Apuja kaipailen -raskaana vai en?

Lyhyesti virsi kaunis.
Ovulaatio oli 7.1 (cb-digitestillä bongattu ovis).
Dpo10 ja dpo11 eli 17.1 ja 18.1 tein negatiiviset raskaustestit.
Viime lauantaina eli 21.1 ois ollu ovulaatiosta se 14 päivää mutta menkkoja ei vain ole kuulunut. Menkkakivut on kyllä tosi kovat ja ollu jo pitkään.
Tänään tein 2 eri raskaustestiä eli dpo17 ja molempiin tuli NIIN hentonen haamu että sitä on tosi vaikea nähdä. Kun niitä katsoo niin tuntuu että ne häviää kokonaan mutta ei sitten häviä kuitenkaan.
Yksi lapsi on ennestään ja 4 keskenmenoa. Ainanoilla päivillä tullu jo selkeet viivat raskaustesteihin. Siks mua nyt tosissaan ihmetyttää.
Olenko raskaana vai onko tää joku kemiallinen raskaus tai alkava keskenmeno/tuulimuna yms?
Onko kellään samanlaisia kokemuksia ollut? Tänään pitäis varmaan olla 4+3? Eli luulis testissäkin näkyvän jo suht selkeästi.
Ja miksi olen näin hermostunut ja malttamaton, siksikun keskenmenoja on takana paljon ja toisen lapsen yritystä jo kolmatta vuotta.

Kiitos jo etukäteen vastauksistanne!

Niin ja mitään raskausoireita ei ole :(
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on kaikilla kolmella kerralla kun olen raskaaksi tullut, niin testit näyttänyt plussaa vasta kun menkat noin viikon myöhässä. Viimeksi kun testasin, niin 4+2 sain suht selkeen haamun prediktorin herkkääkin herkemmällä testillä. Normi prediktoriin ei tullu mitää.. Siitä 3 pv päästä cb digillä "raskaana 2-3"
Toivottavasti sulle käy samoin!
P.s.jännä sinänsä, että sikiöt ovat aina vastanneet np-ultrassa viikkoja, eli ovulaatio on ollut ajallaan.. mutta kai sitte kuulun niihin joilla hormoonit vain nousevat hitaammin tms..
 
Mulla oli myös noin, eli haamu vielä 4+5. Varhaisultrassa sitten osoittautui tuulimunaksi. Nyt taas clomit käytössä ja uusi raskaus toiveissa. Toista yritetään meilläkin. Toivottavasti sinulla on parempi onni ja pikkuinen kiinnittynyt vaikka tavallista hitaammin. :)
 
Tein r-testit herkillä testeillä 1-3 pvää ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja tulokset oli negoja. Varsinaisena kuukautisten alkamispäivänä tein normiherkkyys r-testin ja sain haaleatakin haaleamman haamun. Samoin kahtena seuraavana päivänä ja minulla oli jopa kk-vuotoa. Lopulta r-testi näytti plussaa ja kk-vuotokin loppui.

Mulla siis testit eivät heti näyttäneet selkeätä plussaa ja epäilin samalla kemiallista keskenmenoa/tuulimunaa. Kaikki on kuitenkin mennyt ok. Tsemppiä sullekin!
 
Hei, RäsyNukke ja strawberrygirl! Mulla kans ovis laskennallisesti 8.1, mut väitän, että oli 7.1 oli varma olo siitä ja tänään sain tietää, että silloinhan se tärppäsi. Testasin jo ekan kerran 14.1, koska muka "selvät" oireet. Silloin kuitenkin testit vielä negaa, mut tänään se plussa. Ei kovin kirkas viiva, mutta ei haamukaan.
Tsemppiä teille! Ja haamut lasketaan kans:flower:
 
  • Tykkää
Reactions: strawberrygirl
strawberrygirl,
a) Ootko vastottain käyttänyt jotain hormonilääkkeitä? (esim. e-pillerit, minipillerit)
-> voivat vaikuttaa vielä vuodenkin jälkeen lopettamisesta, kokemusta on.
b) Jännitätkö/stressaatko?
c) tulehdusoireita? (vuotoa, kutinaa, virtsakirvelyä ym.)

Jos johki vastaat että joo ni siinä syy (kohdassa c käy antaa virtsa/emätinfloora näyte) Ja jos ei kuukautisia näy pariin viikkoon ni viimestään uudestaan lääkäriin.
Ja selittämätön kipu (varsinkin jatkuva häiritsevä/kova sellainen) on aina syy käydä gynellä tutkituttaa ittensä. (esim. kystä, ku raskaus (yleesä kyllä näkyy r-testissä(?))

Tsemiiiii! Jospa sitten seuraavasta kierrosta/ piakkoin nappais jos nyt ei!
 
Onni taisi mennä jollekkin muulle tällä kertaa. Negaa näytti verikokeet. :( Ensi kerralla paremmin... Oireet tosiaan ei ole kadonneet minnekkään. Mistä tämä kipu ja missä kuukautiset? :'(
Voi harmi :( Pahoittelut tästä!

Ei se onni meitäkään potkinut. Sain eilen hcg arvon joka oli aivan liian vähän niihin viikkoihin mitä mulla ois ollu. Nyt odotellaan vuodon alkamista ja keskiviikkona alkaatutkimukset keskenmenojen takia. Tämä siis keskenmeno numero 5.
Haluisin kyllä tietää mikä raskaus tämä oikein oli. Täytyy varmaan pyytää ultra maanantaiksi tai jotain varsinkaan jos vuoto ei ala.
Kyllä tuntuu pahalta vaikka tämän osasikin aavistaa...

Kiitokset kaikille vastauksista!
 
RäsyNukke Onko varma että ei vain ole hidas hcg:n nousu? Mulla oli 4+3 arvo 51 mikä on todella vähän! Mutta tärkeämpäähän on se kontrolli jossa näkee tuplaantuuko, eli kävitkö vain yhden kerran vai kaksi? Mulla oli sitten 4+5 arvo 136 ja tällä hetkellä rv 26+5. Eikä mulla näyttäny r-testit selkeetä viivaa ennenkun 7vkolla! Taustalla kohdunulkoinen, siksi noissa mittauksissa kävin...

Isot halit ja pahoittelut sinulle km johdosta! :hug: Toivottavasti tutkimusten avulla saisitte nopean avun ja pian oman pikkuisen kasvamaan masuun!
 
RäsyNukke Onko varma että ei vain ole hidas hcg:n nousu? Mulla oli 4+3 arvo 51 mikä on todella vähän! Mutta tärkeämpäähän on se kontrolli jossa näkee tuplaantuuko, eli kävitkö vain yhden kerran vai kaksi? Mulla oli sitten 4+5 arvo 136 ja tällä hetkellä rv 26+5. Eikä mulla näyttäny r-testit selkeetä viivaa ennenkun 7vkolla! Taustalla kohdunulkoinen, siksi noissa mittauksissa kävin...

Isot halit ja pahoittelut sinulle km johdosta! :hug: Toivottavasti tutkimusten avulla saisitte nopean avun ja pian oman pikkuisen kasvamaan masuun!
Kiitos :)
En ole käynyt kun sen yhden kerran verikokeessa. Sillon oli 4+4 ja hcg-arvo oli 47.
Tein taas perjantaina raskaustestin mutta ei se viiva ollut yhtään tummunu :(
Vuoto ei ole alkanu. Häiritsee tämä tilanne. Tänään pitäisi olla 5+1.
Oireita ei edelleenkään ole.
 
Viimeksi muokattu:
Pyydä huomenna että ottavat uuden hcg:n, ihan vain varmuuden vuoksi! =) Eipä se terkka mullekaan mitään toivoa antanut sillon kun ensimmäisen lukeman sain, mutta ovis ei silti heittänyt kuin päivällä nt-ultran mukaan, eli on tosiaan vain hitaanpuoleinen tuo hormoonin nousu. Tsemppiä ja olis kiva kuulla vielä kuulumisiasi!! :hug:
 

Yhteistyössä