Hirmu huono omatunto yhdestä konvehdista..

Mulla on hirmu masis. Damn. Meitin kuopuksella on todettu kaikki perusruoka-allergiat RASTeissa ja olen puolisen vuotta ollut välttämisruokavaliolla itse, koska olen ajatellut rintamaitoa hälle tarjota yksivuotiaaksi asti. No kohta puoliin on tuo aika täynnä ja dieetti on sujunut suht vaivattomasti alkuvaikeuksien jälkeen. Tähän asti. Sen kummemmin ajattelematta asiaa kaveri iski tänään pöytään mun lempparisuklaata ja yhtä lailla enempiä ajattelematta otin siitä yhden ja söin. Ja nielaistuani tajusin mitä tein. Jessus että harmittaa, harmittaa, HARMITTAA! Poju on maidolle tosi allerginen ja sitähän noissa konvehdeissa on ihan ylenmäärin..

Mä olen itselleni niin kiukkuinen, puoli vuotta tiukkaa ruokavaliota ja melkein loppumetreillä sitten repsahdan.

Onhan jollekin muulle näin käynyt? Please, sanokaa että on..
 
:hug: Jos pojulle ei tullu mitään nin turhaan soimaat itseäsi! Tosin tiedän tuon tuteen, mä tosin sain tietämättäni iukan maitoa, piti olla maidoton ja illalla olikin sit poika heikossa hapessa, onneks kotikonstit tepsi muuten ois taas saikku kutsunut.. Sen jälkeen oon kyl tentannu viidesti mitä kakut yms sisältää ja jos en oo ihan varma et on täysin maidoton ni jätän syömätä..
 

Yhteistyössä