Pojan nimeksi Peeru? Ollaan mietitty

  • Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
voe hyvänen aika
Ap, sullon hyvä huumorintaju. :) Peetu, Petrus tai Patrik tms ois parempi. Totisesti toivon ettei tämän maan kamaralla ikinä tule tallustelemaan yhtään pikku-Peerua..
 
Voi apua :LOL:
Olen yleensä hyvin avarakatseinen nimien suhteen, mutta kun meilläkin on 2v poika joka pierastessaan kikattelee ja sanoo "peeru" :D
Peerul on vaan tosi ruma, Piirun voisi vielä sulattaa mutta ehdotan Peetu, Petja tai Petrus.
 
"vieras"
Mä en jaksanu kaikkia kommentteja lukea, mutta eka assosiaatio minullakin tuosta nimestä on Pieru. Välittäkää niin paljon lapsestanne että keksitte jonkun muun nimen. Ihan takuulla tuosta nimestä tulee kiusaamista koulussa.
 
"vieras"
jessus
Tsihihi en taida kertoa miehelle teidän mielipiteistä mitään. ;) Ja näin ollen lapsemme ehkä saakin Peerun mikäli minä hyväksyn teidän mielipiteet väärinä.
No toki jos et halua ajatella lastasi ollenkaan niin annat hänelle nimeksi Peeru. Mutta jos täällä 98% vastaajista ajatteli heti nimen kuultuaan pierua, niin varaudu siihen että lapsesi kavereista joka ikinen ajattelee samoin myös.
 
"Vieras"
Oon nyt aikani lueskellu tän ketjun juttuja ja en voi kyllä muuta sanoo kun, että te aikuset ihmiset vajootte kyllä aika alas teidän jutuissanne!!! Mä kirjoitin meidän mietinnässä olleesta nimestä Peeru ja te vedätte koko ketjun leikiksi ja nauruksi. Ei voi muuta sanoo kuin että hävetkää? Voin kertoa, että kyllä laitan uudelleen mietintään sen Peerun. Ehkäpä pojan nimi tulee olemaan Peerul tai Piiru. Mies tykästyi Piiruun, mutta totesi sen olevan vähän neitimäinen? Onko tosiaan Piiru tyttömäinen??
tosissasi? :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä