Hakutulokset

1. jendde

raskauden näkyminen

Pitäis kyllä näkyä. Mulla kyllä näytti rv 6-7 ekasta lapsesta ihan haaleeta viivaa, että kai noissakin poikkeuksia on. Mutta kyllä yleensä pitäisi noilla viikoilla jo näkyä.
  2. jendde

Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

Ruska Näyttää erimuotoselta sun maha kuin ennen, mutta ei pienemmältä ainakaan ;) Se on noussut ylemmäs mun mielestä!
  3. jendde

Vaniljarinkeli Meillä oli tytöllä turvakaukalo sillä telakalla ja se on tosi kätevä ja helppo. Meillä oli Brio Primo kaukalo. Se oli tosiaan vaan nipsnaps ja se on siinä, ei tarvinnu minkään vöiden kanssa pelleillä. Mä en sitten ollenkaan osannut niitä vöitä edes laittaa, niin sitten oltin sormi...
  4. jendde

missä iässä taaperoilta bodyt pois?

Tyttö 1v 4kk ja bodyja käyttää tosi harvoin. Paitsi öisin, käytetään niitä yöpukuina. Paidat on vaan helpompi pukea päälle ja näyttääkin lapsen päällä jotenkin paremmalta.
  5. jendde

Lare Mulla myös viimeks oli painoa tullut +740g/vko. Sanoi, että ihan normaali painonnousu vaikka aika reippaasti onkin tullut.. Mutta sanoi se vielä, että joillain sitä painoa tulee tässä vaiheessa enemmän ja tasottuu sitten myöhemmin. Muistelisin että mulla esikoisesta paino nousi aika...
  6. jendde

Meillä taas ei oo nimistä tietookaan vielä :D Tytölle olis ollut valmiina nimi, mutta nyt kun tuleekin kaks poikaa, niin saadaan kyllä miehen kans käydä kolmas maailmansota noista nimistä :D Mulla olis yks vaihtoehto minkä haluaisin toiselle pojalle, mutta sepäs ei yllättäen sovi miehelle ja...
  7. jendde

Milloin olette aloittaneet nokkamukin käytön?

Noin 6kk annoin ruoan yhteydessä nokkamukista vettä tai maitoa. Mutta ei osannut itse juoda siitä vielä silloin. Joskus 8-9kk alkoi hoksata enemmän sitä miten siitä kuuluu juoda ja tuttipullo jäikin siinä 9kk iässä pois.
  8. jendde

G: Minkä ikäisinä aloititte kiinteät ja milloin RM jäi kokonaan pois?

3kk aloitettiin maistelu, 4kk iässä söi säännöllisesti kiinteitä. Ja rintamaito jäi pois mys siinä noin 4kk iässä.
  9. jendde

:wave: Ihania maha- ja ultrakuvia! Niitä on aina kiva katella. Ja onnea ultrassa käyneille taas! Kiva ettei ole huonoja uutisia tullut, ja toivottavasti ei tulekaan. Oliko jossain välissä puhetta vauvan hikasta? Mä oon myös ihan selvästi tuntevinani hikan. Mietin että voiko se olla tässä...
  10. jendde

***Pikkukakkosta odottavat***

:wave: Tulin vaan pikasesti ultrakuulumisia kertomaan. Eli tänään aamulla oli ultra. Kaikki oli tosi hyvin kummallakin vauvelilla. Sukupuoletkin sain tietää ja molemmat on POIKIA ! Ei voinu kyllä erehtyä siitä, sen verran mallikkaasti ne kummatkin esitteli haarusvälejään ja kummallankin oli...
  11. jendde

Paljon onnea kaikille ultrassa käyneille hyvistä uutisista ja tyttö- ja poikalupauksista :heart: Ja sitten Sonskulle hirveesti tsemppiä makoiluun, on varmasti aika haastavaa aina välillä. Toivotaan että kaikki menisi hyvin ja tyttö pysyisi mahan suojissa vielä pitkään :hug: En nyt muista...
  12. jendde

Oletko kärsinyt pitkittyneestä ylävatsan kivusta?

Mulla oli lähes joka päivä ylävatsakipuja, joskus tietty saattoi olla pidempiäkin taukoja ettei kipuja ollut, mutta kaikenkaikkiaan sitä kesti vuosia. En osannut hirveesti huolestua mutta jossain vaiheessa aloin kyllästymään siihen ja ensin katsoin vähän ruokavaliota, että johtuisko se jostain...
  13. jendde

Emma Bestar -vaunujen omistajat, apua!

Meillä on kyseiset vaunut ja muistaakseni sitä ei saanut irti. Tai sitten siinä oli joku tosi monimutkanen systeemi jota en kyllä nyt muista yhtään :ashamed: Mutta muistelisin että meilläkin oli joskus vaikeuksia tuon asian kanssa.. Kokeile vielä tutkia josko se jotenkin lähtisi irti. Mä oon...
  14. jendde

RV 31 ja paino laskee

Eihän kaikille painoa edes tule ja maha jää tosi pieneksi. Ja silti kaikki on ihan hyvin. Olishan se ihan hyvä jotain rasvavarastoja olla mm. imetystä varten, mutta minkäs sille voi jos ei paino nouse. Jos kuitenkin syöt hyvin ja vauva kasvaa niin ei kai mitään hätää ole.
  15. jendde

Onnea Larelle ultrakuulumisista ja tytöstä :heart: hienoa että kaikki oli hyvin! Liikkeitä tuntuu mullakin nykyään paljon enemmän, ja ne tulee aina aamuisin ja iltaisin. Muuten melkeen koko päivän varmaan nukkuu siellä :) oon vähän kateellinen, mäki voisin joskus vaan nukkuu koko päivän ;)...
  16. jendde

Keravan Savio asuinalueena?

Kervalla tosiaan Kaleva on yksi parhaista paikoista, ja myös Ali-Kerava vaikuttais olevan ihan hyvää aluetta. Esim. Ahjo on sitten niitä slummeja.
  17. jendde

Luoja, miten hävettää... Täysin turha synnärikäynti.

Ihan oikein teit kun menit käymään, ei mitään syytä hävetä! Mulla myös oli jotakuinkin samat viikot esikoista odottaessa kuin sulla nyt, kun lähin käymään päivytyksessä supistusten takia. Mulla oli monta tuntia supistanut ja lähettiin sitten käymään, ja no eiköhän ne supistukset loppunu kun...
  18. jendde

Keravan Savio asuinalueena?

Joo noi lentokoneet on kyllä yks piru :D Me asuntaan Keravalla myös, ei kuitenkaan ihan Saviolla, mutta tästäkin ne lentokoneet menee ohi aika äänekkäästi.. Toki siihen meteliin tottuu, eikä sitä jossain vaiheessa enää edes "kuule". Saviosta en osaa muuta sanoa, kuin että kuulemani mukaan on...
  19. jendde

Alkuraskauden väsymys - ihan kamalaa! Älä lue jos et kestä raskausvalitusta.

Syötkö raskausvitamiineja? Mulla ne auttoi sentään vähäsen, ja mullakin oli aika armoton se väsymys. En nyt tarkalleen muista kauanko sitä kesti, kun sitä on aika tasasesti ollu täsä koko ajan :D Rv 19 nyt. Mutta kokeile niitä vitamiineja jos et vielä syö. Ja toki aina kun on mahdollisuus, niin...

Yhteistyössä