Hakutulokset

1. jendde

raskaana olevien pukeutuminen

Mä laitan päälle sen mitä mahtuu ja mikä on mukavan tuntuista päällä. En kestä ollenkaan jos joku kiristää tai puristaa, muutenkin ihan tarpeeks räjähtävä olo. :) Mutta katon tietty sellasta vaatetta päälleni jotka on kivan näköisiäkin, etten missään perunasäkissä kuljeskele tuolla...
  2. jendde

Kysymys teille tupakoitsijat tai joskus tupakoineet

Ei se maistu mun mielestä miltään :D Tai maistuu toki joltain, mutta kai siihen on niin tottunut. Enemmänkin se tunne, kun savut menee suuhun ja henkeen, on se minkä takia sitä polttaa. Se on siis osa sitä riippuvuutta, kun pitää tulla se tietty tunne, eli pelkät nikotiinipurkat ei siihen auta...
  3. jendde

Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

Onnea Hopea ja Soraya hyvistä ultrakuulumisista :kiss: Liikkeet alkoi ekasta lapsesta tuntumaan pienenä hipaisuna rv 15-16 ja kunnolla muistaakseni joskus 19 viikolla. En pysty tarkkaan muistamaan kun siitä on jo jonkun aikaa. Istukka oli takana. Tässä raskaudessa ekat hipaisut rv 13 mutta ne...
  4. jendde

Alapää haiskahtaa...:/

Jos se haju on kalamainen, niin kyseessä on emätintulehdus, ei hiiva. Hiivan ei kuulu haista. Kokeile apteekista niitä ph:ta tasapainoittavia lääkkeitä tai mene lääkäriin, tulehdus hoidetaan yleensä antibiootilla. Ja niin kuin joku mainitsikin, niin myös ruokavalio yms. jutut vaikuttaa siihen...
  5. jendde

Mulle on tullut kamalasti kaikkia pelkoja raskauden myötä

:wave: Kyllä, mielikuvitus on kyllä jännä juttu. Mulla n. 1,5v lapsi ja ihan samantyyppisiä pelkoja kuin sullakin. Ja sitten olen vielä raskaanakin.
  6. jendde

Jadeza Voi ei, voimia suruun :hug: Se on kauheeta kun rakas lemmikki kuolee, multakin 2 vuotta sitten kuoli koira, ja se oli iha hirveetä. :( Pööppis Hyvä että sait äitisi kanssa sovittua! Hormoonit tekee kyllä ihmeitä välillä.. Pikku jutusta tulee hetkessä iso juttu ;) Se on kyllä hankalaa...
  7. jendde

Onko Aala mielestäsi tytön nimi?

En oo ikinä kuullukaan tota Aalaa. En tykkää.. Mutta Aava on kiva. Tai Ava.
  8. jendde

miten käytätte tänään maksetun lapsilisän.

En oo vielä käyttäny mihinkään. Mutta ruokaan ja muuhun tarpeelliseen se menee. Niinkun joka kuukausi :)
  9. jendde

Tervetuloa Bla-bla! Onnea ultrakuulumisista taas kerran :) :flower: Mäkin kävin äsken taas siellä ultrassa, kuvia en saanu taaskaan... Ei ollu poikaset kuvauksellisella tuulella tänään, kun toinen ei näyttäny naamaa ollenkaan ja muutenkin ihan solmussa olivat :D Mutta siis kaikki hyvin ja...
  10. jendde

Onnea kaikille ultrassa käyneille taas :heart: Pikkumököllä kävi kyllä hyvin työpaikan kanssa, mahtava juttu! Onnea siitä :) Pööppikselle onnea tyttölupauksesta. Varmasti ihan normaalia tollanen pettymys tunne, menee kuitenkin ohi. Kyllähän se toki vähän "järkyttää", jos on ensin ajatellut...
  11. jendde

Sipsunen Hyi kamala, kuulostaa tosi ikävältä toi sun oksentelu :( Käy ihmeessä mittauttamassa se hb, ja rautaa sitten tarvittaessa.. Toivottavasti helpottais pian, niin väsymys kuin oksentelukin! :hug: Hope Käy vaikka tarkistuttamassa asia, niinkun Sipsunen sanoi niin voidaan ottaa näyte ihan...
  12. jendde

Koska uskaltais tehdä raskaustestin...?

Tee sitten ens viikonloppuna tai pari päivää sen jälkeen kun menkkojen pitäisi alkaa, jos siis ei eivät ala. :)
  13. jendde

Tutustuminen synnytys sairaalaan

Yleensä siinä joskus 34-36 viikolla. Mä kävin vasta 39 viikolla mutta se olikin sellanen henkilökohtainen käynti.
  14. jendde

Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

Jomi Tyttö? :)
  15. jendde

Pööppis Kuulostaa ainakin että vois olla emätintulehdus, bakteeri vaginoosi vai mikä olikaan nimeltään. Vuoto on sellasta ihan juoksevaa ja tosi haisevaa.. Antibiootilla lähtee tai ainakin mä sain siihen antibiiotin kun mulla kerran se oli. Ota puheeksi neuvolassa! Hiivatulehduksessa vuoto menee...
  16. jendde

Näkyykö tässä kahta viivaa vai viiraako mun päässä??

1 viiva siinä vaan on..
  17. jendde

Todella härskiä käytöstä opettajalta

:O no on kyllä ihmeellistä opettajalta. Ilmoita rehtorille tai jollekin, ei tollanen nyt ihan hyväksyttävää ole..
  18. jendde

Alkuraskaus

Rv 7 jälkeen tosiaan paras mennä ultraan. Silloin pitäisi jo aika varmasti sykkeen näkyä. :) Maksaa noin 100e mutta eroja toki on.
  19. jendde

Mitä mieltä tällaisista joululahjaideoista jouluna 9kk olevalle vauvalle?

Hyvältä noi kuulostaa, tarpeellisia ainakin. :)

Yhteistyössä