Hakutulokset

1. jendde

Koska tuplaraskaus tullut ilmi?

Np-ultrassa rv 12 näkyi kaksi pientä kaveria :)
  2. jendde

Kaksoset?

2 viivaa tuli kaksosista rv 3+5. Esikoisesta näytti vain haaleeta viivaa vielä rv 6-7... Tiedä sitten :)
  3. jendde

Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

Tässä nyt täältäki näitä mahakuvia: rv 19+0 edestä rv 19+4 ja tältä aamulta 20+2: Tossa vikassa kuvassa näkyykin kivasti mun nakkisormet, vähän turvottaapi :D
  4. jendde

Mullakin supistaa aika paljon :( Tai on päiviä jollon ei supista ja sit sellasia että koko ajan on maha pinkeenä. Mitenköhän mä selviin tosta muutosta kun pitää siivota ja laittaa tavaroita paikoilleen.. Lilli88 Onnea liikkeistä :heart:
  5. jendde

Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

Kaksosmaha, molemmat samaa sukupuolta :) Sivulta rv 20+2: Edestä rv 19+0:
  6. jendde

G: Sinulle paras ja sopivin rautavalmiste?

Söin esikoista odottaessa Obsidan tabletteja, kun hb oli 95 ja siitä se nousi noiden tablettien voimalla kahdessa viikossa -> 120. Eli toimii ainakin mulla! :) Nyt taas alotin Obsidanit kun hb 117 ja kaksosia odotan.. Toivottavasti auttaa taas yhtä hyvin. Niin ja mitään vatsaoireita ei ole...
  7. jendde

sikiön sykkeet

Niinhän sitä sanotaan että tytöllä olis nopeampi syke ja pojalla hitaampi.. No ei mun kohdalla ole paikkaansa pitänyt, tytöllä aina 120-130 ja nyt odotan kaksospoikia joilla sykkeet ollut 150-160.
  8. jendde

Pikkumökö Kyselit tuolla aikasemmin että miten ollaan meinattu kolmen pienen kanssa menetellä :D Eli noiden turvaistuinten kanssa oli alusta saakka selvää ettei ne vierekkäin "tavalliseen" autoon mahdu, eli piti vaihtaa auto tilavampaan. Otettiin VW Touran ja sinne mahtuu oikeen hienosti. Sitten...
  9. jendde

rinnastatko sinä kodin siisteystason siihen miten lapsistakin huolehditaan? miksi?

Jos koti on tosi likainen ja haiseva, niin kyllä kai se jotain ihmisestä kertoo.. Mutta ei tarvii tiptop olla kaikki paikat, kunhan lapsilla on esim. puhtaat lakanat ja puhdas ympäristö niin sehän riittää. Tavaroita/leluja on leveällään varmasti kaikilla.
  10. jendde

Miten teillä jakautuu kotityöt perheessä / miehen kanssa?

Mä yleensä imuroin, pesen pyykit, laitan tiskit, pyyhin pölyt, hoidan lapsen noin pääsääntöisesti koska olen hoitovapaalla. Mies käy useammin kaupassa, vie roskat ja laittaa joskus tiskit ja hoitaa lasta. Ja käy töissä. Ainiin ja ruoanlaitto, laskunjen maksut yms. jakaantuu aikalailla tasan.

Yhteistyössä