Pojan nimeksi Peeru? Ollaan mietitty

  • Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
Esikoisen nimeä on pohdiskeltu ja vatvottu. Keksin tällaisen nimen: Peeru! Mieskin tykkäsi ja nyt oon hautonut ajatusta ja edelleen nimi tuntuu mitä mainioimmalta meidän lapsemme nimeksi.

On pohdittu tällaisia nimiä:

Peeru Matias
Peeru Manu Sebastian
 
ap...
[QUOTE="moona";26006220]Tulee mieleen pieru[/QUOTE]

Älä viitsi!! Et oo tosissas oikeesti. Ei mulla, eikä miehellekkään tullut, eikä tainnut tulla siskollenikaan kun nimestä kerroin..
 
"täti moonika"
[QUOTE="vierailija";26006216]Esikoisen nimeä on pohdiskeltu ja vatvottu. Keksin tällaisen nimen: Peeru! Mieskin tykkäsi ja nyt oon hautonut ajatusta ja edelleen nimi tuntuu mitä mainioimmalta meidän lapsemme nimeksi.

On pohdittu tällaisia nimiä:

Peeru Matias
Peeru Manu Sebastian[/QUOTE]

Jotenkin toi Peeru alkaa kuulostamaan pierulta. Toisaalta se olen vain minä.
 
ap...
[QUOTE="Myy";26006227]Onko teillä Porvoossa paljonkin samassa ikäluokassa Peeruja? Kannattaa varmaan tarkistaa ensin ettei tule noloa tilannetta kun on monta saman nimistä.[/QUOTE]

Valitettavasti en asu Porvoossa. :D
 
ap...
Alkuperäinen kirjoittaja tosi hyvä;26006231:
Joo, ja sit isona aina ku se soittaa jonnekin se voi esittäytyä: Pieru-Peeru Porvoosta päivää! :)
Lopeta! Peeru ei ole lähelläkään pierua. Vai kutsutko sinä pierua peeruksi? "Tulipas haiseva peeru" joopa joo! En usko, että kutsut.
 
"mamma"
Voi Eiiih!
Miksi pitää keksimällä keksiä? Kivoja ja erikoisia nimiä löytyy muutenkin. Peeru tosiaankin kuulostaa ja näyttää pahalta. Laittakaa nyt edes Peetu, harvinainen sekin mutta sentään tutumpi eikä tule ilmavaivat mieleen.
 
ap...
[QUOTE="rölli";26006249]Melkein voisin syödä vasemman kivekseni ellei Peeru saisi lempinimekseen koulussa Pieru, Fartti, Leija, Pumppa tms.[/QUOTE]
o_O no eihän Peetukaan saa lempinimekseen pierua, jotenka miksi Peeru saisi?
 
toinen käsi
Alkuperäinen kirjoittaja Ette ehkä saa nimeä;26006269:
Nimeä ei välttämättä hyväksytä jos se tuo mielleyhtymän esim juuri tuohon pieruun joka tuli itsellänkin mieleen.
No toisaalta onhan ihmisillä nimenä mm. taika-kukka ja mari-pilvi. Ei jää varmaan kenellekään epäselväksi mistä nimi on peräisin.
 

Yhteistyössä