sumutetta. Mitään ihmeempiä oireita en ole huomannut kylläkään. Lopetin molemmat tosin vasta toissapäivänä eli katsotaan tuleeko tästä kohta kirkkaampi olo (tuskin ainakaan tässä vesisateen keskellä).
 
Maaruska
hei!
Nyt viimeisimmän ivf-hoidon aikana käytetyt hormonit tuntuivat tekevän minut aivan sairaaksi. Olo oli just sellainen "sekopää"-olo ja kaikki raivostutti. Meni monta kuukautta samoissa tunnelmissa, nyt on helpottanut. Ajatuksissa on vielä yrittää toista lasta mutta pelottaa just tuo hormonien aiheuttama mieliala ja raivontunne.
 

Yhteistyössä