Kuuluuko aviomiehelleen kertoa kaikki esimerkiksi menneisyydestä?

  • Viestiketjun aloittaja Mielipiteitä
  • Ensimmäinen viesti
Se mun mielestä riippuu siitä koskeeko se mitenkään tulevaa elämää.Ihminen on kuitenkin parisuhteessakin yksilö,eikä kaikkea sisimmästään tarvitse vuodattaa jossei halua.Mä en edes halua tietää ihan tarkalleen kaikkea,se on mennyttä ja nykyisyys ja tulevaisuus on se mitä haluan katsoa.
 
Miten ihminen voisi tai ehtisi kertoa jollekin kaiken menneisyydestään? En kait mää edes muista mitä kaikkea mulle on tapahtunut 39v aikana. Ja missä välissä sitä sit seurustelis kun molemmat vaan avautuis vanhoista.
 
Mep
No en itsekään halua tietää, montako naista on ollut ennen minua tai miten on vetänyt lärvit kavereitten kanssa vuonna 1 ja 2.

Pikkujuttuja, mutta jos salattavana olisi joku aine-menneisyys tai muuta epämääräistä, olisi se ihan toinen juttu.
 
p´´
Jaa-a täysin rehellisessä suhteessa varmasti täytyisi, en kyllä tiedä miten täydellinen rehellisyys määriteltäisiin. Joskus kun voisi jäädä kertomatta asia jota ei pidä oleellisena vaikka se toisen mielestä kuuluu ehdottomasti asioihin jotka kuuluisi kertoa. Onnellisessa suhteessa kai se riippuu niin paljon puolisoilta missä määrin he vaativat tietää toistensa asioista ja menneisyydestä.
 
"vieras"
Ei todellakaan pidä eikä kuulu. Minä en ainakaan halua kuulla puolisoni existä tms muusta sellaisesta. Eikä puolisoni halua kuulla kenen kanssa minä olen joskus ollut. Yhdessäoloajasta toki puhutaan kaikesta, mutta menneisyys on ihan eri asia.
 
Ei mulla kyllä ole mitään salattavaakaan. Olen kertonut oma-aloitteisesti sen minkä olen kokenut että on hyvä tietää ja loputhan tuo osaa itsekin kysellä jos kiinnostaa.

Vastuu se on kysyjälläkin. Jos et halua tietää montako panokaveria kumppanillas on ollut niin sitten et kysy sitä.
 
Minjaana
Entä kaikki mitä nykyään kokee?? Onko aviomiehelle pakko kertoa mitä ajattelee mistäkin? Kenen kanssa on puhunut ja mistä? Mitä kukakin on sinulle sanonut?
Onko väärin jättää esim. kertomatta jos joku toinen mies on käynyt väkivaltaisesti käsiksi tyttöjen baarireissulla? Eikä siis kyse mistään "voi kun olet panettava muija" tms. känniääliön ällö huohotuksesta vaan roisista puristelusta ja housuihin yrittämisestä johon toinen mies tuli 'hätiin' avuksi.
 

Yhteistyössä