Hakutulokset

  1. R

    Olenko hirveä äiti, jos vaadin lapsiltani..

    osallistumista kotitöihin? :ashamed: Ilman palkkaa, ilman jossittelua, ilman mutinoiden kuuntelua? Ja he ovat 7v.ja 5v.? Ei se todellakaan ole aina helppoa, mutta tekevät sitten kuitenkin kun tarpeeksi perustelen. Ja yksi perustelu on, etten yksin jaksa. Työt on katsottu osaamisen mukaan...
  2. R

    Lumi on jo peittänyt kukat laaksosessa..

    Kuvittelin tätä Varpusta Jouluaamuna raskaaksi kuunneltavaksi lapsen kuoleman jälkeen. Mutta tekeekin lämpimän olon sydämeen. On kyllä kaunein joululaulu. Siivousmusaksi etittiin tonttubiisejä, mutta ne on hävinny. Löyty vain tämmönen "herkempi" joululevy. Lapsi ei halua siivota, kun ei...
  3. R

    Minkä ikäisenä lapsesi pääsee diskoon?

    Meillä lapsuudenkodissa ei siedetty diskoilua missään iässä, joskus tosin äiti sanoi, että menkää nyt jonnekin -mutta kun tuli ajankohtaiseksi, niin perui puheitaan. Siis oli semmoista ristiriitaista kasvatusta. Nyt omalla kohdalla on tullut tilanne, jossa ekaluokkalaista pyydetään...
  4. R

    Oletko tottelevainen vaimo?

    Viittaan nelosen dokumenttiin. Ei sitä taidettu vielä näyttää? Kyllä minä miehen annan mies olla, mutten sentään selkää pese...tms. :/
  5. R

    Mitä suolan tilalle?

    Niin suolaisen ruuan ystävä kuin olenkin, niin kuulemma se suola rasittaa mun munuaisiani ja sydäntäni -semmoisia totuuksia tässä eräänä päivänä terveyden huollon edustajalta sain itselleni. Ja tänään sain aiheesta lisää sapiskaa. Joten vain hieman kyseistä ainetta ruokaani lisäsin ja :x...
  6. R

    Kasvien kasvattajat, sisäkukka asiaa!!!

    Ostin fiikukselle semmoista merileväainetta, jota voi laittaa näin pimeän aikaan yksistään. Nythän ei lannoiteta muuten. Sitä voi sumuttaakin ja tuohan tykkäisi sumuttelusta kun vain aina hoksaisin. On vähän reppanan näköinen ja kaipaa varmaan isonpaan ruukkuun...Että pari kuukauttako annan...
  7. R

    Minulla on ikävä kasvimaalle!

    Ihan hirveä ikävä kasvimaalle. Mun piti tänään puuhata pihalla, mutta satoi lumen ja tuli ajatus, etti enää pitäisi mennä kiusaamaan kasveja.... Nyt selaan puutarhasivuja ja puutarhalehtiä ja työnnän naaman sisäkasveihin. Mitä tekisin, että kesän kaipuu hellittäisi? Miten jaksaisin pari...
  8. R

    Voisinko näin äitinä toteuttaa yhden unelmani?

    Mitenkähän saisin rohkeutta lähteä kouluun oppimaan itselleni uuden ammatin? Olen haaveillut asiasta pitkään. Mies ei ole oikein innostunut, sitä jännittää että innostava ala vie minut kokonaan..ja olisihan hieman aikaa rahallisestikin tiukenpaa. Kui rohkaistuisin?
  9. R

    Suolakurkut on hyviä

    Kauhee himo. Mies kävi ostamassa ison pöntön, kun ensin ostin Felixin pahoja ja petyin melkein itku-asteelle. Nytkun ois vielä piparkakkuja ja juustoa... :p :p
  10. R

    Mikä on isän asema Suomessa?

    Miten eron tultua isä osallistuu lapsen hoitoon, kasvatukseen ja menoihin? Onko isä vain elatusmaksujen maksaja ja kerran kuussa lasten viikonloppuhoitaja? Miksi? Minusta tuntuu hirveän pahalta tämmöinen, vaikka onhan ihmisten oma asia miten järjestellään asioita. Ja ymmärrän kyllä, ettei...
  11. R

    Nyt kyllä ärsyttää tämä palsta.

    A ) tämä on hidas ja takkuilee!!! Koneeni ei ole hidas, muilla sivuilla palvelu toimii hyvin. Arrgghh! B )kirjoittamani asiallinen viesti hävisi ja meni varmaan tuhannen turjakkeen bittipalasiksi jonnekin kaukaisuuteen. Arrgghh! Aarrgghh! |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O...
  12. R

    Laittakaa kuva mielimaisemastanne

    Tämä on jotenkin mun lempikuva, tuo raikkaus pistää jotenkin sielun kippuralle.
  13. R

    Aamupalalla hidastelevista lapsista, apua!

    Aamupala on kouluun ja eskariin lähtevälle tärkeä ateria, se pitää syödä kotona, sillä meidän kunnassa ei tarjota näille lapsille aamiaista koulussa tai päiväkodissa - Ongelmana on, että lapseni ovat hyvin hitaita syömään aamupalan. Itseasiassa näin ei ole ollut aina, vaan vasta nyt kun...
  14. R

    Kenenkä koulupojat huutelee ikävyyksiä heti aamusta!

    Ei ole ekaluokkalaisen mukava aamulla mennä kouluun, kun saa heti ovella korvilleen huutoja: "Et tajuu mitään, et osaa mitään!" Heti aamusta kun mollataan, niin ei välttämättä mitään uskallakaan osata. Voi perkeleen, perkele -kun saan poikien nimet selville ja varsinkin vanhempien. Tänään...
  15. R

    Pinoudu sinä, joka et ole vihainen...

    kenellekään mistään. Tunnet olosi onnelliseksi ja rauhalliseksi. Sinulla ei ole suinkaan kaikkea, mutta olet silti tyytyväinen. Olisi kaiken valituksen ja porun keskellä mukavaa huomata, että on ihmisiä joita ei suuremmin rassaa politiikka tai talous. Joilla on kevyt olo sydämessä. Vai...
  16. R

    Pitkästä aikaa tuntuu hyvältä, nimittäin SEKSI

    Seksi, rakastelu ja läheisyys. Oli tässä välillä estoja, kaikenlaisia -mutta onneksi on hyvä mies. Katteli se filmejä aina välillä ja semmosta, mutta en koe pettämisenä. Olen oppinu tuon miehen kanssa, ettei kaikkea pidä jäädä penkomaan -on hyvä antaa tilaa toisen seksuaalisuudelle. Ja...
  17. R

    Miten rihveleitä huonekaluja...

    käytiin katsomassa. Haluaisin senkin tai lipaston, massiivipuuta -KESTÄVÄLLÄ laatikkosysteemillä. Kuulalaakerit..pah...ja ne laatikon pohjat... Puusepällekö mentävä? Minä en osta enää kertakulutustavaraa, laatikosto pitää voida jättää vaikka perinnöksi. Missä on ne laatikostot, joissa...
  18. R

    Auttavatko valkosipulisukat?

    Tukkoiseen oloon? Miten valkosipulimurska imeytyy jalkapohjien läpi? Onko näin?
  19. R

    Ihmeellisin seksiuni

    olen kertonut tämän miehellenikin ja hän oli innoissaan. Tosielämässä tämä ei kai toteutuisi ja olinkin aika hämilläni unen jälkeen. Tästä on pari vuotta, noin. Olin unessa "sillä tavalla" karhun kanssa. Uni oli oikea, ei mietiskelty fantasia. Olen miettinyt mitä tämä merkitsee..jos nyt...
  20. R

    Historian kammotuksia:

    lapsia syötettiin ennen vanhaan lehmän sarvesta...syljen ja pureksitun ruuan sekoitusta. Jotenkin mua kammottaa tämä tapa.

Yhteistyössä