Heippa vaan!
Tänään siis 3vkoa1pvä leikkauksesta! Olo on mitä mainioin, töissä käyn ihan täyspäiväisesti ja siinä sivussa kouluakin
Kaikki kotihommat sujuu, eikä kipuja ole enää ollenkaan.. Särkylääkettä söin 1½viikkoa, sen jälkeen en ainuttakaan. Vatsa tuntuu melko kireältä joten en esim. ole uskaltanut nukkua mahallani
Arpea olen alkanut hoitamaan Kelocote rasvalla. Turvotusta on vielä, muuten en sitä huomaisi,mutta vatsa on joltain alueita vielä kova ja hieman arka kun oikeen painelee. Haava on tosi siisti! Olen huomannut, että oikealta puoleta vatsaa jossa minulla oli huomattavasti enemmän löysää nahkaa ja arpia on leikkausarpi ylempänä. Välillä katselen arpea ja mietin kuinka ruma ja iso se on, mutta aika nopeasti ajatuksen häviää kun ajattelen tulevaa tatuointiani
Arpi on siis tehty bikinirajaan, siihen mistä karvoitus alkaa, mutta toki kun ihoa on kiristetty niin se kohta on noussut ylöspäin.. vaikea selittää..
Mutta tuo kuulemma tuosta asettuu ja ottaa paikkansa ½ vuoden kuluessa. Hmm, en nyt viitsisi alkaa suoraan mainostaa firmaa jossa kävin, mutta Jyri Kullamaa minut leikkasi
Itse olen siis toipunut huippuvauhtia! Liekkö johtunut siitä, että olen aika hyvässä peruskunnossa ollutkin ja elän suht terveellisesti
Yritän muistaa huomenna laittaa kuvan!!!