Hakutulokset

  1. M

    SYÖPÄ

    Olen koittanut etsiä täältä viestejä joissa ois ollu äitien mietteitä siitä miltä tuntuu ja miten elämä menee kun sairastuu syöpään.Mutta en ole löytänyt.Onkohan aihe niin kipeä, vai onko olemassa jokin sisäpiiri ,jossa voipi jutella omista mietteistä?! Itselläni on syöpä jota on hoidettu ja...
  2. M

    Myrskyääkö muuallakin?

    Kauhea myrsky ulkona.Ei uskalla lähteä etes lenkille kun pelottaa että tuuli heittää jotain päälle |O
  3. M

    Juhannus menu

    Mitäs teidän juhannus ruokiin kuuluu?Ajattelin "varastaa" teiltä ideoita. Aina joka juhannus on sitä samaa-savukalaa-erilaisia pihviä-uusia perunoita plää plää! Jotain uutta olis kiva kokeilla,ehkä kasviksista lähinnä....
  4. M

    Keskenmeno rv6+6

    Pitääkö olla yhteydessä päivystykseen? Vuoto alkoi eilen ja nyt tule jo "täysillä" ja alavatsa on kamalan kipeä :'( Enkä tiedä mitä tehdä....
  5. M

    Hiihtoloma/talviloma suunnitelmia?!

    Mitäs meinaatte tehdä??Ja missä?
  6. M

    Pika apuja,leipomisesta kyse....

    Tekis mieli leipoa kääretorttu,MUTTA ei ole kaapissa perunajauhoja. Miten käy jos käytän ainoastaan vehnäjauhoja??? Äiti oli tehnyt joulun aikaan ihkua kääretorttua jossa oli rommi-rusinarahkaa,kermaa ja luumumarmeladia välissä ja kun tuolla jääkaapissa kummittelee yks rommi-rusinarahka...
  7. M

    Kilpirauhasista, liika/vajaa toiminnasta...kilpirauhas syövästä...

    Millaisia oireita teillä on ollut? Systerin puolesta kyselen.Hänellä on ollut jo pitempään "outoja" oireita ja nyt löytyi pieni patti kaulalta josta otettiin koepala,tuloksia odotellaan. Pelko on kova meillä kaikilla,mutta onneksi patti oli pieni.Eli jos onkin pahan laatuinen on helposti...
  8. M

    Kiinteytys ohjelmaa kotikonstein kaipaisin!!!

    Millä tavoin voisin kiinteytyä kotona. ikänä ei ole mulla ennen ollu ongelmaa "läskien" kanssa,mutta viime raskaudesta (kolmas raskaus ja vuode lepo) on jääny reppu tuohon vatsalle ja muutkin paikat (reidet ja käsivarret) kaipais nyt tehokasta rasvan polttoa! :wave: Nyt vinkkejä tännepäin =)
  9. M

    Minkä ikäinen pyyhkii itse peppunsa ?!

    Tuli tuossa mieleen kun ekalle menevä esikoinen pyyhityttää välillä minulla pyllynsä,vaikka toisinaan kyllä sen homman itsekkin hoitaa ja osaa.
  10. M

    Pojalla korvissa "putket",toinen nyt tukossa

    Käytiin eilen lääkärissä nuorimman kanssa,kun koko viikonlopun rappas korvaa ja oli itkuinen. Lääkäri sanoi että toisen korvan tuubi on tukossa ja siellä on tulehdus! Antibioottikuurin sai poitsu ja torstaina uudestaan lääkäriin. Voiko tukkeutuneen tuubin saada auki (siis lääkäri) ,vai onko...
  11. M

    Millä voi korvata kerma- tai kahviliköörin?

    Ajattelin poitsun synttäreille tehdä tuon kotiliedessä olevan valkosuklaaunelma kakun. Siihen tulis likööriä,mutta eihän lasten kakkuun voi laittaa alkoholia!?
  12. M

    Hyvänlaatuinen asentohuimaus,kellään kokemusta??

    Kolme vuotta sitten mulla diagnosoitiin hyvänlaatuinen asentohuimaus. Pyörrytti aivan koko ajan,mutta kun sain kunnon "hoito" ohjeet,huimaus hävisi parissa päiväsä. Nyt on ollu jo muutama päivä joitakin oireita,huimaus,huono olo,todella heikko olo... Kuuluuko taudin kuvaan vai mitä tää...
  13. M

    Onko kevät juhlat jääneet kaikista kouluista pois???

    Meidän lasten koulussa ei ole kevät juhlaa, vaan käyvät tänään kirkossa ja sen jälkeen menevät retkelle makkaran paistoon. Haikeana muistelen oman lapsuuden kevät juhlia,pidettiin äitienpäivänä(äitienpäiväjuhla ts.kevät juhla).Niistä on jääny paaallljon ihania muistoja =) Siitä alkoi kesän...
  14. M

    Miten "lataatte akkunne"?

    Olis pakko päästä hengähtään. Alan olla niin väsyny tähän nuorimaisen sairastelu kierteeseen etten enää tiedä mitä tekis itkeäkö vai nauraa. Nyt pitäis lähteä lääkärissä käyttään ja silmät itkemisestä turvoksissa.Hävettää :\| Mutta kun oon jo niin väsyny.Pääsiäisestä asti vauva ollut...
  15. M

    Juhlan aihetta :-)

    Tänään tulee mittariin 29vee :D
  16. M

    villakoira

    kertokaas te joilla on villakoira, koiran luoneesta ym. olen harkinnut ottaa kääpiövillakoiran enskesänä scipperkelle kaveriksi.
  17. M

    schipperke

    onko kellään muulla schipperkeä? eli laivakoiraa, tuntuu että kukaan ei edes tiedä tätä rotua. meillä 2,5v tyttö schipu ja ens kesänä olis tarkotus ottaa toinen :)

Yhteistyössä