lapsi hoidossa liikaa?


Eka kerta avoimessa päiväkodissa oli ihmeellinen..Kerroin että poika on mummolassa hoidossa joka toinen vkl.Tarkotin sillä että on mummolassa yökyläässä pari yötä kuussa.Lähinnä sen takia että mulla on niveltupentulehdus ja ranteen on hyvä antaa välillä rentoutua koska olen pojan kanssa päivät yksin(mies tekee pitkää päivää) joten ranne on aika koetuksella.Välillä ei peukalo liiku juuri ollenkaan enkä kivun takia pysty sitä paljoa liikuttamaan.Nyt kuitenkin tuntuu että lastenhoitaja luulee että juon kahtena viikonloppuna kuusta siis sekä pe et lauantaina..
Rupes vaivaamaan..En mielestäni ole huono äiti jos yritä hoitaa terveyttäni :/ .Lääkärissä ole käden takia käynyt ja korttisoni piikki ja käsituki..Silti tuli paha mieli...
 


poika on 10kk.Mies on joka toinen viikonloppu töissä..Kohta puoleen helpottaa nuo miehen pitkätpäivät joten minä saan arkena hieman apua häneltä..Eli onko hän liikaa poissa kotoa jos hän on kaksi kertaa viikossa pois kotoa 17-12 välisenä aikan josta hän nukkuu 22-09.?Vahempani eivät näe tyttärenpoikaansa kun joka toinen viikonloppu kun poika on sielä yökylässä.Äitini haluaisi pojan sinne lähes joka vkl mutta minä en pysty, jo nyt tekee tiukkaa olla sen melkeen vuorokauden erossa.
 


Kiitos tuesta...Kyllä minunkin mielestäni joka vkl vaikka yhtenä päivänä olisi liikaa..Tiedän vanhempia jotka vievät lapsen hoitoon 2krt kuussa koko vkl..Itse en siihen pystyisi.Jos lapsi on n.16h kuukaudessa isovanhemmilla(hereilläoloaika) en usko että hän kiintyy isovanhempiinsa liikaa.Samalla saan lepuuttaa kipeää kättäni..
 
Ole huoleti, kyllä tuo minusta ainakin ihan normaalilta kuulostaa ja fiksultakin.

Jokainen tietysti päättää itse nämä asiat, mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että on hyvä jos lapsella on välillä muitakin tärkeitä ihmisiä ympärillä kuin omat vanhemmat!

=)
 

Yhteistyössä