Hakutulokset

1. I

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

Voi ei , minkä sanoit Lentis! Mä olen käyttänyt myös kalaöljykapseleita kauan ennen raskaaksi tuloa. Tykkäsin niistä kovasti, etenkin kun minun kuivuuten taipuvainen ihoni voi noiden kapseleiden takia erinomaisesti ja onhan niistä varmaan paljon muutakin hyötyä. Raskaaksi tultuani lopetin niiden...
  2. I

Keskiviikko huomenia! Itseä väsyttää ihan pirusti. Taas viime yönä heräsin kolmen aikaan ja en saanut unta sen jälkeen vasta kun viiden jälkeen aamulla. :kieh: Mokkis, kalkkeutunut istukka todetaan ultrassa. Tosin istukan vanheneminen on raskauden loppuvaiheessa ihan normaalia ja on myös...
  3. I

Heips, kieltämättä voi monen tulevan isin pää mennä totaalisen pyörälle näistä nännin venytys ja alapään hieromisvinkeistä. :D Kävin tänään sairaalassa tarkistuttamassa sitä lapsivesitilannetta ja tilanne on niin, että vauva on kyllä kasvanut viikossa hyvin, mutta lapsivettä on edelleen...
  4. I

Hei vaan akkamänty! =) Haluatko, että laitan nimesi ja muut tiedot tuohon etusivun listaan? On pitänyt kysyä asiaa jo aiemmin, mutta kun täällä on ollut niin paljon keskusteltavaa, niin se on sitten unohtunut.
  5. I

Siis täh? :o Nyt minä putosin kärryiltä kokonaan. Kyllä se on ihan ymmärrettävää, että rintakumeista voi olla apua imetyksen aikana, mutta että niillä olisi jo jokin nännien venytys-vaikutus jo raskaana ollessa. Reilu viikko sitten tutkin täällä kaupassa sitä rintakumi tarjontaa ja ne oli kyllä...
  6. I

Denina, anteeksi ei ollut tarkoitus pelästyttää. Totean samaa, mitä lääkärit ovat hokeneet minulle jälkikäteen satoja kertoja, että myöhäiset keskenmenot ovat TODELLA harvinaisia ja täysin selittämättömät vielä harvinaisempia. Se mitä, lääkäri on sinulle sanonut, että et ehkä tunne liikkeitä...
  7. I

Metsätonttu, mulla on ihan sama juttu, että olen joutunut hiipimimään aamulla neljän viiden aikaan keittiöön syömään jugurttia ja mysliä. Minulla on ranskalainen mies ja olen jo ajat sitten tottunut syömään illallisen todella myöhään, mutta silti välillä en selviä aamuun asti ilman huikopalaa...
  8. I

Mokkis, ehtikin tuohon väliin. Tiedän tuo virtsarakon potkiminen tai tökkiminen tuntuu tosi inhalta. :/ Onneksi selvisit automatkasta.
  9. I

Hei vaan! Hyvä, että joillekin muillekin on iskenyt kirjoitusripuli. =) Maltoin olla pari päivää poissa ja tekstiä on tullut vino pino. Tervetuloa Metsätonttu! Minua niin nauratti tuo kommentti, että tulit katsomaan, onko hakemuksesi hyväksytty. Onkohan meidän jury ollut paikalla? Tuo nännien...
  10. I

Minä olen kuullut myös samanlaisia varoituksia ja ei kai sitä etukäteen voi ikinä tietää, mistä se vauva päättää pitää ja mistä ei. Olen käynyt vakoilemassa tuolla vauvat-osastolla ja siellä tuntuu olevan usein kirjoituksia siitä, että joko vauva hyljeksii rintaa ja suostuu syömään vain pullosta...

Yhteistyössä