Hyperstimulaation jälkeen, mistäköhän johtuu?

Tilanne on tämä:
Eka inssi tehtiin 7.11. Normaalit kuukautiset alkoi tasan 2 viikkoa sen jälkeen eli 21.11. KP 9 oli limasuutta ja ajattelin tehdä ihan vitsillä ovulaatiotestin. Se näytti plussaa. Plussa tuli myös KP 10 (vuorokausi myöhemmin), Testi näytti edelleen plussaa KP 11 (vuorokausi myöhemmin). Eli 2 vrk oli plussaa.
Tänään sitten eli KP 12 alkoi yllättäenmenkat. Tänään en ole tehny ovistestiä.
Siis mitä ihmettä tää oikeen voi olla?
Mulla oli tossa inssi kierrossa aika raju hyperstimulaatio. Voiko johtua siitä?
Miten kroppa käyttäytyy hyperin jälkeen? On vaan todella outoa että ovulaatiotesti positiivinen mutta menkat alkaa puol vuorokautta myöhemmin.
Kaikki ovistestit on tehty clearbluen digitestillä.
Oireetkin kuitenkin viittaa ovikseen.
Mulla PCO ja normisti TOSI pitkä kierto ja ovis tulee jos tulee. Lapsettomuushoidoissa oltu reilu 8kk. Joka kierrossa popsittu hormoneja tai piikitelty. Tämä kierto mikä nyt ilmeisesti jäi 11 päivään niin mentiin ilman mitään hormoneita.
Lääkärille jätin soittopyynnön mutta ei ole ainakaan vielä soittanut.
Jos joku osaa jotenkin auttaa niin olisin kiitollinen!
 
En varmaan osaa mitenkään auttaa, mutta on "normaalia" että ivf:än jälkeinen kierto on lyhyt ja muutoinkin melko keturallaan... Tästä syystä jukisella ei tehdä passeja heti siihen seuraavaan kiertoon.

Alkujaan se sapetti minuakin mutta nyt olen tämän ekan ivf:än jälkeisen kierron loppusuoralla ja olen täysin sitä mieltä että ei olis ollu järkeä tähän kiertoon sitä siirtoa tehdä.

Ennen menkkojen alkua hormoniarvot ilmeisimmin romahtivat ja niin romahti mielikin. Olin viikon itkukuurilla ja tuli kyynelkanavat ainakin huuhdottua moneen kertaan. Voin sanoa että olin toimintakyvytön sen viikon. Sitten alkoi ns. normaali elämä, mutta sivuoireina oli hikoilut ja palelut... Pääasiassa kylmä hiki koko päivän ja yöhikoilut oili kuin clomeissa konsanaan. Nyt sitten eilen alkoi tiputtelu ja melkoiset menkkakrampit vaikka oikea alkamispäivä olis vasta viikonpäästä.

Eli kyllä tällaista heittelyä tulee vaikka meillä ei ollut hyperiä eikä mitään siihen suuntaankaan...

Mitä noihin ovisplussiin tulee, niin minulla ainakin ovistestit näyttää melkeen plussaa (siis liuskatestit) kun mensut on alkamassa niin pari kolme päivää viiva on vahva. Tästäsyystä ei mun kohdalla ovistestejä voi käyttää r-testeinä koska joku hormoniarvo sen viivan siihen tekee.

Vuoto ovulaation aikoihin on ainakin tiukalla karppauskuurilla olleille aika monelle tuttu. Jostain syystä se tekee mensut ekoilla kuukausilla "kahteen kertaan"

Toivottavasti sait lääkärisi kiinni ja mielenrauhan :)
 

Yhteistyössä