Onko täällä muita joita rankasti vituttaa....???

Mikäpä muukaan kuin tuo saatanan ukko. Pistin jo kiinteistövälittäjälle viestiä, että josko tulis arvioimaan tän huushollin, niin pääsen vihdoin tosta mulkusta eroon...

Mä olen yrittänyt ja yrittänyt, mutta mikään ei muutu. Vittu mua ei pidättele enään mikään. Ei ole yhteisiä lapsia tms. Mä haluun täältä helvettiiiinnnnnnnnnnnnn......... :headwall: :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja viherminttu:
Sori ku utelen mut mikä siinä ukossa nyt niin ottaa aivoon?
no sen tekemättömyys. Ja arvostelu ja vittu kaikki.
Mä en tee täällä kuulemma mitään??? :headwall: se käski jo mun painua vittuun... :eek: minä painuisin, jos tietäisin minne päin lähteä...
 
Lauantaiksi on onneksi aamusta iltaan menoja... ei tarvii olla täällä ja kuunnella haistatteluja. Suhteen alkuaikoina mulle vakuutettiin ja vannottiin, että mä saan prinsessa kohtelua.. ja paskat! Haukkuja haukkujen perään. Mä olen tulehtuneiden nivelten (koko kroppa välillä tulessa ) vuoksi saikulla töistä ja tuo ukko marmattaa, etten tee kotona mitään, kun olen kerta VAAN kotona... huoh! No ehkä mä olisin töissä, jos mä pystysin tekemään siellä jotain... Mä teen sisällä kuitenkin sairaudestani huolimatta joka päivä ruoan, pesen pyykkiä ja siivoa pintapuolisesti (isompiin siivouksiin en ole pystynyt aikoihin ). Leikkaan nurmikot ja hoidan elukat. Mä vaan olen niin loppu niin loppu!!!

Pitäiskö mun vaan alentua ja kestää, niinku tuo pässi sitä odottaa? Äsken se yritti heittää mua kaukosäätimellä.... :headwall: osu kylläkin vaan seinään ja hajos...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sipsis:
Voi ei-pahalta kuulostaa :( Pääsisitkö aluksi kenenkään ystävän/sukulaisen luokse? Oletko kotona turvassa?

Jaksamisia, ei kuulosta kivalta ollenkaan, ei :(
Juu, on se rauhottunut ja olen turvassa. Mä olen sen verran pahan sisunen akka, että ei se mua vahingoittaa voi. Ja luulempa että katuu tuolla tekosiaan... Laitoin, että äslen yritti heittää kaukosäätimellä ... tais tulla virheellinen sananvalinta... on siitä jo tunnin verran aikaa...

Nyt kattoo jalkkista telkusta... pitää kohta sille tehä peti sohvalle, niin ei yritä tunkee viereen. :headwall: muuten potkasen sen lattialle.

Ja on mulla paikkoja minne mennä, jos tarve vaatii. Mutta olen ihan turvassa, enkä pelkää soittaa poliisille. kiitos huolenpidosta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja Sipsis:
Voi ei-pahalta kuulostaa :( Pääsisitkö aluksi kenenkään ystävän/sukulaisen luokse? Oletko kotona turvassa?

Jaksamisia, ei kuulosta kivalta ollenkaan, ei :(
Juu, on se rauhottunut ja olen turvassa. Mä olen sen verran pahan sisunen akka, että ei se mua vahingoittaa voi. Ja luulempa että katuu tuolla tekosiaan... Laitoin, että äslen yritti heittää kaukosäätimellä ... tais tulla virheellinen sananvalinta... on siitä jo tunnin verran aikaa...

Nyt kattoo jalkkista telkusta... pitää kohta sille tehä peti sohvalle, niin ei yritä tunkee viereen. :headwall: muuten potkasen sen lattialle.

Ja on mulla paikkoja minne mennä, jos tarve vaatii. Mutta olen ihan turvassa, enkä pelkää soittaa poliisille. kiitos huolenpidosta!
Jos se sua yrittää vielä heittää jollain, otat paistinpannun käteen ja sanot, "pelataan vaan, mutta mun mailakäsi on vähän epävireessä, joten en tiedä mihin osun". :kieh:

Ei mutta, ei tarvitse kenenkään tuommoista sietää. Pakkaat muksun mukaan ja muutat pois, niin säästytte molemmat paljolta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja Sipsis:
Voi ei-pahalta kuulostaa :( Pääsisitkö aluksi kenenkään ystävän/sukulaisen luokse? Oletko kotona turvassa?

Jaksamisia, ei kuulosta kivalta ollenkaan, ei :(
Juu, on se rauhottunut ja olen turvassa. Mä olen sen verran pahan sisunen akka, että ei se mua vahingoittaa voi. Ja luulempa että katuu tuolla tekosiaan... Laitoin, että äslen yritti heittää kaukosäätimellä ... tais tulla virheellinen sananvalinta... on siitä jo tunnin verran aikaa...

Nyt kattoo jalkkista telkusta... pitää kohta sille tehä peti sohvalle, niin ei yritä tunkee viereen. :headwall: muuten potkasen sen lattialle.

Ja on mulla paikkoja minne mennä, jos tarve vaatii. Mutta olen ihan turvassa, enkä pelkää soittaa poliisille. kiitos huolenpidosta!
Jos se sua yrittää vielä heittää jollain, otat paistinpannun käteen ja sanot, "pelataan vaan, mutta mun mailakäsi on vähän epävireessä, joten en tiedä mihin osun". :kieh:

Ei mutta, ei tarvitse kenenkään tuommoista sietää. Pakkaat muksun mukaan ja muutat pois, niin säästytte molemmat paljolta.
Muksu on isänsä kanssa reissussa... että sitä ei nyt ole huolta, onneksi!
Ja mä latelin sille semmosta tekstiä, että tuskin uskaltaa enään heitellä. Paisinpannut lentää joo sen jälkeen...kiitos vinkistä ;)
 
vieras
juu kyllä tää elämä on välillä niin perseestä... meillä on suhteessa ollu lähiaikoina niin paljon ongelmia että tuntuu välillä ettei vaan yksinkertasesti jaksa. meillä on pieni vauva (4kk) jonka takia kyllä haluisin yrittää yhessä olla mut välillä tuntuu vaan niin mahdottomalta... huoh..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
juu,mun elämä on persiistä :'(
no? mikä sulla? mä olen jo vähän rauhoittunut, kun olen saanut kirjoittaa tänne ja purkaa raivoani!! kokeile sinäkin, se auttaa....
ei kun kaikkihan sen tietää ett ukko on juoppo.tänään tulivat lasten kanssa maalta ja pari tuntii tossa notku ja sit piti päästä baariin kun ei irronnu pesää
|O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
juu,mun elämä on persiistä :'(
no? mikä sulla? mä olen jo vähän rauhoittunut, kun olen saanut kirjoittaa tänne ja purkaa raivoani!! kokeile sinäkin, se auttaa....
ei kun kaikkihan sen tietää ett ukko on juoppo.tänään tulivat lasten kanssa maalta ja pari tuntii tossa notku ja sit piti päästä baariin kun ei irronnu pesää
|O |O
no siellä on sitten kanssa yksi aivokääpiö!!! Sorry!

Mulla ei liikene tällä hetkellä yhtään pisteitä kenellekkään jolla roikkuu ylimääräinen uloke housuissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu kyllä tää elämä on välillä niin perseestä... meillä on suhteessa ollu lähiaikoina niin paljon ongelmia että tuntuu välillä ettei vaan yksinkertasesti jaksa. meillä on pieni vauva (4kk) jonka takia kyllä haluisin yrittää yhessä olla mut välillä tuntuu vaan niin mahdottomalta... huoh..
niin tuttu tunne! :hug: mä kiitän luojaa, ettei meillä ole yhteistä lasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
juu,mun elämä on persiistä :'(
no? mikä sulla? mä olen jo vähän rauhoittunut, kun olen saanut kirjoittaa tänne ja purkaa raivoani!! kokeile sinäkin, se auttaa....
ei kun kaikkihan sen tietää ett ukko on juoppo.tänään tulivat lasten kanssa maalta ja pari tuntii tossa notku ja sit piti päästä baariin kun ei irronnu pesää
|O |O
Aika sika taitaa miehesi olla :kieh:

On hän kovakin juomaan viinaa? Ja viinan takiako hän sinne baariin meni vai naisten eli sen "pesän"? :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
juu,mun elämä on persiistä :'(
no? mikä sulla? mä olen jo vähän rauhoittunut, kun olen saanut kirjoittaa tänne ja purkaa raivoani!! kokeile sinäkin, se auttaa....
ei kun kaikkihan sen tietää ett ukko on juoppo.tänään tulivat lasten kanssa maalta ja pari tuntii tossa notku ja sit piti päästä baariin kun ei irronnu pesää
|O |O
no siellä on sitten kanssa yksi aivokääpiö!!! Sorry!

Mulla ei liikene tällä hetkellä yhtään pisteitä kenellekkään jolla roikkuu ylimääräinen uloke housuissa.
nimenomaan aivokääpiö,aivot killuu haaroissa |O osuit naulankantaan
 

Yhteistyössä