Tää akka lähtee kohta radalle....

Saunaan ja lisää siideriä... sitten meikkipussin ja hiuslakan kanssa veskiin hääräämään ja kohta tanssahteleen....

Ainoo huono juttu tässä on se, että noi mun "bilekamut" on miehiä... ja ei ne tanssi... :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Saunaan ja lisää siideriä... sitten meikkipussin ja hiuslakan kanssa veskiin hääräämään ja kohta tanssahteleen....

Ainoo huono juttu tässä on se, että noi mun "bilekamut" on miehiä... ja ei ne tanssi... :ashamed:
siksi miesten kans on mukava radalla käydäkkin.. itse en tanssimisesta piittaa liiemmin :/
Mihin päin meinaat suunnata?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
Alkuperäinen kirjoittaja Ruttunokka:
Saunaan ja lisää siideriä... sitten meikkipussin ja hiuslakan kanssa veskiin hääräämään ja kohta tanssahteleen....

Ainoo huono juttu tässä on se, että noi mun "bilekamut" on miehiä... ja ei ne tanssi... :ashamed:
siksi miesten kans on mukava radalla käydäkkin.. itse en tanssimisesta piittaa liiemmin :/
Mihin päin meinaat suunnata?
Jos noilta kysytään, niin jonnekkin kuppilaan Oulun keskustaan... mä voisin mennä tiskoon....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk:
etköhän ne saa yökerhoonki raahattua muutaman tuopin jälkeen :D Pitäkäähän hauskaa :wave:

Itsekkin meinasin lähteä patiolle, mutta jotenki väsy levisi joka jäseneen.
Voi jee... ku saisinki!! :headwall: Noi kaverukset ei oo taas nähneet vuoteen ja mä en varmasti saa niitä kuunteleen mitään diskojumputusta. No miehän se hilipasen yksin sitten tanssahteleen, jos noi jyrmykät napottaa jossai kuppilassa koko illan... :kieh:
 

Yhteistyössä