ladyt kannattais välillä tsekkaa mitä ne miehet siel facebookis oikeen puuhaa

  • Viestiketjun aloittaja mitosyl
  • Ensimmäinen viesti
mitosyl
on meinaa taas varattu yrittänyt vokotella! kaikki luottaa niin sinisilmäisesti miehiinsä,ei kannattais, jos ei salasanat oo tiedossa niin minusta ei kananta luottaa.. ne jotka vahtii haukkana yksityisyyden oikeuksiaan peittää sillä jotain..

tää on nyt pari kertaa tullut huomattuu.
 
  • Tykkää
Reactions: *kirsi*
Nooo
Vahtimisella ja kyyläämisellä mies sitten lopettaa vai? Just joo mulla on lapsia ja mies, mutta en todellakaan ala vahtiin miehen tekosia. Lapsissa riittää vahdittavaa tarpeeksi. Jos mies on niin tyhmä että tekis tollasta niin tehkööt.
 
"vieras"
Minulla ei ole tapana vakoilla miestäni, vaan välillämme vallitsee luottamus. Voisin toki mennä hänen Facebookininsa jos haluaisin (hän varmaan kertoisi salasanansa, ja joskus jättää sen kyllä päällekin), mutta ei minua kiinnosta lukea mieheni jorinoita ja muistelia vanhojen koulukavereiden kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Porho
mitosyl
no ihan miten vaan,muttta on tyhmää luottaa sokeesti!

eriasia on jos salasanat on molemmin puolin tiedossa,silloin ei varmaan ole aihetta edes epäillä,eikä mennä lukee/kattoo mitään. mutta ne jotka pitää kiinni kynsinhampain vetoamalla yksityisyyteen,saattaa sillä jotain peittää! mutt ajos sinisilmäisyys tekee onnelliseksi niin siitä vaan!
 
no ihan miten vaan,muttta on tyhmää luottaa sokeesti!

eriasia on jos salasanat on molemmin puolin tiedossa,silloin ei varmaan ole aihetta edes epäillä,eikä mennä lukee/kattoo mitään. mutta ne jotka pitää kiinni kynsinhampain vetoamalla yksityisyyteen,saattaa sillä jotain peittää! mutt ajos sinisilmäisyys tekee onnelliseksi niin siitä vaan!

Tai sitten vaan jotkut pariskunnat on sitä mieltä, että tietty itsenäisyys ja yksityisyys on ihan ok myös parisuhteessa. Ihan kaikkien asioiden ei tarvitse olla yhteisiä ja puolison tiedossa. Mä ainakin ahdistuisin, jos elämäni olisi kuin avoin kirja vailla mitään omaa ja yksityistä. Eikä sen oman ja yksityisen tartte olla mikään pano.
 
  • Tykkää
Reactions: DreaMa ja tinjuska
"Vieras"
Enpä tiedä mieheni salasanoja, eikä hän minun. Ei ole kumpikaan koskaan kysynytkään. Ei tarkoita sitä, että olisi jotain salattavaa, vaan meillä vain on ihan omaakin elämää. Luottamus on 100% molemmin puolin, mutta en toki ole niin hölmö ja sinisilmäinen, ettenkö pitäisi mahdollisena, että mies joskus minua pettää ja / tai rakastuu toiseen. Mutta niin kauan, kun näin ei tapahdu, nautin parisuhteestani. Ei minulla ole mitään syytä tai halua alkaa vahtimaan miestäni.
Hän matkustelee jo töiden vuoksi niin paljon, että se olisi mahdotontakin.
 
pimeetä
Mitä ihmettä tekisin mieheni fb-salasanalla? Todella outo ajatuskin. Samoin kuin se, että ryntäisin lukemaan mieheni tekstareita, kuten jotkut "fiksut" kehoittavat tekemään.

Pyytämällä saisin varmasti kahlata läpi kännykkänsä ja fb-profiilinsa, mutta eipä onneksi ole tarvetta. Jos pettää, niin sitä ei minun kyyläämiseni estä, pikemminkin varmaan ajaisi miestä enemmän toisen luo, jos olisi muutenkin mennäkseen.
 
no ihan miten vaan,muttta on tyhmää luottaa sokeesti!

eriasia on jos salasanat on molemmin puolin tiedossa,silloin ei varmaan ole aihetta edes epäillä,eikä mennä lukee/kattoo mitään. mutta ne jotka pitää kiinni kynsinhampain vetoamalla yksityisyyteen,saattaa sillä jotain peittää! mutt ajos sinisilmäisyys tekee onnelliseksi niin siitä vaan!

No parisuhde perustuu molemminpuoliseen luottamukseen. Ken ei siihen kykkene, ei kykene tasapainoiseen suhteeseen. Tottakai se vaikuttaa suhteeseen monella tavalla jos toinen vahtii, kyttää ja vaatii tietää kaikenmaailman facetilienkin salasanat.

Varma ei tietenkään voi olla missään asiassa. Toista ihmistä ei voi omistaa, mitä vaan voi tapahtua, toinen voi pettää, jättää, kuolla, sairastua. Ihan samalla tavalla itse voikin olla pettäjä tai jättäjä. Yksi pieni hetki ja elämä voi muuttua täysin tai loppua.

Mut todella raskasta on elo suhteessa jos toinen vahtii kokoajan. Niinkuin muutenkin, jos kokoajan pelkää ja epäilee tapahtuvan jotain, niin jää elämä elämättä.
 
no ihan miten vaan,muttta on tyhmää luottaa sokeesti!

eriasia on jos salasanat on molemmin puolin tiedossa,silloin ei varmaan ole aihetta edes epäillä,eikä mennä lukee/kattoo mitään. mutta ne jotka pitää kiinni kynsinhampain vetoamalla yksityisyyteen,saattaa sillä jotain peittää! mutt ajos sinisilmäisyys tekee onnelliseksi niin siitä vaan!
Ei mun mies tiedä mun tunnuksia mm sähköpostiin tai fecebookiin... en niitä nyt mitenkään salaakaan, mutta ei sillä ole niille tileille mitään asiaakaan ilman että erikseen pyydän. Joskus olen pyytänyt hakemaan jonkun sähköpostin mun sähköpostista ja silloin olen antanut sille ne salasanat, mutta tuskinpa silläkään ne missään tallessa on.
Olis aika kamalaa jos tietäisi, että ystävän miehellä olisi lupa lukea mun lähettämiä yksityisiä viestejä joita lähetän esim tekstarina, facessa tai ihan sähköpostiin. :O En enää laittaisin mitään yksityistä sille. Ja uskaltaisinko kertoakaan, jos kaikki pitäisi jakaa puolison kanssa, jotta puoliso ei epäilisi, että muuten on joku viritys menossa.... Ja kamalaa olisi elää sellaisessa suhteessa jossa koko ajan pitäisi pelätä toisen olevan vieraissa. Se tapahtuu jos tapahtuu. Sitä on aivan älytöntä murehtia ja pelätä koko ajan etukäteen.
 
Voihan se mies tehdä kaksikin profiilia sinne faceen, joista toisen pitää "avoimena" vaimolleen ja toisen kanssa sitten huseeraa salaisia juttujaan.

Me ei tiedetä toistemme salasanoja mihinkään enkä senlaatuista avoimuutta kaipaakaan. Kuten todettu tässäkin ketjussa jo, niin ei se kyttääminen pettämistä estä. Jos tuo ottaa ja pettää niin kyllä se jossain vaiheessa tulee ilmi ja sitten vihelletään peli poikki meidän kahden osalta.
 
"vieras"
no ihan miten vaan,muttta on tyhmää luottaa sokeesti!

eriasia on jos salasanat on molemmin puolin tiedossa,silloin ei varmaan ole aihetta edes epäillä,eikä mennä lukee/kattoo mitään. mutta ne jotka pitää kiinni kynsinhampain vetoamalla yksityisyyteen,saattaa sillä jotain peittää! mutt ajos sinisilmäisyys tekee onnelliseksi niin siitä vaan!
Ootko ajatellut, ettei facebook ole ainoa mahdollisuus?

miehellä saattaa olla myös työsähköposti, jota hän ei anna vaimonsa lukea - kuvittele, vetoaa johonkin epäilyttävään työpaikan salassapitosopimukseen!
Tosi epäilyttävällä saattaa olla myös vaikka gmail-tili, jonka olemassolosta vaimo ei edes tiedä!!!!
 
nih!
Voi ei. Jotkut miehet pettää, nyt mun pitää siis alkaa kytätä ja vahtia omaani. Kiitti hei vinkistä, en ois muuten tajunnut!!

Mä en ymmärrä tollasia ämmiä joille puolison pettäminen ois maailmanloppu. Joo, en mäkään sitä halua ja tuntuisi se pahalta mutta ei mun itsetunto ole miehestäni riippuvainen enkä romahtaisi henkisesti jos mieheni sattuisi olemaan niin tyhmä että lähtisi vieraisiin.
 
Mun mies flirttaa ihan luonnossa, siihen tarvita mtn naamakirjoja=)

Mun mielestä se on ihan ok:)

Nykyään kun kaikki kerran tapahtuu netissä niin miksei flirttikin? Olisko se nyt niin kauheeta?
 
Kieltämätt, pahimmat vonkaajat Facebookissa on juurikin nää perheelliset, valitettavasti. Ne kun ei julkisesti sitä pysty, taikka kehtaa tehdä. Ensin juttu on vitsailua, mutta heti jos antaa siimaa niin miehet paljastaa todelliset tarkoitusperät, tai jos ei alunperin ollut tarkoitus heruttaa (epäilen) on kynnys siihen hyvin matala. Vieläkin ihmettelen, kun sinkkuaikoina muutama IRL todella pidetty ja rehti ja mukava mies, alkoi lämmittelemään FB:ssä. Otettuna huomiosta, kun tavattiin satunnaisesti myös livenä harrastuksien kautta jne. ihastuksen jälkeen, selvisikin että miehethän onkin varattuja, pienten lasten isiä. Mutta he oli niiiiin ihastuksissaan minuun etteivät voineet tunteilleen mitään, pahoittelivat kun eivät heti saaneet kerrottua perheistä, "ethän nyt suutu ja jätä ja kyynel" :) Sellasia velikultia ne on. Ja kyse siis todella mukavista miehistä!

Että kyllä sitä välillä käy mielessä mitähän tuo omakin mahtaa FB:ssä puuhailla? Luotan kyllä häneen, ennenkuin toisin todistetaan.
 

Yhteistyössä