Mä nauran täällä vedet silmissä kun en mahda itselleni mitään. Työkaverini tytär on nimeltään Leia ja kyllä sitä on pari kertaa naureskeltu että XXX päästi Leijan.sitten kun saatte tytön, voitte sanoa: tässä on tämä meidän pikku prinsessa Leia! (lausutaan suomalaisittain Leija)
entäs tää, on teillä mielikuvitusta!No juu, on kyllä. Ihanaa eksotiikkaa
Meille tulee kesäkuussa poikavauva, yksi vahva nimiehdokas on Per-Svako. Skandinaavisuus ja slaavilaisuus niinku yhdistyy siinä tosi kivasti meidän mielestä.
Eih... Ja kun se lapsi vaikkapa ei osaa sanoa r-kirjainta (tai sen kaverit on r-vikasia), niin siitä tulee PEELO.Peero olis kyllä aika mainio
Joskus oon kuullut nimen, mutta se taidettiin kirjoittaa Bero tmv. Lausuttuna kuulosti "Peero"lta, ei mun mielestä yhtään huono.
No toki jos et halua ajatella lastasi ollenkaan niin annat hänelle nimeksi Peeru. Mutta jos täällä 98% vastaajista ajatteli heti nimen kuultuaan pierua, niin varaudu siihen että lapsesi kavereista joka ikinen ajattelee samoin myös.Tsihihi en taida kertoa miehelle teidän mielipiteistä mitään. Ja näin ollen lapsemme ehkä saakin Peerun mikäli minä hyväksyn teidän mielipiteet väärinä.
Ai kamalaa... Entäs Pascal? Oon Pascalla
Ei ap:lle ihan perinteinen Petteri kelpaisi?
tosissasi?Oon nyt aikani lueskellu tän ketjun juttuja ja en voi kyllä muuta sanoo kun, että te aikuset ihmiset vajootte kyllä aika alas teidän jutuissanne!!! Mä kirjoitin meidän mietinnässä olleesta nimestä Peeru ja te vedätte koko ketjun leikiksi ja nauruksi. Ei voi muuta sanoo kuin että hävetkää? Voin kertoa, että kyllä laitan uudelleen mietintään sen Peerun. Ehkäpä pojan nimi tulee olemaan Peerul tai Piiru. Mies tykästyi Piiruun, mutta totesi sen olevan vähän neitimäinen? Onko tosiaan Piiru tyttömäinen??