Iltaa, pitkästä aikaa!! Mitäs tänne kuuluupi....?

Eipä ole tullut vierailtua palstalla aikoihin. Mitä tänne kuuluu? Samaa vanhaa vai jotain uutta?
Itse olen sairastellut stressistä johtuvaa mahahaavaa... :/ koiria ja koulua ja töitä ja kotia ja lapsia ja kissoja ja välillä ukkoakin pitänyt hoitaa... kiirettä pitää, joten ei ole kerennyt palstaileen.
Levätä pitäis, mutta kertokaas millä välillä sen tekis? huoh :ashamed: :D
 
Ei ole meno vaihtunut aikoihin. Välillä rauha maassa ja välillä sanasota käynnissä. Välillä asiaa ja välillä vähemmän. Lepää aina kun mahollista, terveyden kanssa ei pidä leikkiä. Joten kannattaa tätäkin palstaa varoa välillä :D ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no samaahan tänne kuuluu... ja jos haluat että mahahaava paranee niin piä vielä vähän lisääki sitä taukoa. meno tuntuu ajoittain jopa liianki hurjalta :D
no se on semmosta ilmalentoa tää mun elämä nykyään muutenkin. :D 3-5 tunnin yöunilla vedetään päivät läpi ja väsy painaa.... :/
Nytkin olen ihan finaalissa ja toinen silmä jo nukkuu, mut hetken tässä istun ja menen nukkumaan. Huomenna onneksi vasta viideltä illalla töihin, niin saa nukkuu pitkään. Tyttö isällään ja ainoastaan yksi koirista saattaa herättää aikaisin.... eli jos semmosen 8 h yöunen sais ensyölle, olis ruhtinaallista.
Su pitää taas lukee tenttiin.... tänään lukenut monta tuntia ja huomenna pidän siitä hommasta kyllä paussia ja rentoudun töiden jälkeen. :kieh:
 
bb:tä olen katsonut aina välillä kun aikaa. Maajusseja en lainkaan ja digiboxin kovalevy tursuaa sarjoja (salkkareita, kotikatuja, houseja, sairaalan sykkeitä ) täynnä ja ei kerkee eikä jaksa kattoon.
Mut bb:stä tiedän sen verran että se Niko on naisellisempi ku minä ikinä ( vaikka ilman munia olen syntynyt ) :x
 

Yhteistyössä