Pojan nimeksi Peeru? Ollaan mietitty

• Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja äm;26013705:
Siis kuinka ap ei itse huomaa tai älyä tuota yhteyttä Peeru - Pieru..siis se taas on aivan eri jos nimi on Peetu. HUOH!!! mieti lastas...
Siis kuinka sä et muka huomaa ihan päivänselvää provoa... HUOH!!!

Siis apua, mulla on kriisi!

Oltiin ultrassa tänään ja meille tuleekin KAKSOSPOJAT. Per-Svako oli jo päätetty nimeksi kun poikaa saatiin tietää odottavamme, mutta sopisiko toisen poitsun nimeksi sitten Ana-Ali? Per-Svako kun yhdistää skandinaavisuuden ja slaavilaisuuden, ja Ana-Ali taas olisi niinku yhdistelmä suomalaisuutta ja idän eksotiikkaa :)

xcv
Siis apua, mulla on kriisi!

Oltiin ultrassa tänään ja meille tuleekin KAKSOSPOJAT. Per-Svako oli jo päätetty nimeksi kun poikaa saatiin tietää odottavamme, mutta sopisiko toisen poitsun nimeksi sitten Ana-Ali? Per-Svako kun yhdistää skandinaavisuuden ja slaavilaisuuden, ja Ana-Ali taas olisi niinku yhdistelmä suomalaisuutta ja idän eksotiikkaa :)
Olisiko Pip-Ari liian tyttömäinen teille?

"minn"
Mä niin innostuin tästä ketjusta... Testasin meidän lapsilla tota Peeru nimeä ja aiheutti kikatusta. Peeru Pehva Kakkanen.
Meillä mies niin toivoi poikaa, mutta tuli vain Unelma, Sirpa ja Leena. Ajattelin lapsiluvun olevan jo täynnä, mutta jos vielä yrittäis saada Peeru Pehvan.

Haloo!!
Monesti lapsillla pieru kääntyy peeruksi! en kyllä laittaisi lapselleni moista nimeä,toki jos haluaa lapselle jo puistoiässä kiusaamisen niin sitten asia on eri! pikkuisen pitäis kuitenkin miettiä myös sitä että lapsi kärsii loppuiän nimestä,ellei sitten vaihda nimeä! itse kyllä vaihtaisin mikäli olisin piiru tai peeru.

"ville"
Joo, kyllä siitä Pieru tulee mieleen. Itse asiassa vaimon veljen tyttö ei osannut 2 vuotiaana sanoa diftongeja (eli ai, ei, oi, ui jne) joten tyttö sanoi "pääsi peeru" . Sori vain.

"Dee"
Alkuperäinen kirjoittaja tosi hyvä;26006231:
Joo, ja sit isona aina ku se soittaa jonnekin se voi esittäytyä: Pieru-Peeru Porvoosta päivää! :)
Repesin! :D

Joo siis heti tuli mieleen Peeru Pieru......
Eli en suosittele, mutta eihän teitä kukaan ole kieltämässäkään.
Voi vaan olla, että tullaan haukkumaan Pieruksi. :/

Yhteistyössä