Pojan nimeksi Peeru? Ollaan mietitty

  • Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
"eden_"
[QUOTE="vieras";26006545]Entäs velipoika Teronuppi?[/QUOTE]

Joo se on isoveljen nimi. Ollaan ylpeitä meidän poikine erikoisista ja ainutlaatuisista ja kertakaikkisen upeenmahtavista nimistä jotka toki ihan itse keksittiin, eikä esim. väännetty mistään TV-ohjelmasta :heart: ku ollaan niin viksuja ja vilmaattisia!
 
"pieru on varsin vanha sana. Sillä on viron kielessä vastine peer (genetiivi peeru). Tällainen vastaavuussuhde tulkitaan yleensä niin, että jo suomen ja viron yhteisessä kantakielessä on ollut verbivartalo *peere- ja siitä johdettu substantiivi *peeru (ehkä varhemmin jotakin sellaista kuin *peero tai *peerew). Sanalla olisi siis ikää vähintään runsaat tuhat vuotta, hyvin mahdollisesti 2000 tai tuntuvasti enemmänkin."
 
ap..
Oon nyt aikani lueskellu tän ketjun juttuja ja en voi kyllä muuta sanoo kun, että te aikuset ihmiset vajootte kyllä aika alas teidän jutuissanne!!! Mä kirjoitin meidän mietinnässä olleesta nimestä Peeru ja te vedätte koko ketjun leikiksi ja nauruksi. Ei voi muuta sanoo kuin että hävetkää? Voin kertoa, että kyllä laitan uudelleen mietintään sen Peerun. Ehkäpä pojan nimi tulee olemaan Peerul tai Piiru. Mies tykästyi Piiruun, mutta totesi sen olevan vähän neitimäinen? Onko tosiaan Piiru tyttömäinen??
 
Oon nyt aikani lueskellu tän ketjun juttuja ja en voi kyllä muuta sanoo kun, että te aikuset ihmiset vajootte kyllä aika alas teidän jutuissanne!!! Mä kirjoitin meidän mietinnässä olleesta nimestä Peeru ja te vedätte koko ketjun leikiksi ja nauruksi. Ei voi muuta sanoo kuin että hävetkää? Voin kertoa, että kyllä laitan uudelleen mietintään sen Peerun. Ehkäpä pojan nimi tulee olemaan Peerul tai Piiru. Mies tykästyi Piiruun, mutta totesi sen olevan vähän neitimäinen? Onko tosiaan Piiru tyttömäinen??
Piirun verran parempi valinta....
 
ohhoh hohhoh
[QUOTE="Minä vain";26007698]Tuo Peerul on jopa alkuperäistä Peerua huvittavampi! :D
Olen Peerulla huutelisi kaverit pihalla...[/QUOTE]

:LOL: Ai kamalaa... Entäs Pascal? Oon Pascalla :)

Ei ap:lle ihan perinteinen Petteri kelpaisi?
 
ap..
[QUOTE="Minä vain";26007698]Tuo Peerul on jopa alkuperäistä Peerua huvittavampi! :D
Olen Peerulla huutelisi kaverit pihalla...[/QUOTE]

En nää mitään huvittavaa Peerul nimessä. Ei siitä varmaankaan tule mieleen pieru? Eikö? ;)
 
jbln
[QUOTE="Minä vain";26007698]Tuo Peerul on jopa alkuperäistä Peerua huvittavampi! :D
Olen Peerulla huutelisi kaverit pihalla...[/QUOTE]

eikös se taipuis, että peerulilla? :D

Voi lapsiparka.
 

Yhteistyössä