Hakutulokset

1. M

tahdittomuus jättävät facebuukissa

Jollain on viikonloppu alkanut :D
  2. M

Ensimmäiset lapsisynttärit! Neuvot kehiin!

Ryhmä on (onneksi) melko pieni. Odottaisin n. 5-8 lasta paikalle. Talo meillä on iso ja tilaa kyllä leikkiä =) Samoin lasten huoneet on isot. Kakun kanssa minäkin epäröin. Ei ole mennyt aikaisemmillakaan synttäreillä lapsille kaupaksi, vaan aikuisen sitä on puputtanut. Minkälaista ohjelmaa...
  3. M

Ensimmäiset lapsisynttärit! Neuvot kehiin!

Ihka ensimmäiset (vieraille)lapsille järkättävät synttärit edessä. Lapsi haluaa kutsua KAIKKI ryhmänsä lapset. Ajattelin sen olevan ok, koska joulukiireiden vuoksi ei välttämättä jokainen pääse tulemaan. Tarjoiluista ym kaikesta otetaan vinkkejä vastaan? Mitään ohjelmaa ei tarvine järjestää...
  4. M

¨Mitäs teillä tapahtuu juuri nyt?

Minä vietän sairaslomaa, lapset kotona. Vahtaavat leijonakuningasta makuuhuoneessa :)
  5. M

Ei-biologisen isän oikeudet

Kurjaa, että mies on nyt vetämässä takaisin "isyyttään" kuulostaa ihan siltä, että pakoilisi/katuisi ottamaana vastuuta.. Minkä ikäisiä olette? Itselläni lapset 6v ja 4v. Esikoinen oli ½v kun alettiin nuorimmaisen isän kanssa seurustelemaan. Nuoremman isä siis ollut isänä esikoiselle.. Nyt...
  6. M

Vatsanmuotoilu! Muita käynneitä/menijöitä?

Heippa vaan! :) Tänään siis 3vkoa1pvä leikkauksesta! Olo on mitä mainioin, töissä käyn ihan täyspäiväisesti ja siinä sivussa kouluakin :) Kaikki kotihommat sujuu, eikä kipuja ole enää ollenkaan.. Särkylääkettä söin 1½viikkoa, sen jälkeen en ainuttakaan. Vatsa tuntuu melko kireältä joten en esim...
  7. M

Napa on ihan uusi! :D Ja näyttää tollaselle hassulle rusinalle :heart:
  8. M

Onhan tuo juu aika hurja itsenikin mielestä, mutta toki vaalenee tuosta ajan myötä.. :) Ja vastahan tuo 2 viikkoa tuore haava on...
  9. M

Hei Maarit! Kiitos vinkistä! Mobilatia olen tuohon selkääni laittanut ja alkaa olemaan jo parempi ja toki kun on saanut käveltyä suorassa, on sekin auttanut! :)
  10. M

Mä itse vierastin aluksi tuota Suomen ulkopuolella tehtävää leikkausta. Otin todella paljon asioista selvää, luin kokemuksia, vaihdoin sähköpostia samalla klinikalla käyneen (tosin eri firman kautta) naisen kanssa ym.. Konsultaatiossa sain paljon tietoa ja minulle näytettiin kuvia kirurgin...
  11. M

ps: haava on juuri rasvattu, siksi noin kiiltää :)
  12. M

Tässä tänään otettu kuva. Tasan 2vkoa siis leikkauksesta ja kuten kuvasta näkee oikea puoli on huomattavasti turvonneempi, kuin vasen.. Aijaa.com - 9691392.jpg Omaan silmään on pistänyt myös kuinka arpi on tuolta oikealta puolelta ylempänä, mutta asettuneepi siitä kunhan turvotus...
  13. M

Tyttö ja poika. Tytön jälkeen maha ei ollut läheskään niin paha, mitä pojan jälkee. Pojasta oli juurikin sellainen pystymaha.. Ja arpia tuli eniten ylävatsaan ja niitä on vielä leikkauksen jälkeenkin, mutta olkoot :D
  14. M

kauppakeskus Jumbo

Eikös Vero Modassakin ole jotain? Vai muistanko nyt ihan väärin...?
  15. M

Heh, en tiedä lukeeko tätä kukaan, mutta ajattelin nyt päivitellä tänne ja kirjoittaa voinnistani :) leikkauksesta on tänään siis tasan 2 viikkoa. Töissä olen jo ollu ja joutunut kevyitä nostojakin tekemään. Kotona hoituu kaikki kotityöt ongelmitta, toki varoo äkkinäisiä liikkeitä. Haava on...
  16. M

Listataas parhaita täytekakun täytteitä.

Kinuskikissan sivuilta löytyy ihan mahtava suklaatäyte, vielä kun sivelee pohjaan lemon curd-tahnaa sen kanssa niin nam :p Myös sitruuna-mango täytekakku sai paljon kehuja ja maistuikin vieraille pojan 3v synttäreillä, kun koko kakku meni :D Pojalla oli Metsäkonekakku jossa pääväreinä keltaista...
  17. M

Gallup vertailun vuoksi: Lapsen ikä, sukupuoli, pituus ja paino?

Poika 3v 95cm 15,2kg Tyttö 5v 110cm 19,2kg :) :)
  18. M

Miten hitossa joku lihoo 20-30kg raskauden aikana????

Mulla ei ollut tuota turvotusta kun ehkä 2-5kg jotka jäi synnärille ja kaikki sen jälkeen n 15kg on syöymällä syöty ja nimenomaa kahden aikuisen ihmisen edestä. Minä kävin myös noi sokerirasitukset läpi toisen kohdalla jopa kahteen kertaan :D
  19. M

Miten hitossa joku lihoo 20-30kg raskauden aikana????

Minulle tuli molemmista lapsista se about 25kg tai himpun alle ja kilot tuli vaan ainoastaan syömällä ja laiskuudesta liikuntaa kohtaan. Lapsilla ikäeroa 1v10kk, Kun aloin odottamaan toista painoin 54kg ja tällä hetkellä 54kg.. Itse olen läskini kerännyt ja itse myös painon tiputtanut :) Se että...
  20. M

vieraalle sori sori sori, huomasin itse ihan saman, että oli vähän hankala lukea noin pitkää tekstiä ilman jaottelua :P :D Hassua, itse en ole koskaan pitänyt itseäni mitenkään kapea lanteisena :O :D Maarit: kiitos, pitää kokeilla!! =) Tuntuu, että tämä lihasjumi leviää jo persuksiin asti...

Yhteistyössä