Hakutulokset

1. I

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

Lauantai-aamu huomenia! Kirjoittelenpa heti aamutuimaan, niin eipä jää sekään tekemättä. Minä olen niitä viimetipan ihmisiä, joten kaikenlaista puuhaa on vielä tälle päivälle tiedossa ennen synnärille lähtöä. :) Ja ihan ensimmäisenä ONNITTELUT ANJAMARITALLE JA PERHEELLE PIKKUTYTÖSTÄ...
  2. I

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

Kuumetta, lämmin halaus sinulle. :heart: Älä kuitenkaan vielä menetä kokonaan toivoasi. Ehkä parempikin yrittää ajatella muita asioita siihen asti kunnes näet seuraavan kerran lääkärin. Kannattaa muistaa, että vasta niillä järeämmillä hoidoilla mahdollisuudet paranevat reippaasti. IVF- ja...
  3. I

:laugh: :laugh: :laugh: Voi sitä niinkin sanoa. Ihan sama mistä ovesta menee ulos niin aina pääsee saunaan. Parvekkeella on jopa saunamittari. Siis oikeesti ei meillä mitään rakennettua saunaa ole, mutta tuota ulkoilmaa ei voi oikein muuhun verrata. Jos en olisi viimeisilläni raskaana, niin...
  4. I

Kiva Heksu, että kävit täällä kurkkimassa. Pidän peukut ja varpaat pystyssä, että pääset pian ihan virallisesti listoille. Toivottelen kovasti oikein romanttisia iltoja! :heart:
  5. I

ONNEA HANNAHILLE PIKKU PRINSESSASTA! [color=black] Hannahin synnytys tulikin niin äkkiä, ettei sitä ehditty edes jännittää. Oliko sektio suunniteltu vai päädyttiinkö siihen sairaalassa? Täälläkään ei ole enää montaa päivää jäljellä yhtenä kappaleena ja luulenpa ettei limatulpan...
  6. I

Ihan rattaat meillekin on hankittu, mihin on vaihdettavissa kantokoppa. En edes täysin ymmärrä miten ne yhdistelmävaunut edes eroavat kantokopallisista matkarattaista, koska ei täällä sillä nimikkeellä mitään myydä. Tosin meidän rattaissa on kyllä myös isot pyörät. Minulla on tuolla kaapissa...
  7. I

Semmoinen mandariininkokoinen limatulppa ei jää varmaan huomaamatta. :laugh: Eli sitä odotellessa. :) No ei tässä kyllä tällä hetkellä mikään sellainen olo ole, että synnytys olisi jotenkin lähellä. Minulle se nivusten ja lonkkien kramppaaminen on tuttu vaiva jo vuosien takaa, kun joskus...
  8. I

Ai, tuossahan juuri pötkylä kuvasi, miltä se limatulppa näyttää, mutta jos sitä ei kerran kaikki huomaa niin ei kai se silloin voi olla ainakaan veristä eikä varmaan kovin paksuakaan. :|
  9. I

Kiitos Duudlari linkistä. Löysin myös täältä paikalliset rokotussuositukset ja niissäkin suositellaan tubi-rokotusta vastasyntyneelle. Sen lisäksi vastasyntyneelle pitäisi antaa B-hepatiitti -rokote. En kyllä ymmärrä, mistä se vauva voi B-hepatiitin saada, kun eihän se syö kuin äidinmaitoa tai...
  10. I

Kiitos, Ginnifer ja muut noista rokotustiedoista. :flower: Taas ollaan asteen verran viisaampia. Taidan pyytää, että vauvelia rokotetaan Suomen käytännön mukaisesti, lukuunottamatta tuota tuberkuloosirokotetta, josta pitää ottaa selvää. Denina, mikään kemisti en ole, mutta sen verran tiedän...
  11. I

No, on se ainakin suomalaisten lähteiden mukaan. Tosin tieto oli kyllä aika vanha. Vähän itseäkin ihmetyttää, kun täällä kaikki maahan muuttavat syynätään hyvinkin tarkkaan valtion sairaalassa ennen kuin viisumi myönnetään. Tai en minä tiedä mistä sen tuberkuloosin voi ylipäätään saada.
  12. I

Täällä myös ollaan kovasti kiinnostuneita Deninan tulevista häistä. Kerro kaikki! Kävin viikko sitten katsomassa Mamma Mia -elokuvan, jossa oli kreikkalaiset häät. Vaikutti ihanalta, vaikka siinä elokuvassa nuoripari ei sitten mennytkään naimisiin vaan morsiamen puolesta vihittiinkin äiti. =)...
  13. I

Metsätonttu, kylläpä erikoista palvelua olet saanut apteekissa. :o Kohoaa verenpaine jo puolestasi. Kyllä luulisi apteekin henkilökunnalla olevan sen verran inhimillinen ajatuksenkulku, että ymmärtäisivät jättää ivalliset hymähdykset ja naurahdukset väliin oli sitten asiakkaan kysymys mikä...
  14. I

Itse kipitin juuri korkkareissa kotiin, kun olin ystäväni kanssa ravintolassa syömässä. Tai ei siinä nyt hirveästi tarvitse kipittää kun autolla ajelee, mutta tuolla ulkona on kyllä sen verran kostean kuuma, että yhtä hikistä se olisi kipittää niissä lättäpohjissakin. Itse asiassa olen käyttänyt...
  15. I

Kiitos Bella syynytyskertomuksesta. Onneksi kotona on kaikki lähtenyt hyvin käyntiin, vaikka synnytys olikin rankka kokemus. Kyllä tuosta sinun tarinastasi tuli vähän sellainen olo, että minkä ihmeen takia synnytystapa-arviot pitää jättää tekemättä, jos tiedossa on, että tulossa on isokokoinen...
  16. I

sara, minä olen jo tässä raskausaikana suunitellut uutta raskautta. :laugh: Siis minähän edelleen vauvakuumeilen. Meillä on kaikki hintavammat varustetkin hankittu sen mukaan, että varmasti käy niin tytölle kuin pojallekin. Itse en aio mitenkään estellä toisen lapsen tuloa, tosin usko...
  17. I

Duudlari, se reisiluumitta varmasti kertoo jonkun verran, mutta ei koko totuutta. Meidän nupulla on ilmeisen pitkät reisluut, mutta mahan ja pään ympärykset olivat keskivertoa pienempiä. Eli meille tulee mahan ja päänympäryksen mukaan pieni vauva ja reisiluumitan mukaan siten tuleekin iso vauva...
  18. I

Mukavaa viikonalkua taas kaikille! :flower: Kylläpä aika rientää. Mokkikselle tsemmppiä raskausdiabeteksen kanssa. Kyllä se varmasti ketuttaa, mutta parempi, että asia on huomattu ja hoidossa. Tuosta hiivasta minullakin on ihan kiitettävästi kokemuksia. Minä saan hiivan todella helposti...
  19. I

Bantsku, minä kävin mammajoogatunneilla rv 18 alkaen ja suosittelen kovasti. Kannattaa aloittaa tunnit riittävän ajoissa, silloin kun masu on vielä kohtuullisen kokoinen, sillä ainakaan meillä tunnit eivät todellakaan olleet pelkkää hengittelyä ja rentoutumista. Reisilihakset joutuvat aika...
  20. I

ONNEA BELLA!

Yhteistyössä