Hakutulokset

  1. Täydellinen En Ainakaan Ole

    Mies löi mua ja lasta

    Ensinnäkin minä en kirjoita tänne yhtään mitään mistä en olisi varma. Neuvoin aapeetä juuri, kuten olen itse vastaavassa tilanteessa edennyt ja toiminut. Ihan todella tiedän miten asiat menee, sorry baby! Lapsen kokema ja läheiseen kohdistunut väkivalta, jota hän on ollut näkemässä on...
  2. Täydellinen En Ainakaan Ole

    Mies löi mua ja lasta

    Onko tämä provo...oletko shokissa vai muuten vaan noin tietämätön? Sinä otat nyt ensimmäisenä yhteyttä poliisiin, käyt lääkärissä (vaikka ei näkyviä vammoja olisikaan), huomenna soitat lastensuojeluun ja teet miehestäsi lastensuojeluilmoituksen, laitat eron vireille, otat yhteyttä...
  3. Täydellinen En Ainakaan Ole

    Vanhempien välinen väkivalta ja lapsen kiireellinen sijoitus. mitäkohän tapahtuu? :(

    Ohhos...tsemppiä vaan aapeen perheelle :( Kyllä on asiat huonolla mallilla, kun selvinpäin on noin pahasti päässä pimahtanut :( voimia! ja ihan vaan ystävällisen neuvon annan, että ei tuo lopu ikinä, ei ikinä koskaan... Kun ihminen on noin sairaalloisen mustasukkainen, että oman...
  4. Täydellinen En Ainakaan Ole

    Yh:t, jolla monta lasta, miten pärjäätte taloudellisesti?

    Minulla ei ole, kuin kolme lasta, joita yksikseni elätän. Pärjään kuitenkin paaaljon paremmin taloudellisesti, kuin avioliiton aikana... ...tämä johtuu siitä, että kaikki kulut, jotka sekopäinen viinaanmenevä tuhlari aiheutti jäivät nyt pois ja minä vastaan vain asumiskuluista, ruoasta...
  5. Täydellinen En Ainakaan Ole

    Vanhempien välinen väkivalta ja lapsen kiireellinen sijoitus. mitäkohän tapahtuu? :(

    Sitä jäin myös miettimään, että aapee kirjoitti vanhempien välien olevan ok. Jos väkivaltatilanne on tapahtunut nyt tämän vuoden pääsiäispyhien aikana, niin MIKÄÄN ei voi olla välillänne näin nopasti ok ja perinpohjin selvitetty. Haloo? Väkivalta ei koskaan kumpua ihan tyhjästä ja harva...
  6. Täydellinen En Ainakaan Ole

    Olen se nainen, jota katsot kadulla ja mietit "ei tuollakaan hyvin mene". Mitä kysyisit minulta?

    Täältä löytyy toinen :wave: Välillä mietin, että mitäköhän ihmiset minusta ajattelee tuolla busseissa yms. ...tuntuu ajoittain, että huoleni/murheeni näkyvät kilometrien päähän. Mukavaa pääsiäistä sinulle ja perheellesi :hug:
  7. Täydellinen En Ainakaan Ole

    Vaitiolovelvollisuudesta...vrt ketju pph painajainen

    Onhan tuossa isompi lauma, jolle soitettiin ja joita vaitilovelvollisuus ei koske. Jokainen niiden perhepäivähoitajan miehen hoitoon jääneiden lasten vanhempi varmasti tuosta kirjoituksesta itsensä tunnistaa. "Hei mun lapsen hoitaja soitti tänään mulle, että sopiiko, että lapseni jää hänen...
  8. Täydellinen En Ainakaan Ole

    Onko teidän mielestä 100 €/vko ruokaan + päivittäistavaroihin millainen summa?

    Sekin on jännä huomata, kun on ilman turhaa mässytystä jonkun aikaa... että miten kaikki hedelmätkin alkavat maistumaan niin makoisilta :) Hedelmäsokerin maku moninkertaistuu, kun ei elimistö saa turhan usein sokeria karkeista yms ja sitä alkaa nauttimaan eri tavalla erilaisista "herkuista"...
  9. Täydellinen En Ainakaan Ole

    Onko teidän mielestä 100 €/vko ruokaan + päivittäistavaroihin millainen summa?

    Lähinnä ajattelinkin sitä, kun kirjoitit: "Tosin nyt mies hinkuu ostamaan pääsiäsiherkkuja ja se voi kyllä vesittää koko homman " Onko tuo nyt kovin nautinnollista elämää, jos aikuinen ihminen joutuu hinkumaan jotain nameja pääsiäiseksi? Eikä tämä ole millään pahalla sinua kohtaan, te elätte...
  10. Täydellinen En Ainakaan Ole

    Onko teidän mielestä 100 €/vko ruokaan + päivittäistavaroihin millainen summa?

    Minusta säästäväisyys on hyve, mutta ruoassa meillä ei säästetä. Tosin ei meillä törsätäkkään, mutta minä en voisi ajatella elämää siten, että miettisin jatkuvasti kaupassa eurolleen mitä voisi ostaa ja mitä ei. Minä käyn sen vuoksi töissä, että meillä on lasten kanssa rahaa ruokaan...
  11. Täydellinen En Ainakaan Ole

    Pojan nimeksi Peeru? Ollaan mietitty

    "pieru on varsin vanha sana. Sillä on viron kielessä vastine peer (genetiivi peeru). Tällainen vastaavuussuhde tulkitaan yleensä niin, että jo suomen ja viron yhteisessä kantakielessä on ollut verbivartalo *peere- ja siitä johdettu substantiivi *peeru (ehkä varhemmin jotakin sellaista kuin...
  12. Täydellinen En Ainakaan Ole

    Pojan nimeksi Peeru? Ollaan mietitty

    ja meillä kun lasten keskuudessa pierua nimenomaan kutsutaan PEERUKSI :D ..."oho, äiti minulta pääsi pieni peeru, anteeksi", kuului tänään viimeksi nuorimmaisen suusta :D Peeru on niinkuin pierun "hellittelynimi" ;D ;D ;D et voi tosissas antaa lapselles tuollaista nimeä!
  13. Täydellinen En Ainakaan Ole

    Haittaako sinua, jos joku on vahingossa ottanut lapsesi takin, kengät tms pkodilta?

    Mitä siinä on kenellekkään suuttumista, taivas varjele?? Paikoissa, joissa minun lapset ovat olleet hoidossa lapset pukevat itse ja sitä suuremmalla syyllä saattaa joskus tulla samanlainen kenkä, mutta EI OMA jalkaan! En voi käsittää, että joku vetäisisi herneet, maissit ja paprikat nekkuun...
  14. Täydellinen En Ainakaan Ole

    Kävin kampaajalla ja ostin meikit, vihdoin:)

    Millaiset hiukset nyt on, oletko tyytyväinen?
  15. Täydellinen En Ainakaan Ole

    voiko tämän laittaa 6v tytölle hautajaisiin sis kuvan

    Googlettamalla esim. "lasten juhlamekko" tms. löydät kuvahaulla paljon liikkeitä, jotka ovat erikoistuneet lasten juhlavaatetukseen... Minusta on vainajan aliarvioimista pukeutua liian arkisesti/tilanteeseen sopimattomasti...kuten moni jo aiemmin kirjoittikin, ehdottomasi mekko on ns...
  16. Täydellinen En Ainakaan Ole

    Mä en enää jaksa, en jaksa, en jaksa tota miestä :(

    Minulla vaan on sellainen paha aavistus, että tämä ketju vaan kuihtuu kasaan...ap lupaa ottaa vippivelat kontolleen ja kirjoittelee ehkä sitten muutaman vuoden päästä tänne suht katkerana elämästään :(
  17. Täydellinen En Ainakaan Ole

    joo synnytin.......

    Elämän pieniä ilmaisia nautintoja ja onhan tämä huikea jännitysnäytelmä...vaikkakin on totisinta totta... Valtavasti vaan tsemppiä ja voimia Milannalle koitokseen!
  18. Täydellinen En Ainakaan Ole

    joo synnytin.......

    On tää jännää touhua, pakko kurkkia kokoajan, että joko joko joko :laugh:
  19. Täydellinen En Ainakaan Ole

    Mä en enää jaksa, en jaksa, en jaksa tota miestä :(

    ps: enempää en sinua pysty neuvomaan, jos et itse tilanteen vakavuutta halua ymmärtää :( Sen verran vielä voisit mieheltäsi kysyä, että ei hänellä sattuisi olemaan jotain hyväsydämistä lähisukulaista tai rikasta Amerikan-tätiä, joka hänen elintasonsa mukaiset velat suostuisi maksamaan...kun...

Yhteistyössä