Hakutulokset

  1. Ä

    lapsi hoidossa liikaa?

    Eka kerta avoimessa päiväkodissa oli ihmeellinen..Kerroin että poika on mummolassa hoidossa joka toinen vkl.Tarkotin sillä että on mummolassa yökyläässä pari yötä kuussa.Lähinnä sen takia että mulla on niveltupentulehdus ja ranteen on hyvä antaa välillä rentoutua koska olen pojan kanssa päivät...
  2. Ä

    Ystäviä Lahdesta/Hollolasta?

    Kaipailen uusia ystäviä pienten lasten äideistä Lahdesta tai Hollolan suunnalta. Olen 27v ja minulla on 11kk ikäinen poika. piritta@elisanet.fi
  3. Ä

    ystäviä Lahdesta/Hollolasta?

    27v, 10kk ikäisen pojan äippä kaipailee uusia ystäviä ja pojalle leikkiseuraa Lahden ja Hollolan alueelta. piritta@elisanet.fi
  4. Ä

    korvasta kuumeenmittaus

    moro! kun mittaa korvasta lämmön onko 37.6`c jo kuumetta?? :\|
  5. Ä

    Ristiäisistä

    Poikavauvamme kastetaan parin viikon kuluttua. Antakaa vinkkejä tarjoiluun. Erityisesti jotain tulevaan nimeen tai siniseen väriin liittyvää. Ehdotuksia otetaan vastaan niin tarjoilu kuin kattauspuoleltakin. Kiitos!
  6. Ä

    on vaikeaa päättää...

    olisiko tällä puolella kohtalotovereita... Että vieläkö yksi vauva vai ei. Pillerit pitäisi lopettaa viikon päästä jos aiotaan lisääntyä. Kaksoset ovat 5 v.Olisi ihanaa olla kotona, kun lapset menevät eskariin, eikä sitä vakituisesta työstä voi jäädä pois muuta kun vauvan kanssa. Tällä...
  7. Ä

    että on vaikeaa päättää...

    Että vieläkö yksi vauva vai ei. Pillerit pitäisi lopettaa viikon päästä jos aiotaan lisääntyä. Kaksoset ovat 5 v.Olisi ihanaa olla kotona, kun lapset menevät eskariin, eikä sitä vakituisesta työstä voi jäädä pois muuta kun vauvan kanssa. Tällä hetkellä energiaa yli äyräiden, ja miehen kanssa...
  8. Ä

    ongelma koira ja vauva,apua!

    Mitä tehdä? koira on minua ja muutamia ihmisiä kohtaan todella kiltti. Mutta kun vieras ihminen tulee käymään alkaa sen maallinen haukkiminen ja rähinä ja uhominen että oksat pois ja koira ei edes rauhotu vaikka vieras on jo sisällä. Olen 18vk raskaana joten lenkkeileminen ei ole koiran kanssa...
  9. Ä

    Ruisleipä

    Tekeekö kukaan itse ruisleipää? Miten? Meillä menekki on ihan älytön ja ajattelinkin ruveta sitä aikani kuluksi itse leipomaan..
  10. Ä

    Mustekynä...

    Millä saisin keittiön lattiasta mustekynällä piirretyt jäljet pois?
  11. Ä

    rukkaset

    mitkä rukkaset pojalle 1v kun on märkää ja konttaa vielä aika paljon pihalla? :flower:
  12. Ä

    Lahti ja lähistö

    Äiti ja tyttö 1 vee liityvät myös joukkoon.
  13. Ä

    pieksämäki

    Heips! Olen muuttamassa pieksämäelle opiskelemaan ja olisi kiva saada muista äideistä seuraa. Olen 24v. ja perheeseeni kuuluu miehen lisäksi 1v.poika. Laitathan postia tulemaan :) os. marima_79@hotmail.com

Yhteistyössä