Tiedättekö yhtään?

Tulipa tässä vaan mieleeni, että kun nyt viikonlopun aikana pitäis mennä auttamaan vanhempia vähän tuonne kotipuoleen keittiöremontissa, niin miten on tämän maalaamisen ja lakkaamisen laita raskaana? Siellä pitäis kuulemma maalata vähän seiniä ja lakata lattiat.. Ja minä ku en näistä tämmösistä mitään tiiä, niin ajattelin vain, että jos joku sattuis tietämään ja osais neuvoa? En voi oikein vanhemmilleni vielä kertoo tästä raskaudesta, kun oon muutenkii niin tukalassa tilanteessa koko homman kanssa, niin ei voi oikei äitiltäkää neuvoa mennä kyselemää... ja muutenkii...

Niin ja sitten viellä sellanen, kun omistan kaks kissaa ja oon joskus kuullu tai lukenu jostain, että kissanhiekka-astiaa ei mielellää sais putsailla raskaana ollessaan.. Pitääkös tämä paikkansa?

Kiitos jo etukäteen kaikille, jotka viittii neuvoo! :)
 
maalaamisesta en tiedä. mutta kissanhiekka lootaa ei kauhiasti suositella putsattavaksi. mut mulla myös kissoja ollu aina ja joka raskaudessa olen kyllä hiekat vaihtanu. kakat kannattaa tuoreena heti napata pois nii niissä ei vielä ole vaaratekijöitä kuulemma.
 
kissan ulosteista saattaa saada sen toksoplasmoosin. mut oon mieki kyllä vaihtanu ku tuo mies aina tahtoo unohtaa:) mut oon vaan laittanu muovihanskat käteen ja sit pessy kädet tosi hyvin jälkeen. ja juu kannattaa mahd tiheästi ottaa kököt ulos laatikosta.
 
mun käsittääkseni kannattais mahd paljon välttää kaikenlaisia "höyryjä" joten sinuna en ehkä välttis kauheesti ainakaan olis siellä maalin ja lakan hajussa... voihan olla et ei siitä mitään haittaa oo mut mulla ainaki on koko raskausajan tehny kaikki voimakkaat hajut niin häijyä et ei oo ees pystyny meneen lähelle myrkkyjä.
 

Yhteistyössä