Kermavaahdon joukkoon sulatettua suklaata. EsimerkiksiAlkuperäinen kirjoittaja PuoliQ:Ai kun kuulostavat hyville.
Tietäisjö kukaan mitää suklaatäytteen ohjetta?? Tuleekohan sellaisesta hirmu imelä...?
Mites tuollaiset mousset ja kreemit tehdään?Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Mulle EI rahkaa!! En tykkää yhtään! :x
Mun suosikki on suklaamousse tai semmoinen suklaakreemi. Yleensäkin jotain suklaata, kyllä suklaakakut on parhaita. Toisaalta etenkin kesällä tuoreet mansikat ja kermavaahto/vanilijavaahtokin toimii hyvin!
Heh, mousse paketista ja kreemin tekee meidän äiree! B)Alkuperäinen kirjoittaja PuoliQ:Mites tuollaiset mousset ja kreemit tehdään?Alkuperäinen kirjoittaja Frank:Mulle EI rahkaa!! En tykkää yhtään! :x
Mun suosikki on suklaamousse tai semmoinen suklaakreemi. Yleensäkin jotain suklaata, kyllä suklaakakut on parhaita. Toisaalta etenkin kesällä tuoreet mansikat ja kermavaahto/vanilijavaahtokin toimii hyvin!
Eli löytyy varmaan jostain valion sivuilta ohje sitten.Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:Mä teen suklaamoussen niin, että siihen tulee kermavaahtoa, valkuaisvaahtoa, sulatettu suklaalevy, liivatetta ja sokeria.
Se on siis sellaisen hyytelökakun täyte, mutta laitan sen täytekakun väliin. Valion ohjeella.