toukokuun laihis

Otetaanpa naiset itteä niskasta kii ja otetaan tällänen pikaspurtti liikakiloille... tulin nääs just peilin edestä... :( koko talven meinannu laihduttaa,mut aina repsahtanu ( tosin olen päässy 71 kgstä 66) ny pitäis saada ennen kesää vielä 3-5 kg pois. Olin jo välillä 62.5 mut tyhmeliini päästin itteni taas lihoon... :ashamed: TSEMPATAAN TOISIAMME JA YRITETÄÄN YHDESSÄ JA ANNETAAN HYVIÄ VINKKEJÄ TOISILLE... saanko seuraa???? =)
 
Shaina
Joo, kyllähän tässä pitäis ottaa itseään niskasta kiinni. Mulla ei nyt se laihdutus ole enää pääasia, haluaisin pitää painon suurinpiirtein tässä. Sit joskus myöhemmin voisin yrittää vielä kiloa pari pois, mutta mulla on nyt varsin hyvä olo. Tammi-huhtikuu tuli kuitenkin syynättyä syömisiä sen verran ankarasti (-8kg) että haluan nyt vähän relata. Mutta ei liikaa.. ei sais päästää nousemaan enää...
 
Vusseli
Mä alotan huomenna sellasen pikaspurtin et kokeilen 1100 kalorin diettii.oon lähös laivalle kahen viikon päöästä ni ois jo senkin takia saada nopeesti joku 3-5 kg pois et mahtus farkutkin puristamati päälle :LOL:
 
Vusseli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2005 klo 12:48 taika kirjoitti:
onko tuossa 1100 kalorin dietis jotain tiettyjä ruokia?
no ei sinänsä.tossa lehdessä oli ehdotuksena et aamupalaksi 1,5 viipaöe4tta pehmeetä leipää(ja hiukan margariinnia)tai 1,5 dl puuroa,nauti myös 1,5 dl rasvatonta maitoa,kevyt viiliä tai maustamatonta jugurttia.lisäksi syö paljon vihanneksia makusi mukaan.

kevyt lounas:valmista itsellesi houkutteleva vihersalaatti(jätä rasvainen kastike pois)sekä höyrytä iso annos porkkanoita,kesäkurpitsaa,herneitä,papuja ja maissia,voit sekoittaa höyrytettyihin kasviksiin vajaan teelusikallisen voita ja maustaa annoksen yrteillä,vaikkapa pirteällä persiljasilpulla.
Maista myös toisenlaista kevytlounasta;nautiskele 3-4 dl kasviskeittoa ja syö sen seuraksi täysjyväsämpylä sekä päärynä.Napsi vielä vihganneksia sopivina suupaloina.Molempiin lounaisiin kuuluu maitotuotelisä;1,5 dl rasvatonta maitoa,piimää tai jugurttia.

päivällinen-dieettivuorokauden pääateria:kokoa lautasellesi 2 perunaa tai 1,5 dl perunamuussia,riisiä tai makaronia sekä 40-50 grammaa kypsää lihaa,kanaa tai kalaa.lisää annokseen vielä runsaasti kasviksia.Mukaan mahtuu myös viipale pehmeää leipää(ja hiukan margariinia),1,5 dl rasvatonta maitoa,piimää tai jugurttia sekä jälkiruokahedelmä.

Jos haluut lisää lukea tosta dieetistä ni osta uusin Regina :D (9/2005)siitä ton nappasin
 
Minä tulen mukaan! Huomenna oikein uudella vauhdilla! Nyt Paino oli 66kg Ja jos sen saan pysymään 60kg olen iloinen!

yritän näin aamuisin puuro, kahvi/ Proteiinijuoma

Lounas kasvissosekeitto/ Lämminkuppikeitto pari ruisleipää

välipala hedelmä kahvi vettä

Päivällinen kanaa/ Kalaa Ja paljon kasviksia / tai vaihtoehtoisesti teen ison runsaan salaatin öljypohjasta kastiketta vähän

Iltapala hedelmä, tee ruisleipä/Näkkäri vähän levitettä ja kurkkua; raejuustoa päällä.

Olen yrittänyt niin monta kertaa viimeksi 2v, sitten onnistuin, ja kilot pysyivät vuoden pois, nyt olen toisen vuoden yrittänyt, mutta lipsunut... Nyt on RYHDISTÄYDYTTÄVÄ!!!!!!!!!!!
 
Kuulostaa toi ruokavalio sellaselta et jos ton pystyy pitämään,niin varmasti laihtuu... Mulla ku on ongelmana tämä makean syönti,oon vaikka ilman ruokaa koko päivän ,mut kahvi nisusta ja muusta makiasta en voi luopua... :( välillä rasittaa olla tällänen sokerihiiri... :'( Mut tsempataan toisiamme... =)
 
oltsu
Nyt pursuaa perunasalaatit ja nakit korvista ulos :x On siis taas hyvä hetki ottaa ittee niskasta kiinni :saint:
Kuopuksen syntymästä on puolivuotta ja kutakuinkin raskauskilot on lähtenyt (niitä tuli reippaasti yli 20) Ja oikeestaan pelkällä imetyksellä noi kilot karisi, mutta nyt on paino jämähtänyt ja semmoset 5 kiloo vähintään pitäis saada pois..(enemmänkin mieluusti)
Aattelin huomenna alottaa pisteiden laskun. Makea on munkin heikkouteni ja iltasyöpöttely :/
 
Mulla on sen makean kanssa sellasia kausia, ja päivän pystyn olee syömättä hyvin mutta kun ilta koittaa pitäs olla hyvät herkkuiltapalat kehisä! Mutta nyt otan parin viikon spurtin ja totutan itseni ja vatsalaukkuni pienmmpään ja terveellisempään elämään! Ylä puolella kirjoitin mitä 2 viikon tehospurttiin kuuluu, nälkää ei tarvi nähdä hedelmiä voi popsia ja vettä kun muistaa litkiä 3-4l niin vie nälän pois!
 
Moi moi, nälkähän tässä on ja koko ajan vettä, vettä! Kuola valuu kun laittaa lapsille välipalaa, mutta vanhastaan sen muistaa että pari kolme päivää kun jaksaa kyllä se sitten lähtee menee omalla painollaan! :flower: =)
 
Täälläkin on samat aikeet... Kiloja on LIIKAA, eli 73-75 heittelee. Ja pituus on 163...Välillä olin oikeesti hoikkenemassa, mut sitten tuli muutto ja nyt on jostain taas tult lisää läskiä... En ymmärrä... Päivällä en ees ehdi syömään kun menee pojan kanssa teutaroidessa ja sitten illalla tuleekin vedettyä ruokaa hevosenannos... Liikun myös ihan mukavasti päivittäin, mutta tuo syöminen on se juttu... Pitäs annoskokoa pienentää reilusti! Jääkaappi lukkoon ja avain naapurille joka tulisi sitä sovittuna kellonaikana aukaseen... :LOL:
 
eikä se mitään jos illalla napostelee,jos syö esim hedelmiä,mut kun mun pitää saada kahvin kans nisu ja aina jotakin makoista mutustaa... argghhh :ashamed: HERMOSTUN pian itteeni... VOIKO IHMINEN OLLA NÄIN L-A-I-S-K-A !!!!! :/
 

Yhteistyössä