Hakutulokset

  1. M

    Kertokaahan totuus 2v äidit

    Paljon. :D
  2. M

    Minkä ravintolisien hyötyihin uskotte?

    Mä syön rautaa (kuuriluontoisesti) ja D-vitamiinia purkista, kaikkea muuta uskon saavani riittävästi ravinnosta.
  3. M

    Kumpi teillä soittaa

    Se kumpi ehtii, eli minä.
  4. M

    Paljon maksaisit käytetystä vk-haalarista? kalliita..

    Käytetystä ihan max 30e.
  5. M

    Pidättekö lapset kotona, kun itse olette sairaana vai viettekö päiväkotiin?

    Vähän riippuu. Jos olisin mahataudissa, lapsi olisi myös kotona. Jos olen pienessä flunssassa, pidän yleensä lapsen kotona. Jos taas olen todella pahasti kipeä, vien lapsen päiväkotiin jotta saan edes sen pari tuntia levätä.
  6. M

    Kuuluuko aviomiehelleen kertoa kaikki esimerkiksi menneisyydestä?

    Ei kai sitä nyt kaikkea tartte kertoa.
  7. M

    Missä vaiheessa raskautta siirryit äitiysvaatteisiin?

    Alusta loppuun asti suurin osa päälläolleista vaatteista taisivat olla ihan normaalivaatteita. Muutama äitiysvaate oli, lähinnä housuja. Ne otin käyttöön siinä vaiheessa, kun viimeisetkään normaalihousut eivät enää menneet jalkaan joskus rv 25-30 kieppeillä :)
  8. M

    HuOmenta Rakkaat !!

    Huomenta! Hyvää ystävänpäivää ja torstaita ja lähestyvää viikonloppua kaikille. :)
  9. M

    Loppuraskauden ylimääräiset käynnit äitiyspolilla?

    Supistusten takia, alkoi joskus rv 24 kieppeillä. Kävin 1-2krt/ kk, joka kerralla ultralla katsottiin tilannetta :)
  10. M

    Onko jollekin laitettu jotain tulehduskipupiikkiä ja lihaksiarenttouttavaa piikkiä?

    On laitettu, alaselkäkipuun. Pari tuntia oli suht kivutonta ja vähän väsytti, mutta muuten siitä ei juuri apua ollut.
  11. M

    Aiotko antaa lapsellesi hiihtolomaa? Muita lomia keväällä?

    Meidän lapsi on kotona hiihtoloman, ja pääsiäisen, ja mitä noita nyt muitakin tulee. Kuuluu ne lomat lapsillekin
  12. M

    Onko näyttelijä Ria Katajasta ollut haastatteluja aikoihin?

    Ikinä kuullutkaan koko ihmisestä
  13. M

    Miten usein teillä imuroidaan?

    Mahdollisista kurakeleistä sekä koiran karvanlähtöajoista riippuen tiheimmillään 1-2krt/ päivä ja harvimmillaan 1-2krt/ viikko

Yhteistyössä