Pitkästä aikaa tuntuu hyvältä, nimittäin SEKSI

Seksi, rakastelu ja läheisyys. Oli tässä välillä estoja, kaikenlaisia -mutta onneksi on hyvä mies. Katteli se filmejä aina välillä ja semmosta, mutta en koe pettämisenä. Olen oppinu tuon miehen kanssa, ettei kaikkea pidä jäädä penkomaan -on hyvä antaa tilaa toisen seksuaalisuudelle. Ja ilmeisesti myös suremiselle, sulkeutumiselle, nahistumiselle ja kurpahtamiselle.

Sillä pikkuhiljaa olen taas alkanut virkistyä ja seksikin tuntua mukavalta -vaikka tosiaan luulin kaiken ilon olleen mennyttä elämästäni. Ja eritoten seksi tuntui KIELLETYLTÄ. Tunsinpa syyllisyyttäkin siitä, että ajauduin välillä ukkoni syliin. Sureva ei sekstaa.

Elämä jatkuu. Rakkaus ja seksi on osa elämää, ainakin minun. Ilman niitä olen kuin kuollut. Mieheni on hieman ihmeissään kun kömmin viereen välillä päivälläkin. Noh..ei tuo harmistunut ole ollut -on mukavaa tuntea itsensä halutuksi. Ymmärtäväinen osaa ukkoni olla, kun on jaksanut torjumisiani ja muita. Harmittaa, kun olen joutunut tekemään niin -sisäisten kamppailujen takia. Hyvääkö kannattaa odottaa?

Kannattaa. Kannatti. Asioiden käsittely.

:)
 

Yhteistyössä