Hakutulokset

  1. E

    Sähkönkulutus vuodessa?

    Tietääkö kukaan mikä on keskimääräinen sähkönkulutus Suomalaisessa omakotitalossa? Mietin tässä sähkölaskua maksaessani, että onko tuo meidän kulutuksemme kohtuullinen (sähkö maksaa niin sairaasti!!)? Meillä on 145 neliöinen yksikerroksinen tiiliverhoiltu vuonna 1989 rakennettu omakotitalo...
  2. E

    Minkä merkkinen kännykkäsi on?

    Mulla Nokian 6101.
  3. E

    Haloo!!! Onko tällainen KELAnkohtelu mahdollista!!!

    Siis minä 2 pienen lapsen äiti ostin avomieheni kanssa 53 neliön kaksion täysin pankin lainarahalla ja nyt kieltäytyy korvaamasta siitä lainasta mitään!! Eihän ne voi kuvitella ett' me kahestaan maksetaan koko summa (135 000) takaisin yksin!! Kai KELAn nyt jotain tukea täytyy antaa: Auttakaa...
  4. E

    Ylläs kesällä

    Onko kokemuksia millainen paikka Ylläs on kesällä. Ei kokemuksia paikasta talvella eikä kesällä. Heinäkuussa olisimme ehkä lähdössä, kannattaako?
  5. E

    Auttakee nyt, kenkäpulma!

    Ollaan käyty ettiin talvikenkiä tuolle 1-vuotiaalle, kun lenkkareilla ei enää pärjää pihalla, ja ne on jäämässä pienekskii. Valinnanvaikeus: Kuomat, vedenpitävät nahkanilkkurit (Kavat) vai Ecco-goret? Kuomat ei pidä vettä, eli sitte pitäs kai ostaa kumpparitki. Noi nahkakengät on...
  6. E

    Limatulpasta

    Kauanko mennyt limatulpan irtoamisesta synnytyksen käynnistymiseen? Luulen että se nyt irtosi, rv 38+3. Toivottavasti pian pääsis synnyttämään!!
  7. E

    Nelikuukautisen vauvan itkukohtaukset

    Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa: Kohta neljä kuukautta vanha vauvamme on alkanut nyt parin viikon sisällä saada kummallisia itkukohtauksia pitkin päivää, yleensä kolme neljä isompaa itkukohtausta päivässä. Yleensä itku alkaa mitä uskomattomimmalla hetkellä kun päällisin puolin mitään ei...
  8. E

    Palleatyrä?

    Onko kokemuksia?? Millaista hoitoa saatte?? Itselläni todettiin tämä sattumalta tähystyksessä 4vuotta sitten ja nyt alkanut oireilla.Pahoinvointi,närästys kohtauksia jo kolme kahdessa viikossa...Lääkäriin olen menossa.Eivät vain ensimmäisenä keinona vissiin leikkaa.
  9. E

    Mitä mieltä olette?

    Minulla ja miehelläni on 6 kk vanha vauva, takana noin kahden ja puolen vuoden avioliitto. Olemme molemmat parikymppisiä. Raskausaika oli suhteellisen vaikea parisuhteellemme, vaikka olimme vauvasta aiemmin puhuneetkin ja molemmat vauvaa halusimme. Mieheni etääntyi minusta todella paljon, kävi...
  10. E

    Äitienpäivärunoja/mietelmiä?

    Olisko kenelläkään kopioida tänne jotain kauniita runoja/mietelauseita joita voisi äidille äitienpäiväksi antaa? Tai linkkejä sivuille mistä niitä löytyisi? Olen suunnitellut äitienpäivälahjaa johon tarvitsisin useammankin kauniin runon.. Kiitos jo etukäteen!!
  11. E

    Tsemppipino

    Laitetaas tähän pinoon kaikille kannustukseksi asioita miksi kannattaa liikkua, laihtua, syödä terveellisesti ym. Voi sitten hakea tsemppia "huonoina" päivinä =)
  12. E

    Minkä ikäisenä lapsesi on aloittanut päiväkodissa

    ja miten sujunut? Minulla töihin paluu syksyllä ja lapsi silloin 1v4kk, kovasti jännittä ja ahdistaakin ajatus lapsen viemisestä hoitoon. Millaisia kokemuksia näin pienen lapsen päiväkotiin viemisestä?
  13. E

    Salolaisia äitejä?

    Moi! Täällä 3- ja 1- vuotiaiden lasten äiti kaipailee juttuseuraa ja lapsille leikkiseuraa, vaikka ulkoilun merkeissä. :flower:
  14. E

    Näin meillä

    5-vuotias poikamme vie myös roskat ja siivoaa huoneensa ja auttaa poienesti jossain kotiaskareissamme. Hän saa näistä sitten jokaisesta rahaa erikseen. Ja säästää rahaa lomamatkaamme varten. Mielstäni ihan hauska, että hän oppii näin hieman rahan arvoa, kun on aiemmin kuvitellut että kaikki...
  15. E

    Ovulaatiotestit

    Haluaisin kysyä onko teillä jolla kulla kokemusta niistä ja millaisin tuloksin? Itseni tekisi mieli testiä koittaa... Olis vaan siis mukava kuulla että onko jollakin testin avulla onnistanut?
  16. E

    Vastasyntynyt ja väkivalta sairaalassa

    Hoitaja laski vastasyntyneen päälle kylmää vettä hanasta, että sai vauvan heräämään. Minusta se oli väkivaltaa. Kylmähän aiheuttaa vastasyntyneelle kestämätöntä kipua. Kohtasitteko vauvoihin kohdistuvaa väkivaltaa sairaalassa? :/
  17. E

    kriisi suhteessa

    Olen n.30v ja mies saman ikäinen,lapsi 1v6kk.Yhdessä ollaan oltu 3v+risat.Ja aluksi rakastutiin aivan hulluna..ostimme talon ja lapsi sai alkunsa.. Nyt meillä vilkas lapsi ja itsekkin palasin jo töihin lapsen olessa 6,5kk(olen yrittäjä).Seksielämämme on kuivunut,kaikki se hellyys poissa.Ei...
  18. E

    Vuoden lastenpeli Kummitusportaat

    Heippa, Onkos kukaan kokeillut tuota vuoden lastenpeliä Kummitusportaat? Onko hintansa arvoinen ostos (35 euroa)? Kiitos, Ella
  19. E

    maidon nousu!!!!

    HELP!!!! Maito ON noussut rintoihim muutama päivä sitten. poika on kova syömään mutta se EI RIITÄ!! sitä tulee!! kaikki terveyssiteet mitä rintsikoihin tungen on läpi puristettavan märkiä kohta!! ja se on kiusallista kun paita valuu.... hellittääkö maidon tulo ? jos niin kauan on mennyt? ja...
  20. E

    toukokuun laihis

    Otetaanpa naiset itteä niskasta kii ja otetaan tällänen pikaspurtti liikakiloille... tulin nääs just peilin edestä... :( koko talven meinannu laihduttaa,mut aina repsahtanu ( tosin olen päässy 71 kgstä 66) ny pitäis saada ennen kesää vielä 3-5 kg pois. Olin jo välillä 62.5 mut tyhmeliini...

Yhteistyössä