Hakutulokset

  1. M

    Mailikamuja? :)

    Mailikavereita ois aina kiva saada lisää.. =) Olis kiva vaihtaa ajatuksia ja kuulumisia kaikenlaisista asioista, lapsista ja elämästä yleensäkkin, vaikka mistä mitä mieleen millonkin sattuu tulemaan.. =) Elikkäs oon -88 syntyny yhden ihanan 3kk:n ikäisen pojan äiti täältä Itä-Suomesta ja...
  2. M

    Muita kovia kuumeilijoita..?

    Meijän esikoinen on nyt tasan 2kk ja miulla jo piteemmän aikaa ollu niin mahoton vauvakuume että haluaisin jo uuelleen raskaaks. Olis vaan niin ihanaa.. Ja mies ei oikeen lämpee ajatukselle vaikka kuinka kovin oon sille koittanu siitä puhuu, miten ihanaa olis tulla jo uuelleen raskaaks.. Ja...
  3. M

    Vauva perätilassa

    Kävin tännää just synnytystapa-arviossa ja sieläpä lääkäri sitte toteskii ultratessaan, että vauva on perätilassa. Ja mie ku olin koko ajan ollu aika varma siitä, että se on jo raivotarjonnassa, koska oon tuntenu ikään kuin potkuja suoraan kohti kylkiluita ja terkkarikin oli reilu viikko sitte...
  4. M

    Mailikavereita kaipailisin

    Juu elikkäs tämmönen -88 syntyny maalaistyttönen kaipailis uusia, kivoja mailikavereita. Ootan parhaillaan esikoistani rakkaan poikaystäväni kanssa ja laskettu aika ois marraskuussa. Ois kiva kirjotella jonkun mukavan ihmisen kanssa kaikenlaisista asioista maan ja taivaan välillä... juttuahan...
  5. M

    Milloin raskaus alkanut näkyä?

    Sellaista ajattelin tällä kertaa kysellä, että milloinkas teillä muilla on alkanut raskaus näkyä? Siis milloin maha on alkanut kasvaa, rinnat? Itsellä kun tuntuu että ihan niin kuin tämä raskaus näkyisi jo vaikka rv onkin vasta 8+1 :laugh: Maha on ku joku jalkapallo ja pitää laittaa päällensä...
  6. M

    Missä vaiheessa isyystestin voi tehdä?

    Tietääkö kukaan teistä, missä vaiheessa isyystestin tekeminen on mahdollista? Olen kuullut, että sen voi tehdä raskauden aikanakin jo, mutta miten pian? Ja miten se tehdään? Itse olen vasta rv 7+2 ja epätietoisuus lapsen isästä kalvaa niin pahasti mieltä, että haluaisin jo tietää.. Kiitos jo...
  7. M

    Savonlinnalaisia odottajia?

    Onko täällä ketään Savonlinnasta tai Savonlinnan seutuvilta olevia odottajia? Itse olen parikymppinen ensiodottaja =) olis kiva vaihdella vaikka ihan kuulumisia ja eihän sitä tiiä jos ystävystyisikin :)
  8. M

    Tiedättekö yhtään?

    Tulipa tässä vaan mieleeni, että kun nyt viikonlopun aikana pitäis mennä auttamaan vanhempia vähän tuonne kotipuoleen keittiöremontissa, niin miten on tämän maalaamisen ja lakkaamisen laita raskaana? Siellä pitäis kuulemma maalata vähän seiniä ja lakata lattiat.. Ja minä ku en näistä tämmösistä...
  9. M

    Mitä ajatella?

    Tää on nyt taas iha ihmeissään täällä. Menkat on myöhässä jo iha jonki verran ja en oikee tiiä mitä siitäkii pitäs aatella. Pitäs kait testi käydä ostamassa, ku ei tää jossittelu ainakaa mitää auta ja ois toisaalta iha kiva saada jo varmuus siihe, että oonko nyt raskaana vaiko en. Ennenkin on...
  10. M

    Auttakaa?

    Mietiskelen tässä vaan, että voikohan raskaustesti joskus näyttää väärin..?! Kun miulla on yleensä kierto sellaset 28-32 päivää, kun se vaihtelee välillä aika rajustikin ja tuossa tiistaina, kun oli jo 40 päivä menossa, päätin tehä raskaustestin ja se näytti sitten negatiivista.. Nyt on siis jo...
  11. M

    Jännäilyä!

    Tää on täällä ihan hermona jo. Kierto on jo nyt 40:llä päivällä menossa ja ihmetyttää vaan kovasti, että missäköhän mahtaa menkat viipyä.. Ajattelin lähtee kohta vähän kävelemään tuonne kaupungille päin ja jos sitten samalla rohkaistuis sen verran, että käväsis Apteekissa ostamassa testin...

Yhteistyössä