Hakutulokset

  1. R

    Apuja kaipailen -raskaana vai en?

    Lyhyesti virsi kaunis. Ovulaatio oli 7.1 (cb-digitestillä bongattu ovis). Dpo10 ja dpo11 eli 17.1 ja 18.1 tein negatiiviset raskaustestit. Viime lauantaina eli 21.1 ois ollu ovulaatiosta se 14 päivää mutta menkkoja ei vain ole kuulunut. Menkkakivut on kyllä tosi kovat ja ollu jo pitkään...
  2. R

    Hyperstimulaation jälkeen, mistäköhän johtuu?

    Tilanne on tämä: Eka inssi tehtiin 7.11. Normaalit kuukautiset alkoi tasan 2 viikkoa sen jälkeen eli 21.11. KP 9 oli limasuutta ja ajattelin tehdä ihan vitsillä ovulaatiotestin. Se näytti plussaa. Plussa tuli myös KP 10 (vuorokausi myöhemmin), Testi näytti edelleen plussaa KP 11 (vuorokausi...
  3. R

    Inssi ja hyperstimulaatio vaara

    Maanantaina klinikalla isoin munarakkula oli 22,4mm ja pistin pregnylin ja tehtiin inssi. Pienempiä munarakkuloita oli paljon noin 10-11mm kokoisia. Lääkäri sanoi että on hyperin vaara ja että jos kovasti alkaa turvottamaan niin pitäis käydä näytillä. Turvotus alkoi jo muutama päivä ennen...
  4. R

    IVF hoidon fyysiset kivut? Millaisia?

    Tässä kun ollaan ajauduttu siihen tilanteeseen että IVF alkaa olla ajankohtainen ja pitäis päättää että suostutaanko. Oikeestaan ainoa syy miksi en uskaltaisi ja haluisi suostua on kipupelko. Paljon olen lukenut netistä ja suurimmalla osalla tuntuu olevan kovia kipuja. Mun hoitopaikassa...
  5. R

    Kysymys munarakkulan irtoamisesta

    Olen syönyt tässä(kin) kierrossa clomeja kp 2-4 2tabl/pv. Tiistaina iltapäivällä oli ultra ja siellä näkyi yksi 18mm munarakkula. Lääkärin kanssa sovittiin että jos huomenna perjantaina ei ole irronnut niin pistän pregnylin. Olen tehnyt cb digitestit tiistai iltana, eilen ja tänään iltapäivällä...
  6. R

    Citymarketin ovulaatiotestit

    Ostin sittarista ovulaatiotestejä. 10kpl/9.90e. Merkki on pregcheck. Tein testin eilen ja tänään ja molemmilla kerroilla näytti plussaa, viivat tuli melkein heti. Testien välissä oli vuorokausi aikaa. Alkoi epäilyttämään ja tein lisäksi clearblue testin ja toisen erilaisen ovistestin. Ne...
  7. R

    Saako suomesta taaperoikäiselle pelkkää jäykkäkouristusrokotetta?

    Eli onko kenelläkään VARMAA tietoa asiasta? Tähän mennessä kaikki keneltä olen kysynyt on vastaus ollut ettei saa. Ennen kuulemma on saanut muttei enää. Tämä tuntuu niin järjettömältä että jos aikuisille on mutta miksi lapsille ei ole? Mutta jos joku tietää asiasta jotain niin kertokaahan!
  8. R

    Myöhemmällä iällä rokotuksia saaneita lapsia, kokemuksia?!

    Onkö täällä ketään, joka olisi rokottanut lapsensa myöhemmällä iällä? Eniten tietysti kiinnostaisi kuulla kokemuksia lapsista jotka ovat n.1v9kk ikäisinä saaneet ensimmäiset rokotteensa. Meillä siis lasta (1v9kk) ei ole rokotettu vielä ollenkaan. Kun taapero oli vielä vauva ajattelimme katsoa...
  9. R

    Mitä ja kuinka paljon vaatteita etelään 6kk. tytölle?

    Nyt pohdin tällaista asiaa. Eli kuinka paljon ja minkälaisia vaatteita tytölle 6kk. mukaan teneriffalle? Lähtö on ens su. ja sellasta 22-23 astetta on nyt siellä ollut. Hattuja, mekkoja, bodeja, pitkiä housuja, paksumpia vaatteita??? Laittakaahan mulle kokemuksia, vinkkejä yms. Kaikki neuvot...
  10. R

    Kestovaipat lomamatkalla, kokemuksia!?

    Ollaan lähdössä etelään ihan pian 6kk. vauvan kanssa. Meillä täys kestoillaan. Ajatus siitä että joutuisi käyttämään viikon kertsivaippoja ei houkuta. Onko jollain kokemusta kestoista etelässä? Millaisia kestoja olette käyttäneet? Miten olette pesseet ne? Entä miten olette kuivanneet ne...
  11. R

    Kukaan käyny ohiossa?

    Millanen paikka? Millaset ilmat syksyllä?

Yhteistyössä