G: Iltapalasi?

kfkfkf
Mä luulen, että sun iltapalat ja mun iltapalat ei oikein kohtaa :D eli ideoita tuskin saat :LOL:

mutta, 100g jauhelihaa ja kasviksia peruna/kasvismausteseoksella, kunnolla pannulla käristettynä, raejuustoa
 
"vierailija"
itselle: ruisleipää, päälle majoneesia, salamiviipale, keitettyä kananmunaa ja tuoretta sinappi-kurkkusalaattia, lapsi valitsi ruisleivän päälle voita, kananmunaa, keitettyä parsakaalia ja keitettyä porkkanaa :) juomana molemmilla maitoa
 
Vietas
Lauantain ja uunoillan kunniaksi perinteisesti lämppäreitä. Tällä kertaa täytteenä tonnikalaa (chili+tavallinen sekoitettuna), auramuria, tomaattia, ripaus oreganoa ja paaaljon juustoa päälle.
Juomaksi jääkylmää vettä! :p
 
"hohhoijaa"
Mulla: kurkku,tomaatti,juusto,ruisleipä,Bearnaisekastikejauhe,Berrysoija, Chocosoija,
Femisoija, Herajauhe, Hiiva,Hollandaisekastikejauhe, kastikeainekset, Jauho, maissitärkkelys, vähärasvainen
Kahvi, murukahvi, pikakahvi, valmistamaton Kalja- / mämmimallas,Leivinjauhe,Liivate,Maitojauhe rasvaton,
,Maizena pikasuuruste, Makeutusaine sakariini,Makeutusaine, aspartaami,Makeutusaine, stevia, canderel green,Makeutusaine, stevia, canderel green -puriste,Makeutusaine, stevia, canderel green -stick,Riisitärkkelys,Ruismallas,Ruokasooda,Sitruunateejuomajauhe, sokerilla makeutettu pikatee,Soijaproteiini
Soijarouhe,Sorbitoli,Spagettikastikejauhe,Tofu,soijapapujuusto,Väkiviinaetikka
 

Yhteistyössä