Hakutulokset

  1. H

    Onko kenelläkään sellaista kotidoppleria?

    Mulla oli myös Angelsounds- merkkinen ja hyvin toimi. Ostin jopa käytettynä sen huuto.netistä ja samassa paikassa myin taas eteenpäin. Viikolta 9 kuulin laitteella sykkeen. Kivaa se oli. Tallennettiin tietokoneellekin sitä jonkin verran.
  2. H

    G: Iltapalasi?

    Me tehtiin krepsejä.
  3. H

    Hyvä yksityinen lastenlääkäri Turku?

    Tommi Salokivi. Lastenlääkäri ja lasten neurologia. ADHD, allergiat, astma ,epilepsia, infektiosairaudet on kiinnostuksen kohteina mainittu Mehiläisen sivuilla. Vastaanotot Salossa ja Liedossa. Erittäin mukava ja osaava lääkäri. Me ollaan käyty lasten kanssa vaan hänellä siitä asti kun Liedossa...
  4. H

    Miten 3-vuotiaasta rohkeampi?

    Suurempaa rohkeutta se lapselta vaatii olla oma itsensä ja toimia omien mieltymystensä mukaisesti kuin olla rohkeena menossa muiden mukana. Lapsi on tyytyväinen niin anna olla. Kyllä sä sen huomaat jos käy kärsimään yksinolostaan ja silloin on aika katsoa mitä asialle voi tehdä. Nyt hän on vielä...
  5. H

    Miten 3-vuotiaasta rohkeampi?

    Onko se siis ongelma sinulle, hoitajille vai lapselle että leikkii mieluiten itsekseen? Mä en osais ottaa ongelmaa asiasta jos lapsi muuten on kehityksessään ikätasollaan ja tyytyväinen. Ehtii tuo vielä sosiaalistumaan. Mä itse vähän karsastan sitä lasten pakkososiaalistamista. Aina pitäis olla...
  6. H

    Hormonikierukan poisto

    Mulla alkoi kuukauden sisällä menkat normaalisti ja tokasta kierrosta tulin raskaaksi. Raskauden jälkeen laitettu kierukka olikin hankalampi kun sujahti kohdusta läpi vatsaonteloon ja piti leikata ulos. Sen jälkeen en kyllä halunnut enää uutta.. Leikkauksen jälkeen menkat tuli taas normaalisti...
  7. H

    Missä vaiheessa voi kysyä, haluaako toinen esim. avioliittoon, lapsia...?

    Maar se kannattaa heti keskustella noiki asiat että jos on ihan eri aallolla niin ei kumpikaan haaskaa sen enempää aikaansa.
  8. H

    help. toiveena toinen vauva

    Lääkäriin ja josko saisit vaikka terolut-kuurin tai/ja estrogeeni kuurin niin kierto tasaantuu ja sitten on helpompi paikallistaa ovulaatio ja täten raskauden mahdollisuus paranee. Ainakin olen siis kuullut että teroluteilla ja estrogeenihoidolla tota epäsäännöllistä kiertoa voidaan auttaa...
  9. H

    Voisitko kertoa miehellesi jos olisit ihastunut johonkin mieheen?

    Kaikki olis ok meillä. Tai no en tosta ihastumisesta tiedä kun itse. En ole meidän suhteen aikana toisiin ihastunut kertaakaan. Jos mies onkin niin ei ole mulle siitä kertonut.
  10. H

    Kerro pituus ja paino + oletko painoindeksiisi tyytyväinen

    174cm/66kg ja kolmisen kiloa pitäisi rutistaa pois. Sitten on hyvä olla.
  11. H

    ladyt kannattais välillä tsekkaa mitä ne miehet siel facebookis oikeen puuhaa

    Voihan se mies tehdä kaksikin profiilia sinne faceen, joista toisen pitää "avoimena" vaimolleen ja toisen kanssa sitten huseeraa salaisia juttujaan. Me ei tiedetä toistemme salasanoja mihinkään enkä senlaatuista avoimuutta kaipaakaan. Kuten todettu tässäkin ketjussa jo, niin ei se...
  12. H

    Vaaditteko, että teininne protujuhla on yhtä hieno

    Toi protu-leirille saapuminen kuulostaa näin väsyneen lukijan korvissa vähän lahkomaiselta hippitouhulta... :D juostaan halaamaan ja kehumaan sieväksi.. Jotenkn epäaitoa.. Ja kyllä, meillä lapset saavat ihan yhtä kivat juhlat käyvät kumman version tahansa.
  13. H

    Onko mahdollista, että saan leikkauspäivämäärän,

    Onko vauvan painoarvio ollut minkämoinen? Mä olen jotenkin siinä käsityksessä ollut, että edes insuliinihoitoista rd-tapausta ei käynnistetä jos vauvan painoarvio on kohtuullinen eikä mitään muita "ongelmia" ole.
  14. H

    Vanhempiensa avioeron kokenut: pätevätkö nämä tutkimuksessa esiin tulleet asiaan sinuun?

    En osaa allekirjoittaa kokonaan. Mä itse olen edelleen sitä mieltä, että se on ihan yhtä paha sen lapsen elää yhtenäisessä perheessä, jossa vanhempien välillä ei ole rakkautta, lämpöä tai edes häivähdystä toisen sietämisestä. Siinä vasta kieron käsityksen parisuhteesta saakin...
  15. H

    Miten voi päästä vauvakuumeesta eroon, lapsia jo neljä?

    Meillä taas mies on vauvakuumeessa ja mulla semmonen olo, että perhe on jo valmis. Ikä ei vielä paina eikä talouskaan kuralla ole, mutta oma tunne vaan semmonen, että nyt me ollaan kaikki täällä. Kuitenkin sitä sitten miettii,e ttä jos toinen oikeen tosissaan vielä yhden tahtoo niin mitä pitää...
  16. H

    Ulkona mahtava ilma! Oletteko ulkoilleet tänään ?

    Koiran kanssa lenkillä ja totesin et onhan siellä hiton nätti sää mutta pirun kylmä tuuli.. En ois viihtyny yhtään pitempää siellä..
  17. H

    Ovatko köyhät mielestäsi epäonnistujia?

    Mun näkemyksen mukaan nallekarkit vaan ei mene aina tasan eikä se ole aina saajasta kiinni, että saako enemmän vaiko vähemmän. Toisaalta taas silläkin on merkitystä kuinka sinnikäs ihminen on ja miten paljon pystyy itse näkemään vaivaa saavuttaakseen paremman elintason. Jonkun...
  18. H

    Kuinka valmistautunut olit ensimmäiseen synnytykseesi?

    Mä suunnittelin vain, että jo ovella vaadin kaikki mahdolliset kivunlievityslääkkeet, jotten kärsi kivuista sitten ollensakaan. Sen jälkeen oli ajatuksena vaan kuunnella, mitä henkilökunta ehdottaa mun tekevän. Ihan ensimmäisen kohdalla kärsin synnytyspelosta läpi raskauden ja meinasin vaatia...
  19. H

    Kuinka helposti saa pelkosektion OIKEASTI?

    Mä pelkäsin myös aikoinaan esikoista odottaessani synnytystä aivan järjettömästi. Näin painajaisia painajaisten perään ja puhuin asiasta neuvolassa. Täti sanoi, että pelkopolille vaan puhumaan vielä lisää niin katsotaan miten asia sitten etenee. Joka neuvolakäynnillä paasasin pelostani läpi...

Yhteistyössä