Hakutulokset

  1. V

    Opiskelemaan???

    Heips, niin, sanokaapa te kanssasisaret, jotta kannattaako lähteä opiskelemaan tradenomiksi? Mulla on vakkarityö odottamassa, kunhan palailisin hoitovapaalta, mutta opiskelu kiinnoistaisi suunnattomasti ja ennen kaikkea se, että voisin olla vielä nassikan kanssa kotona. Enkä välttämättä...
  2. V

    Nyt minä sen aloitin

    Täällä kanssa yksi muutaman ylimääräisen kilon kanssa kamppaileva :wave: . Olen noin 166cm pitkä ja painan 69-70kg. Ei mulla siis hirveästi ole ylimääräistä, mutta vähän kuitenkin. Ennen raskautta painoin siinä 62-64kg ja se oli hyvä paino mulle. En tajua, miksi en pääse takaisin...
  3. V

    Keskustelu pelkosektioon meneville (ja sen kokeneille)

    Mä kyselin täällä kevättalvella näitä sektiojuttuja kans! =) pitkä ketju siitä tulikin.. Mulle tehtiin sektio vähän vajaa 6kk sitten. Pelkopolilla kävin varmaan 6 kertaa. Leikattiin rv39 ja kaikki meni paremmin kun hyvin!!! Leikkaus oli nopea ja vauvan sain syliin noin 3h syntymästä. Tyttö...
  4. V

    Kevätkullat06

    Heips :wave: Täällä taas uusi "kevätkultainen". Mukava liittyä joukkoon vaihtamaan ajatuksia ja kuulumisia;mikään aktiivinen en ole,mutta ehkä aina silloin tällöin terästäydyn B) . Meillä poika, 6,5kk, treenaa nyt kovasti liikkumista. Liikkuminen tosin tapahtuu taaksepäin =) ...
  5. V

    Sektio pelon takia..

    Kannattaa ehdottomasti ottaa mies mukaan jos vaan mahdollista kun menee pelkopolille! Mä en ainakaan ilman miestä olis jaksanu pysyä niin kovaa päätöksessäni et sektion haluan! Mies aina tsemppasi kun alkoi näyttää siltä et murrun ja hoiti myös lääkärille puhumisen siinä vaiheessa kun niin kävi...
  6. V

    Sektio pelon takia..

    Anna-Lea sulla tais olla kokemusta kättärillä jostain tympeästä lääkäristä?! Saanko kysyä nimeä tai nimikirjaimet ja oliko mies vai nainen.. Mulla oli kans eka lääkärikäynti inhottava kokemus, mut nyt on ollu sen jälkeen aina kiva lääkäri! Nyt omaa napaa.. elikkäs mulla on nyt sit vika käynti...
  7. V

    Sektio pelon takia..

    Mä en tajua minkä ihmeen takia tähän ketjuun pitää alatiesynnytyksen puolustajien tulla ollenkaan kommentoimaan! Kun OIKEESTI jokainen pelkääjä ihan takuulla tietää et alatiesynnytys olis se "paras" vaihtoehto kun se tehdään hyvin moneen kertaan pelkopolilla selväksi!! Eikö voi vaan antaa olla...
  8. V

    Sektio pelon takia..

    Sinulle Heidi!!!! Nousi niskakarvat pystyyn tosta et onko mietitty kuinka isosta leikkauksesta on kyse!!!! Totta kai ollaan!!! Voi luoja sentään.. Minä ainakin voin omasta puolestani sanoa et olen varmasti näinä kuukausina kuules pyöritellyt synnytystä vaikka millaisesta näkökulmasta koska...
  9. V

    Sektio pelon takia..

    Nonii..Kuulumisia tulis tässä! Eli nyt on kätilön sekä lääkärinjuttusilla käyty (eri lääkäri kun viimeks) ja paljon paremmalla mielellä voin olla! =) Eli lääkäri sanoi heti et saan varmasti sektion, et ei ihmettele yhtään et pelkoja jääny! Ja mulla myös ihan lääketieteellinenkin syy tuon...
  10. V

    Sektio pelon takia..

    Kerron loppuviikosta uusia kuulumisia kun saan taas lääkärillä käytyä! :)
  11. V

    Sektio pelon takia..

    miuku.. Kyllähän sun kannattais tosta neuvolassa puhua et pääsisit sairaalaan juttelee! Kannattaahan se nyt ainakin kokeilla et jos pystyisit itse vaikuttaa tohon ettei tarviis koko raskautta murehtia!! Pakko niiden on ottaa huomioon vauvan iso koko ja edellises synnytykses tulleet repeämät...
  12. V

    Sektio pelon takia..

    titi-uu.. Ei kukaan varmasti todellakaan kuvittele et synnytys olisi kivuton!!! Pointti olikin se et ei sais sairaalahenkilökunta, siis just pelkopolilla luvata kuuta taivaalta et äiti taipuis alatiesynnytykseen kun lupaukset ei kuitenkaan pidä paikkaansa!!! :/ Ja tää on vaan mun mielipide...
  13. V

    Sektio pelon takia..

    En minäkään ekaa odottaessa edes harkinnut sektiota!!! Mun pelot tuli siis ton ekan synnytyksen jälkeen. En edes ajatellut koko synnytystä kun vasta sillon ku se oli jo käynnissä. Tuo sitten kyllä muutti kaiken ja nyt todellakin mielessä on vaan yksi asia, nimittäin sektio! Jokaisella pelot...
  14. V

    Sektio pelon takia..

    Kiitos Petranella tsemppauksesta ja vinkeistä!! =) Kyllä mä alan pikkuhiljaa itsekin uskoa et kaikki käy vielä hyvin! :) Palailen sitten kertomaan aina kun jotain uutta ilmenee!! Kiitokset vielä muillekkin jotka jakoivat kokemuksiaan!!
  15. V

    Sektio pelon takia..

    osaisko kukaan sanoo mitä kaikkea mun kannattais kätilöltä kysellä? Oon siis menossa ensviikol ekaa kertaa ihan vaan kätilön juttusille ku se ihan eka käynti reilu viikko sitten oli lääkärille. Sen tiedon ainakin ajattelin puristaa et voidaanko mut pakottaa alatiesynnytykseen vastoin tahtoani...
  16. V

    Sektio pelon takia..

    Reetta!!! Ei ala mun lääkärin sukunimi U:lla vaan S:llä.. ja on tosiaan nainen. ONko sulla jotain kokemusta kättärin ä-polin lääkäreistä?
  17. V

    Sektio pelon takia..

    JOku kyseli miten täällä asiat edistyy.. Elikkäs mies tosiaan soitti sinne kättärille ja vaati uuden ajan aiemmin! Lääkäri toivoi et mentäis nyt maanantaina juttelee sellasen kätilön kans joka on myös psykiatrinen sairaanhoitaja..tota vähän vierastan, mutta sanoinkin et ihan sama mihin ne mut...
  18. V

    Sektio pelon takia..

    Äiti2006!! En todella tiedä mitä lääkäri tarkoitti tuolla et syyt on selvitettävä..sanoi miehelleni et sektiopäätös ei ole ratkaisu vaan on ehkä jokin psykologin kanssa keskustelu tai vastaava voisia auttaa! Olen vaan niin siinä käsityksessä että tuon lääkärin mielestä mulla ei oo mitään syytä...
  19. V

    Sektio pelon takia..

    Nimimerkille Onnistunut sektio! Kiva kun kerroit kokemuksesi! Mä nyt odottelen et saisin uuden ajan kättärille vähän aiemmin kun tuolloin rv33.. Tänään sinne mies soitti ja se lääkäri puhu et ei sektio oo ratkasu vaan pelkojen syy on selvitettävä.. eli seuraavaan tapaamiseen tulis sitten joku...
  20. V

    Sektio pelon takia..

    Kiitos sulle Mää kattavista vastauksista! =) Mä oon siis rv23 tällä hetkellä ja seuraavan ajan sain siis vasta rv33 eli vähän vajaan 10vko päähän!! Kätilön kans en oo jutellu ollenkaan, vaan mulla tuo eka käynti oli lääkärille, samassa huoneessa oli myös kätilö joka ei kyllä sanonut sanaakaan...

Yhteistyössä