Onko täällä muita joita rankasti vituttaa....???

Miehistä ei seuraa mitään hyvää!!! Ne sais kuolla sukupuuttoon.... ja perkele vettäkin sataa kaatamalla, ettei ees pääse koirien kanssa käveleen ja tuulettaan aivoja. Pitäiskö mennä taksilla lähikuppilaan....??? Kuka lähtee seuraksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
oikeestaan ihan sama onko pesän perässä,sikahan se on ja kohta ex-sika... yleensä on niin lärvit ett tuskin kuitenkaan sitä vierasta pesää sais vaikka yrittäs :kieh:
ai te olette eroamassa? mä en uskaltanut sitä kysyä :ashamed:
Ja anna panna sen vaikka mitä mikä liikkuu....
Minä perkele erehdyin tolle mulukulle toissa päivänä antamaan, sitä ennen on saanut helmikuussa... olis pitänyt vaan pitää jalat yhdessä ja housut jalassa perkele!!!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Serena:
juu tuttu tunne... toi vitutus meinaan. ei noita miehiä voi kukaan ymmärtää |O
no ei tommoseen järjenjuoksun ole mitään loogista selitystä, että mitä normi ihminen ( lue nainen ) vois ymmärtää. Ne ajattele mitään muutaku urheilua, tietokonetta ja pillua. :headwall:
 
niin ja onnekis mä en ole käynyt lausumassa aamenta alttarilla vaikka tuo mulukku on kosinut useempaan otteeseen. Siinä on ollut järki minunkin päässäni... ainoo on tää talo, mikä meitä pitää yhdessä ja kun tää on myyty, muakaan ei pidättele mikään.

Ja jos joskus teille tuun tänne kertomaan, että oon käynyt treffeillä MIEHEN kanssa, niin tulkaa kuristaan ja takokaa järkeä päähän. Meikä alkaa selibaattiin ja rupeen nunnaksi!!!! piste!
 
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Mulla on ihana mies, mutta entisen kanssa ollessa, tuli tätä kuunneltua muutama kerta.
http://youtube.com/watch?v=UcicW0sDPfg

Edelleenkin toivon, että painuis vittuun
ihku biisi,taidan soittaa tuon huomenna ukolla kun se makaa sohvalla ja haisee koko helvatan päivän.. autonkin jätti duuniin eli joudun poikien kanssa kävellen käydä kaupassa ja raahata kamat
|O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Mulla on ihana mies, mutta entisen kanssa ollessa, tuli tätä kuunneltua muutama kerta.
http://youtube.com/watch?v=UcicW0sDPfg

Edelleenkin toivon, että painuis vittuun
ihku biisi,taidan soittaa tuon huomenna ukolla kun se makaa sohvalla ja haisee koko helvatan päivän.. autonkin jätti duuniin eli joudun poikien kanssa kävellen käydä kaupassa ja raahata kamat
|O |O
vittu mikä muuli sekin on.... hoh hoijaa....
käy taksilla kaupassa ja maksata sillä mätisäkillä lasku???
 
meil on vielä yhteinen tili :/ pitäis sekin hoitaa.. prkl kun joku tekis noita paperihommia mun puolesta.. ja sama täällä,koskaan en pitkällä tikullakaan koske yhteenkään mieheen,jos se teen potkaskaa muakin :attn:
 
Lokki
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja viherminttu:
Sori ku utelen mut mikä siinä ukossa nyt niin ottaa aivoon?
no sen tekemättömyys. Ja arvostelu ja vittu kaikki.
Mä en tee täällä kuulemma mitään??? :headwall: se käski jo mun painua vittuun... :eek: minä painuisin, jos tietäisin minne päin lähteä...
Kysyt siltä että missäpäin sen äiti on,ja suuntaat sinne.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja viherminttu:
Sori ku utelen mut mikä siinä ukossa nyt niin ottaa aivoon?
no sen tekemättömyys. Ja arvostelu ja vittu kaikki.
Mä en tee täällä kuulemma mitään??? :headwall: se käski jo mun painua vittuun... :eek: minä painuisin, jos tietäisin minne päin lähteä...
Kysyt siltä että missäpäin sen äiti on,ja suuntaat sinne.
juu, sekin on suunnitelmissa. Harmi vaan, että anoppi ottaa itseensä kaikki mitä sille sanon... kun ei sen kultapoika mitään pahaa tee ja se on niin kova poika tekemään kotitöitäkin.... :kieh: niin se on sanonut. En viitsis sitä vaivata, muttta teen sen kuitenkin. Mutta vasta ensi viikolla, koska hän tulee reissusta silloin...

Niin ja kiinteistövälittäjä tulee tiistaina, juuri sain tiedon sähköpostiini. jiihaa, asiat etenee!!! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mua vituttaa ja kympillä |O |O |O |O
no...? pura säkin sydäntäs, niin johan helpottaa. Päästään vielä iltasanomiin otsikolla "naiset haukkuu miehiään avoimesti" tms paskaa.... :kieh:
vitut oo miestä jota haukkusin!! oliski!! vois olla elämä helpompaa ku vois sitä haukkua, mutta ku kaikki pitää tehä vaikeimman kautta!! |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Siirrä sieltä rahat poissa ettei pysty juomaan?
sit alkaa visa vinkuu
no se.... voi hitto. Otat sen visan omaan talteen, kun tulee yöllä kotiin. ja rahat turvaan ja sanot, että munaansa saa myydä tästä lähtien, että saa rahaa kaljan kittaamiseen....


:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: joutus olee selvinpäin :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mua vituttaa ja kympillä |O |O |O |O
no...? pura säkin sydäntäs, niin johan helpottaa. Päästään vielä iltasanomiin otsikolla "naiset haukkuu miehiään avoimesti" tms paskaa.... :kieh:
vitut oo miestä jota haukkusin!! oliski!! vois olla elämä helpompaa ku vois sitä haukkua, mutta ku kaikki pitää tehä vaikeimman kautta!! |O |O
no?? ketä haukutaan?? ku ei oo miestä, ole kuule onnellinen, ne vaan tuottaa lisäharmia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Siirrä sieltä rahat poissa ettei pysty juomaan?
sit alkaa visa vinkuu
no se.... voi hitto. Otat sen visan omaan talteen, kun tulee yöllä kotiin. ja rahat turvaan ja sanot, että munaansa saa myydä tästä lähtien, että saa rahaa kaljan kittaamiseen....


:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: joutus olee selvinpäin :LOL: :LOL:
do dii... sekös vois pistää miettimään, kuinka täällä maapallolla käyttäydytään...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mua vituttaa ja kympillä |O |O |O |O
no...? pura säkin sydäntäs, niin johan helpottaa. Päästään vielä iltasanomiin otsikolla "naiset haukkuu miehiään avoimesti" tms paskaa.... :kieh:
vitut oo miestä jota haukkusin!! oliski!! vois olla elämä helpompaa ku vois sitä haukkua, mutta ku kaikki pitää tehä vaikeimman kautta!! |O |O
no?? ketä haukutaan?? ku ei oo miestä, ole kuule onnellinen, ne vaan tuottaa lisäharmia...
älä vitussa?? :kieh: :kieh: |O |O |O |O en mä voi siitä täällä puhua, julkisesti |O |O |O
 

Yhteistyössä