Hakutulokset

1. I

30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.6)

Piiitkasta aikaa moi tahan pinoon. Taallahan minakin silloin joskus odottelin meidan esikoista, joka on nyt jo melkein 19 kuukautta. Suuret onnittelut Merilinnulle, Tirlittanille ja Vaahtokarkille pienokaisista! :heart: Valilla tuntuu etta vastahan me kaikki oltiin tuolla vauvakuumepuolella...
  2. I

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

Voi, etta Tirlittan ma toiivon niin kovasti etta kaikki olisi sulla hyvin ja masusta loytyisi sykkiva pieni sydan. :heart: Onnea kuumetta ja Merilintu plussista! :heart: Olen todella onnellinen puolestanne. Olen kaynyt teidan iloiset uutisenne taalta jo lukemassa jokin aika sitten, mutten...
  3. I

30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

:heart: :heart: :heart: Onnea Lentis ja pikku-Greta! :heart: :heart: :heart: Bantskun kuulumisia vielä jännäillään. Hyvää ystävänpäivää kaikille![b]
  4. I

Täältä myös lähettelen pinoittain tarrasukkia Merilinnulle ja Tirlittanille. Toivon kovasti, että teille molemmille tämä kerta olisi juuri SE oikea. Jos jonkun taian osaisin tehdä niin sillä varmistaisin plussat teille tikkuihin, mutta kun en omaa mitään noitamaisuuksia niin toivon vaan kovasti...
  5. I

Katille suuret onnittelut vähän jälkijunassa IIHANASTA poikavauvelista! :heart: :heart: :heart: Kovasti arvasin, että nyytti on siellä jo kainalossa, mutta kun en ole kaikkien joulu-, uusivuosi- ym. seli-seli -hässäköiden takia ehtinyt tänne lukemaan aiemmin. Kerrohan kuulumisiasi tarkemmin...
  6. I

Aivan valtavasti ONNEA Kuumetta! :heart: Olen niin onnellinen puolestasi ettei minultakaan löydy mitään sanoja! :heart: :heart: :heart:
  7. I

Hei kaikille pitkästä aikaa! Katia tulin tsemppaamaan viimeisiin päiviin ennen h-hetkeä. Onpas jännää! Kannattaa todellakin pyytää se epiduraali ajoissa. Mullahan oli juuri sellainen syöksysynnytys, että epiduraali ehti vaikuttaa ehkä sen viisi minuuttia ennen kuin tyttö syntyi. Tosin se voi...
  8. I

Kyllä huomasin YV-viestin, mutta en kyllä varmaan olisi huomannut ellet olisi siitä täällä maininnut. Kiitokset onnitteluista ja anteeksi kun jätin siihen viestiin tosi epäkohteliaasti vastaamatta. :ashamed: ... mutta laitetaan se tuon meidän pikkuneidin piikkiin, joka on osoittautunut aika...
  9. I

Merilinnulle pidän peukkuja ja varpaita pystyssä, että pieni ihme siellä takiaisena tarraa kiinni ja että ensi kesänä teidän kotiin muuttaisi uusi asukas. :heart: :heart: :heart: Ellastiinalle lohdutushalit. :hug: Olen niin pahoillani. Mutta lannistua ei saa, uutta yritystä peliin. Voimia!
  10. I

Heipsan tähänkin pinoon! Onpas Katin raskaus jo pitkällä. Aika tosiaan rientää. Minä ostin meidän typylle unipussin kun neiti venkuili jo kuukauden iässä unissaan niin paljon, että peitto löytyi milloin mistäkin. Ihan alkuun paketoin neidin kapaloon, mutta nykyään hän ei tykkää enää nukkua...
  11. I

Onnea roppakaupalla Hannele!!!! Ihanaa! :heart: :heart: :heart: En osaa ajatella sinua Ellastiinana, mutta kai siihen tottuu. Aivan mahtavaa kuulla, että pitkän linjan kuumeilijat plussaavat. Tsemppiä myös Merilinnulle ja Kuumetta:lle. Uskon, että onni osuu myös teidänkin kohdalle. Meidän...
  12. I

Hei kaikille! Hienon pinon olet lentoemo perustanut. :flower: Niin ja jos joudutte sieltä Italiasta evakkoon niin tervetuloa vaan tänne hiekka-aavikolle minun ja kameleiden seuraksi lämmittelemään. =) Lupaan tulla seuraksesi ultraan ja vaikka intialaiselle yrttitohtorille jos tarve vaatii. ;)...
  13. I

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

Ihan kaunistelematta, välillä oli kyllä aika kamalaa. En voi muuta kuin hattua nostaa kaikille yksinhuoltajaäideille. En olisi ikinä uskonut kuinka paljon rankempaa on olla vauvan kanssa lähes viikko ihan kaksistaan. Meillä kyllä oli vähän huonoa tuuriakin mukana. Lupaavasti alkanut imetys alkoi...
  14. I

Kaukomatkat/ rantalomat rv 24-26?

hei vaan lentoemo! Minä lensin rv 31 Suomesta Dubaihin ja oikein hyvin meni. Siinä kyllä oli välilasku, mutta yhteensä matkustamiseen taisi mennä noin 12 tuntia. Minä seisoskelin lentokoneessa aika paljon, kun paikat puutu istuessa, vaikka minulla oilikin viikkoihin nähden aika pieni maha. Ja...
  15. I

Aivan samaa mieltä olen Lentoemon kanssa siitä, että kyllä elämällä on merkityksensä ilman lapsiakin. Hyvin surulliselta se kuulostaa jos näin ei olisi. Lapsen saaminen on varmasti yksi elämän kohokohtia, mutta ei se silti vähennä aiemmin eletyn elämän arvoa. Näin melkein kolmen viikon...
  16. I

Lentoemo, minä joudun ensi sunnuntaista alkaen ihan konkreettisesti kokemaan miten tullaan toimeen vauvan kanssa yksin vajaa viikko kun mies lähtee työmatkalle. Mitään mäkiä eikä portaita meillä ei ole, mutta kauppareissut kyllä hieman jännityttää. Täällä on edelleen tosi kuuma päivisin ja...
  17. I

Hei! Vihdoinkin saan aikaiseksi kirjoitella tänne. Meidän nuppunen täytti eilen kaksi viikkoa :heart: . Hurjaa miten nopeasti aika juoksee. Hän on saanut jo masuun ja reisiin vähän pyöreyttä, kun syntyessään tyttö oli aika ruipelo. Meidän maidontuoksuinen arki on lähtenyt oikein hyvin käyntiin...
  18. I

Heissan! Vihdoin ehdin tännekin kirjoittamaan. Meille syntyi viime sunnuntaina 10.8 suloinen pieni tyttö. Pituutta kullannupulla oli 49cm ja painoa 2825g. Arki on lähtenyt hyvin pyörimään pikkuprinsessan ympärillä. Vauvaa aloimme yrittämään helmikuussa 2006 ja nyt vihdoin sylissämme on...
  19. I

Halaukset ja kiitokset kaikille onnitteluista. :heart: Meinasin melkein ruveta itkemään kun luin onnitteluviestejä. Minulla olisi miljoona asiaa kerrottavana, mutta aloitan nyt synnytyskertomuksesta kun nuppu juuri nukahti aamumaidon jälkeen. Launtai iltana menimme siis sairaalaan. Olimme...
  20. I

[color=salmon] :heart: Meidän kaunis aavikkoprinsessa syntyi Dubaissa sunnuntaina 10.8 klo 12.42. Pikkuisella oli syntyessään pituutta 49cm ja painoa 2825g. Pääsimme kotiin sairaalasta eilen. Pieni kullannuppu on hyvä nukumaan (ainakin päivisin) mutta syömisen kanssa välillä vähän itsepäinen...

Yhteistyössä