Hakutulokset

  1. R

    heipsan, pitkästä aikaa!

    Mitäs tänne kuuluu? En edes muista, millon olen täällä vieraillut viimeksi :D Salasanassa oli vallan miettiminen, mutta muisti ei sitten lopullisesti ollut mennytkään. :kieh:
  2. R

    Yörallia ilmassa... stana

    Koira jahtaa kissaa, kissa juoksee pitkin pöytiä ja koira perässä. Matot rullalla ja pöytäliinat lattialla. Mikä ihmeen kohtaus noille keskellä yötä tuli ? Mä alan olla jo unien tarpeessa ja täällä mahdoton meininki :kieh:
  3. R

    Iltaa, pitkästä aikaa!! Mitäs tänne kuuluupi....?

    Eipä ole tullut vierailtua palstalla aikoihin. Mitä tänne kuuluu? Samaa vanhaa vai jotain uutta? Itse olen sairastellut stressistä johtuvaa mahahaavaa... :/ koiria ja koulua ja töitä ja kotia ja lapsia ja kissoja ja välillä ukkoakin pitänyt hoitaa... kiirettä pitää, joten ei ole kerennyt...
  4. R

    Saakohan tuo katti pennut?

    Luonne muuttunut tosi kovasti karkureissun jälkeen. Ennen oli suhiseva ja sähisevä mirri, nyt viihtyy sylissäkin ja kehrää... Vatta tuntuu pinkeeltä, muuten ei mitään ulkosia merkkejä. Karkuretki oli noin 2 kk sitten, eli hetki h pitäis olla kohta (nyt tai viikon päästä ). Mistä mä...
  5. R

    Onko täällä jo illan MUSSUNMUSSUNLÄSSYNLÄSSYN- ketjua....???

    mulla ei juuri nyt mitään sanottavaa, ku että myytävänä karkaava tiibatinspanieli, 10 v ja helvetin itsepäinen. Voi olla viikonkin syömättä, kiinnostuu hirveesti tyttökoirista ja karkaa pusikkoon, jossa kasvaa 2 m korkeita nokkosia ja sitten se muuten vaan märisee, kun ei saakaan olla vapaana...
  6. R

    G: Sää ja paikkakunta?

    Tänne ( Oulu ) on luvattu suht kesäistä päivää, saa nähdä kuis käy... Nyt maa märkä, ei sada. Lämmintä noin 14´c ja pilvistä...
  7. R

    Huoh.....

    Tylsää...... |O |O |O :headwall: :headwall:
  8. R

    Tää akka lähtee kohta radalle....

    Saunaan ja lisää siideriä... sitten meikkipussin ja hiuslakan kanssa veskiin hääräämään ja kohta tanssahteleen.... Ainoo huono juttu tässä on se, että noi mun "bilekamut" on miehiä... ja ei ne tanssi... :ashamed:
  9. R

    Meikä painuu koisiin!

    Hyvää yötä kaikille, ei riidellä ei tapella. Eletään sovussa ja muistetaan, että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.... :wave: :wave: Nukkukaa hyvin, kun maltatte painua pötkölleen...
  10. R

    ystäväni...

    Jos olisin sade, pesisin pois kyyneleesi. Jos olisin aurinko, antaisin lämpöni sinulle. Jos olisin tuuli, puhaltaisin pahan mielesi pois. Mutta olen vain minä. Tekisin kaiken ja vielä enemmän, jotta sinulla olisi hyvä olla. :hug:
  11. R

    JUICEFANI!!!! olis yytä...

    lukaseppas ja toimi :laugh:
  12. R

    SUURI G: ymmärtääkö teidän miehet mikä on vaalea pyykki ja mikä tumma??

    Ihan vaan kysyn, kun tuo apina niin vituttaa mua, että meneekö teidän ukko kullalla jakeluun, mikä on vaalean ja tumman pyykin ero? Meillä on 3 likapyykkikoria. 1 tarkoitettu pyyhkeille, lakanoille tms. 1 on vaalealle pyykille ja 1 tummalle ja kas vittu kummaa, aina ne ryysyt kuitenkin saa...
  13. R

    Onko täällä muita joita rankasti vituttaa....???

    Mikäpä muukaan kuin tuo saatanan ukko. Pistin jo kiinteistövälittäjälle viestiä, että josko tulis arvioimaan tän huushollin, niin pääsen vihdoin tosta mulkusta eroon... Mä olen yrittänyt ja yrittänyt, mutta mikään ei muutu. Vittu mua ei pidättele enään mikään. Ei ole yhteisiä lapsia tms. Mä...
  14. R

    Näkyykö mulla profiilissa kuvaa?

    Yrittänyt siihen vaihtaa kuvaa jo pitkän aikaa. Edellisen se suostu poistamaan, mutta uutta en ole saanut tungettua tilalle. Enkä ymmärrä taas miksi? Eli näkyykös teille siellä kuvaa?
  15. R

    ihan sika tylsää!!! olenkos ainut...

    Ei sitten niin mitään tekemistä. Kurkkuun sattuu ja kakka olo, ei väsytä, niin ei voi nukkua. Ulkona kakka ilma, sinnekkään ei voi mennä... Tässäkö mä notkun koko päivän??? :headwall:
  16. R

    Ja taas vois pinota säätilanteen ja paikkakunnan!

    Oulu, harmaata edelleen. Tällä hetkellä ei sada, mutta aikaisemmin aamulla on satanut ja tulee vielä satamaan (pilvet on tummat ). Lämmintä on noin 10´c. http://www.ilmatieteenlaitos.fi/saa/paikalli.html?kunta=Oulu ... viikonloppua odotellessa ;)
  17. R

    G: Sää ja Paikkakunta??

    Oulu + 11´c harmaata ja vettä tulee taivaan täydeltä :ashamed:
  18. R

    Ärsyttääkö muita, kun...

    Juhannusta kutsutaan Jussiksi? :headwall: Enkä tiedä miksi ärsyttää, minusta se vaan on jotenkin "juntti-ilmaisu" B)
  19. R

    Juhannukseksi reissuun lähtijät...

    Lähdettekö ajelemaan tänään joo reissun päälle vai vasta huomenna? Eiks ne kaupat ole huomenna vielä yhteen saakka auki? Me lähdetään jo tänään mökille ja kaupassa on käyty, mutta ajattelin, että jos jotain unohtuu, kerkee vielä hakemaan tarvittavat... Ja ihan vaan siksi kyselin, kun...

Yhteistyössä