Vatsanmuotoilu! Muita käynneitä/menijöitä?

• Viestiketjun aloittaja MomForTwo
  • Ensimmäinen viesti
Heipparallaa, ja kiitos kun jaksat päivitellä!
Minun mielestäni tuo arpi näyttää yllättävän siistiltä/hyvältä, kun leikkauksesta noin vähän aikaa. Itse olisin tyytyväinen :)

Hei miten tuon navan kanssa, onko se siirretty, vai pysynyt paikallaan?

wau!
Ihana maha! Tuota samaa leikkausta olen myös haaveillut. Mulla on vaan vielä pahempi tää reppu kun sulla oli :) Saatkohan täällä kertoa firmaa jossa kävit? Itseä kanssa pelottaa mennä rajojenulkopuolelle mut kotimaan hintoihin ei olisi varaa :/
Toivon tosissaan että joskus voisin katsoa vatsaani ihaillen enkä ällöksyen :(

Heippa vaan! :) Tänään siis 3vkoa1pvä leikkauksesta! Olo on mitä mainioin, töissä käyn ihan täyspäiväisesti ja siinä sivussa kouluakin :) Kaikki kotihommat sujuu, eikä kipuja ole enää ollenkaan.. Särkylääkettä söin 1½viikkoa, sen jälkeen en ainuttakaan. Vatsa tuntuu melko kireältä joten en esim. ole uskaltanut nukkua mahallani :D Arpea olen alkanut hoitamaan Kelocote rasvalla. Turvotusta on vielä, muuten en sitä huomaisi,mutta vatsa on joltain alueita vielä kova ja hieman arka kun oikeen painelee. Haava on tosi siisti! Olen huomannut, että oikealta puoleta vatsaa jossa minulla oli huomattavasti enemmän löysää nahkaa ja arpia on leikkausarpi ylempänä. Välillä katselen arpea ja mietin kuinka ruma ja iso se on, mutta aika nopeasti ajatuksen häviää kun ajattelen tulevaa tatuointiani :D Arpi on siis tehty bikinirajaan, siihen mistä karvoitus alkaa, mutta toki kun ihoa on kiristetty niin se kohta on noussut ylöspäin.. vaikea selittää.. :D Mutta tuo kuulemma tuosta asettuu ja ottaa paikkansa ½ vuoden kuluessa. Hmm, en nyt viitsisi alkaa suoraan mainostaa firmaa jossa kävin, mutta Jyri Kullamaa minut leikkasi :)
Itse olen siis toipunut huippuvauhtia! Liekkö johtunut siitä, että olen aika hyvässä peruskunnossa ollutkin ja elän suht terveellisesti :)
Yritän muistaa huomenna laittaa kuvan!!! :)

Todella nopealta kuulostaa toipuminen!
Itsellä, kun olen miettinyt leikkausta, on arveluttanut mm tuo toipuminen. Selkä on jo valmiiksi huonossa kunnossa ja jänskättää, kuinka huonoksi menisi, jos joutuu olemaan kumarassa pitkiä aikoja..
Nämä sinun kokemuksesi kannustavat kyllä uskaltautumaan leikkaukseen!
Kiitokset taas kun jaksat kirjoitella :)

"rusina"
Hei vau, mä olen se toinen rusina-massu tuosta aikaisemmasta ketjusta. Mahtavaa että olet laittanut tätä tarinaa tänne, ja pidemmältä ajaltakin. :) Sun mahasta on tulossa hieno, voi kun mäkin joskus saisin ne rahat kasaan. :)

MomForTwo harmaana
No niin ;) Olen siis unohtanut salasanani, mutta tässä kuvaa ja kuulumisia :)

Uusi vatsa on ihana :) Tatuointia on nyt suunnitteilla päälle, mutta sitä ennen arpea korjataan. Kuten kuvasta näkyy niin tuossa oikealla puolella arven päässä on tuollainen "ryppy" ja se nousee korkealle, tämä kuulemma "voi johtua mistä vain" ja se korjataan samaan hintaan, minulle kun tulee tatska tuohon päälle niin eihän se periaatteessa haittaisi, mutta haluan tuota arpea alemmaksi ja siistimmäksi :)

Muutama kilo tullut painoa ja se varmaa kuvista näkyy :O :D

Aijaa.com - 11538684
Aijaa.com - 11538685
Aijaa.com - 11538686

MomForTwo harmaana
Sen verran vielä, että leikkauksesta tosiaan kohta vuosi ja edelleen kovaa arpikudosta on arven alla. Kuulemma normaalia, jotkut tässäkin poikkeuksia, että paranee nopeasti, joillain saattaa mennä pari vuotta, että arpi on tasainen.. Minulla siis muutenkin todella arpeutuva iho niin tuo arpi on vielä aika näkyvä :)

Maua
Itse odottelen neljättä lasta ja suunitteilla sama operaatio. Olen kärsinyt valtavasti arpisesta ja roikkuvasta vatsasta jo 12 vuoden ajan , eli ensimmäisen lapseni syntymän jälkeen ja en usko että hetkelliset kivut joita leikkaus aiheuttaa voisi olla huonompi vaihtoehto kuin kärsiä henkisesti samasta asiasta enää yhtään tämän enempää.

Hienoa nähdä , että leikkaus oli onnistunut , onnea siitä!

Leikkaushaava ja siitä jäänyt arpi on todella siisti ja itse pidän tulevaa arpea pienenä hintana siitä millainen "röllykkä" tuosta vatsasta sillä hintaa poistuisi.

Loppuelämääni en aio tämän kanssa jossitella. Kirpaisee varmasti ,mutta ei enempää mitä nyt jo olen kärsinyt.

Kiitos että jaoit kokemuksesi kanssamme ja mukavaa keväänodotusta!

:)

"Massu"
Hienoa että kaikki on mennyt niin hyvin..kiitos kuvista. Aion kyllä myös poistattaa löysän vatsanahan. Kerään ensin rohkeutta niinkuin moni muukin tässä ketjussa. Olisi kivaa nähdä uusia kuvia taas :)

Yhteistyössä