Miten rihveleitä huonekaluja...

käytiin katsomassa. Haluaisin senkin tai lipaston, massiivipuuta -KESTÄVÄLLÄ laatikkosysteemillä. Kuulalaakerit..pah...ja ne laatikon pohjat...

Puusepällekö mentävä?

Minä en osta enää kertakulutustavaraa, laatikosto pitää voida jättää vaikka perinnöksi.

Missä on ne laatikostot, joissa penskana istuttiin -eikä hajonnut mikään niistä? Tosin kaksi ihmistä ei riittänyt roudaamaan senkkiä paljon minnekään. Nyt ei laatikoissa pysty pitämään kuin muutamat villasukat...

"Hulluna puuhun"
 
Olen kattonu aika monen valmistajan sivut ja kehtaavat tyrkyttää sitä mdf-levyä jokaisen lipaston laatikon pohjaksi. Mistä saan semmoisen lipaston jossa laatikon pohjakin on puuta? Ja tukevat kannattimet niillä laatikoilla?

Onko kukaan teettäny puusepällä? Tai tehny itse?
 
vieras
Olen huomannu saman, siks olen ettiny ittelleni vanhaa lipastoa kirppiksiltä jo pari vuotta. Eipä ole löytynyt tai sitten hintaa julmetusti. Suurin osa kauppojen lipastoista on jotain kalustelevyä jotka sit vuoden päästä hajoaa kasaan. Sattumalta huomasin hobby hallissa viime viikolla tämän http://www.hobbyhall.fi/images/product/233287_175.jpg ja mainostivat, että ei ole ollenkaan lastulevyä tossa lipastossa. Tuo on kokoluokaltaan juuri sellainen jota olen etsiskellyt joten tilasin sit sen, nyt vielä kanta-asiakashintaan tosi halvalla vaan 129e. Just toi kotiinkuljetus sen perille, meinasin alkaa kohta sitä kokoamaan :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen huomannu saman, siks olen ettiny ittelleni vanhaa lipastoa kirppiksiltä jo pari vuotta. Eipä ole löytynyt tai sitten hintaa julmetusti. Suurin osa kauppojen lipastoista on jotain kalustelevyä jotka sit vuoden päästä hajoaa kasaan. Sattumalta huomasin hobby hallissa viime viikolla tämän http://www.hobbyhall.fi/images/product/233287_175.jpg ja mainostivat, että ei ole ollenkaan lastulevyä tossa lipastossa. Tuo on kokoluokaltaan juuri sellainen jota olen etsiskellyt joten tilasin sit sen, nyt vielä kanta-asiakashintaan tosi halvalla vaan 129e. Just toi kotiinkuljetus sen perille, meinasin alkaa kohta sitä kokoamaan :)
Ja tuota sai myös kuultovalkeana, itse tilasin sen
 
Minä tein mahtavan löydön yhdestä "antiikkia ja vanhoja romuja"-liikkeestä. Siis pelkkiä huonekaluja myy. 40-luvun umpipuusenkki.
Mutta noin muuten luulen, että sun täytyy tilata puusepältä. Onko siellpäin ammattikoulua jossa tekisivät?
 
Joo, mulle muuttomiehet sanoi ettei nykyajan huonekalut kestä kuin yhden muuton. Ja tottahan se on, kaikki hyllyköt yms on ihan palasina muuttojen jälkeen. Nyt mulla on kirjahyllynä kaverin lundia, vaikken ole itse siitä koskaan tykännyt.
 

Yhteistyössä