Miten "lataatte akkunne"?

Olis pakko päästä hengähtään.
Alan olla niin väsyny tähän nuorimaisen sairastelu kierteeseen etten enää tiedä mitä tekis itkeäkö vai nauraa.
Nyt pitäis lähteä lääkärissä käyttään ja silmät itkemisestä turvoksissa.Hävettää :\| Mutta kun oon jo niin väsyny.Pääsiäisestä asti vauva ollut sairaana.Kaksi korvatulehdusta ja koko ajan nuhaa ja yskää joka sitte valvottaa sekä vauvaa että minua.
Kaiken lisäksi on muitakin harmeja ja stressin aihetta :/
Ei tätä enää jaksa :'( *ulvoo surkeaa oloaan*
Niin toi aihe... millätavoin te pääsette hengähtään arjesta,että taas jaksatte? Minä kun en osaa tästä enää etes irtautua!
 
Meillä myös sairastettu pääsiäisestä asti, norot ja flunssat sun muut :( Itse olen yrittänyt ladata akkuja joskus lähtemällä lenkille ja pyöräilemään, kunnon hiki tekee hyvää vaikka aluksi tuntuu ettei jaksa eväänsäkään liikauttaa.

Saatan myös käydä muutamalla siiderilla jonkun hyvän ystävän kanssa, mielellään sellaisen jolla ei ole lapsia, jotta kaikki keskustelunaiheet ei koske sitä mitä haluaa hetkeksi unohtaa!
 
Eilen oli tarkoitus vähän saada "omaa aikaa",sisko kävi tekeen kasvohoidon,mutta kun en saanu lapsen likkaa,niin vauva oli sitte mun sylissä koko toimituksen ajan :kieh: Että se siitä rentoutumisesta :headwall:
Miehellä työt tahtoo venyä pitkälle iltaan ennenkuin ennättää kotiin nii eipä sitä enää jaksa lähteä lenkille tai mihkää muuallekkaa.
 
Juu, useinhan siinä käy juuri noin :( Kotona lataan akkuja kuulokkeet korvilla, katson joko lempisarjaa tai huudatan musiikkia niin että mielessä ei tasan käy päivän aikaiset kakkavaipat tai kiukut. Tai sitten luen, murharomaaneja, silloin ei lapset eksy mieleen.

Sun täytyy vain yrittää keksiä itselle ne sopivat keinot, joita voit toteuttaa kotona tarvittaessa, tai sit kodin ulkopuolella.
 

Yhteistyössä